Voor het eerst hier langsgeweest. In de middag aangebeld en moest even wachten en toen werd de deur opengedaan door naar wat bleek Coco. Ze had een blauw jurkje aan met daaronder geen slipje maar wel een zwarte BH. Ze heeft lekkere knoppen op haar kleine cup B.
Eerst even gedoucht en toen lekker op de massagetafel gaan liggen.
Ze heeft me eerst lekker gemasseerd af en toe met haar tepels over mijn rug en door mijn bilnaad.
Omgedraaid en ze begon lekker op mijn ballen te zuigen en nam mijn pik diep in haar mond.
Haar op haar rug op de tafel gelegd en haar gebeft tot ze heftig klaarkwam. Ze heeft lekkere grote schaamlippen maar wel een typisch Chinees ongeschoren venusheuvel met niet al teveel haar.
Nadat ze gekomen was haar lekker geneukt en volgespoten.
Een volgende keer wil ik graag een ander nemen.
Eerst even gedoucht en toen lekker op de massagetafel gaan liggen.
Ze heeft me eerst lekker gemasseerd af en toe met haar tepels over mijn rug en door mijn bilnaad.
Omgedraaid en ze begon lekker op mijn ballen te zuigen en nam mijn pik diep in haar mond.
Haar op haar rug op de tafel gelegd en haar gebeft tot ze heftig klaarkwam. Ze heeft lekkere grote schaamlippen maar wel een typisch Chinees ongeschoren venusheuvel met niet al teveel haar.
Nadat ze gekomen was haar lekker geneukt en volgespoten.
Een volgende keer wil ik graag een ander nemen.