China Massage Wuppertal - Aue 94

KRISTOF53

Toogplakker
18 sep 2018
52
30
Hey,
Vrijdag avond heb ik mij aangemeld bij Aue 94. Een mooie chinese dame liet mij heel vriendelijk binnen. Ik vroeg haar of ik Yoyo kon krijgen, maar deze was er niet. Daarna liet zij een klein Chinse dame bij mij komen genaamd Mia. Deze was niet mis, maar ook niet moeders mooiste. Na een korte douche werd ik in een klein kamertje geleid, achter in het gebouw. Zij begon mij direct rechtstaand te tongkussen. Ondertussen profiteerde ik ervan om mijn eikel tegen haar kutje te vrijven wat zij met veel plezier toeliet. Na dit leuk gedoe moest ik op mijn buik gaan liggen voor eer deugd doende rug- en benen massage. Na 10" massage moest ik mijn kont wat hoger houden voor een lekker rimmen van mijn kont en ballen. Ik kreeg er een goede stijve van. Na dit lekker gebeuren moest ik mij omdraaien en is zij mijn buik, benen en penis beginnen masseren. Achter dit allemaal is zij mij heel goed beginnen pijpen. Na 20" is zij mij als een volwaardige cow
girl beginnen berijden. Ondertussen had ik de kans om haar mooie borsten te likken en te masseren. Na dit alles vroeg zij mij of ik haar in missio goed wou neuken. Ik heb dan terug bij haar blanco ingelogd en heb ik met veel plezier haar kinderkamer gewit. Wat een geile donder die Mia. Terwijl het neuken maakt zij wel wat rare knorgeluidjes. Voor de rest was alles super gedaan. Na een uurtje heb ik terug mijn douche genomen en heb ik haar met veel plezier een groen briefje gegeven. Ik kom daar zeker terug.

• Love
Waarderingen: AG66

bm7004

Toogplakker
26 okt 2021
89
38
Vandaag voor de afwisseling zonder afspraak ook eens bij de Aue geweest.
Bij het aanbellen ging de deur meteen open en ik werd de eerste kamer ingeleid.
De dame vroeg niet eens wat ik wilde en zij 1 uur 120 Euro. Oh dacht ik dat was toch altijd 100,- Euro en zij tegen haar dat ik 100 Euro gewend was.
Zij hiel vol want 100 Euro was 40 minuten. Toch maar 120,- afgetikt een zij begon mij te tongzoenen .
De dame was Dahlia zoals de bloem denk ik. De seks was prima zoals je mag verwachten. Zoenen , top pijpbeurt, beffen en haar rimmen en uiteraard NZC met klaarkomen in de poes.
De poes van haar is zwaar behaard en dat heeft niet mijn voorkeur, maar voor iemand anders misschien wel.
Toch krijg ik in M.G. deze service ook voor maximaal 150 Euro.
Is het de extra reistijd waard? Dat mag iedereen zelf beslissen.
Ik denk de volgende keer een andere dame en dan gewoon de 100,- Euro overleggen.
Ik hoor graag van jullie wat jullie hier voor een uur betalen, want ik krijg toch het idee dat 120 teveel is.
Persoonlijk heb ik gewoon geen klik met haar ondanks dat ze er best goed uitziet.

Ik denk dat ik gewoon mijn topper in M.G. mis op de Konstatinstrasse 222. Met Mimi heb ik top uurtjes gehad in M.G.
Mag ik vragen hoe ziet Dahlia er zoal uit?

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
439
188
Vandaag voor de afwisseling zonder afspraak ook eens bij de Aue geweest.
Bij het aanbellen ging de deur meteen open en ik werd de eerste kamer ingeleid.
De dame vroeg niet eens wat ik wilde en zij 1 uur 120 Euro. Oh dacht ik dat was toch altijd 100,- Euro en zij tegen haar dat ik 100 Euro gewend was.
Zij hiel vol want 100 Euro was 40 minuten. Toch maar 120,- afgetikt een zij begon mij te tongzoenen .
De dame was Dahlia zoals de bloem denk ik. De seks was prima zoals je mag verwachten. Zoenen , top pijpbeurt, beffen en haar rimmen en uiteraard NZC met klaarkomen in de poes.
De poes van haar is zwaar behaard en dat heeft niet mijn voorkeur, maar voor iemand anders misschien wel.
Toch krijg ik in M.G. deze service ook voor maximaal 150 Euro.
Is het de extra reistijd waard? Dat mag iedereen zelf beslissen.
Ik denk de volgende keer een andere dame en dan gewoon de 100,- Euro overleggen.
Ik hoor graag van jullie wat jullie hier voor een uur betalen, want ik krijg toch het idee dat 120 teveel is.
Persoonlijk heb ik gewoon geen klik met haar ondanks dat ze er best goed uitziet.

Ik denk dat ik gewoon mijn topper in M.G. mis op de Konstatinstrasse 222. Met Mimi heb ik top uurtjes gehad in M.G.
Kun je daar niet kiezen tussen de verschillende dames die er zijn?

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Mag ik vragen hoe ziet Dahlia er zoal uit?
Dahlai is een redelijke kleine dame . Chinees uiteraard.
Borsten zijn in verhouding best groot en zijn echt.
Persoonlijk vind ik haar wel een leuk gezicht hebben.
Haar schaamhaar is behoorlijk dik. Stak buikje.
ze sprak ook goed Duits geen vertaal telefoon nodig gehad.

Krullebol

Toogplakker
4 jun 2022
69
106
Even vragen en als je weet met je zou willen dan kun je een afspraak maken.
Dat neem ik aan van wel.
Voor mij was ik er zeker al een jaar geleden een keer geweest.
Voor nu vond ik het ook geen probleem om iemand nieuw te leren kennen.
Ik weet nu dat ik de volgende keer een andere dame vraag. Blijft wel de vraag onbeantwoord of de prijs van 120,- per uur normaal is hier of toch niet.
Ik weet het niet omdat ik er al lang niet meer geweest was, maar hier lees ik toch wel dat 100,- Euro normaal is.

AG66

Snuffelaar
3 jul 2023
17
15
Ik was helaas alweer 2 jaar geleden bij Aue 94 in Wuppertal en betaalde toen ook euro 120,- voor 1 uur. Heet ze niet Laila?

Laatst bewerkt:

humvee

Snuffelaar
10 jun 2022
11
3
Ik betaalde altijd 100 euro. Maar dat is bij mij sinds een maand of 3 ook 120 euro geworden.
Regelmatig Mia en Toto bezocht met veel plezier moet ik zeggen.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Yoyo is kaal geschoren en houd van gebeft te worden

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Lili zou er ook weer werken begreep ik van AO duitse forum. Ik zelf weet het niet en zijnheeft mij ook niet verteld. Dus kan niet verifiëren helaas. Als zij er weer werkt, zijn is compleet glad en vindt alles lekker.

Oja ik betaal al jaren €100 het uur en €60 half uur!

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
701
532
Maak er een dagje geil neuken van. Neuk 3 verschillende met ca. 1,5 uur pauze. Vlakbij zit een leuk en lekker tentje voor koffie of heerlijk eten.
Vraag als je er komt of je alle dames kan zien. Kies er een en zeg dat je 2 uur later voor de andere dame komt en daarna weer 2 uur later voor de volgende. Steeds een half uurtje.
Je weet zeker dat elke dame tongzoent, goed pijpt en heerlijk volgespoten kan worden.
En als LiLi er is en je houd er van, ook een kontje neuken.
Geile dag😛

Terug
Naar boven