China Massage Wuppertal - Aue 94

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Voor het eerst hier langsgeweest. In de middag aangebeld en moest even wachten en toen werd de deur opengedaan door naar wat bleek Coco. Ze had een blauw jurkje aan met daaronder geen slipje maar wel een zwarte BH. Ze heeft lekkere knoppen op haar kleine cup B.
Eerst even gedoucht en toen lekker op de massagetafel gaan liggen.
Ze heeft me eerst lekker gemasseerd af en toe met haar tepels over mijn rug en door mijn bilnaad.
Omgedraaid en ze begon lekker op mijn ballen te zuigen en nam mijn pik diep in haar mond.
Haar op haar rug op de tafel gelegd en haar gebeft tot ze heftig klaarkwam. Ze heeft lekkere grote schaamlippen maar wel een typisch Chinees ongeschoren venusheuvel met niet al teveel haar.
Nadat ze gekomen was haar lekker geneukt en volgespoten.
Een volgende keer wil ik graag een ander nemen.

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
99
13
Vandaag mijn eerste keer.
Om 19h op goed geluk aangebeld, wat eindigde met mijn tong en vingers in het aarsje van Yoyo. Helaas mocht ik mijn lul niet in stoppen.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Dat klopt bij Yoyo mag je niet in het kontje. Bij Lulu wel mits je haar langzaam gereed maakt. Goed nat likken, voorzichtig eventueel met massage olie haar vingeren in het kontje…. En dan je pik er op zijn hondjes induwen. Met respect. Is bloed geil dan kan je uiteindelijk vol😜

Laatst bewerkt door een moderator:

Wippertje09

Ervaringsdeskundige
3 mei 2021
430
255
Gisterenavond maar eens een ritje Wuppertal gemaakt om yo-yo met een bezoek te vereren. Bij binnenkomst om de kamer meteen lekker tongzoenen. Even snel gedoucht en feest kon beginnen. Yo-yo heeft lekkere borstjes met mooie grote tepels, een lekker fris kutje wat graag gelikt wordt en veel inzet. Nadat haar heerlijk gebeft had in meerdere standjes geneukt en tevreden terug naar huis.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Vandaag een bezoekje aan de salon gebracht , werd opgedaan door de mamasan en werd naar de eerste kamer geleid met daarin een leuke chinese dame ... aangezien ik aardig bepakt was , vond de mamasan dat ik naar een grotere kamer achterin moest gaan en voor de dame de kans had om mee te gaan pakte YoYo mij op en nam me mee .... binnen op de kamer was het meteen (tong)zoenen en elkaar lichaam verkennen (had al vaker met haar gekamerd met veel plezier ) Ze heeft een heel mooi gezichtje met een paar mooie sprekende ogen waar je in wegzinkt . Het duurde ook niet lang alvorens er iets in beweging kwam , dus beide snel uit de kleding en even een douche gepakt . Daarna weer terug op de kamer er daar werd het hele menu weer afgewerkt met uiteindelijk klaarkomen in de mond . en nadat ze zich gedouched had nog een tijdje liggen zoenen met haar en uiteindelijk weer een douche genomen . en met een goed gevoel weer weggegaan ...... Deze jongedame is een schatje en hoop haar weer snel te bezoeken . zoals al vaker was de energie op om nog een tweede dame te nemen . Misschien een volgende keer een trio voorstellen en dit misschien voor een langere tijd .....

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Gisteren even aangewipt. LiLi bezet dus de verleiding van YoYo niet kunnen weerstaan. Ze is een poppetje zekers, heerlijk zoenen waar ik van hou. Pijpen lekker en dito neuken in verschillende standjes. Me ballen krachtig leeggespoten in haar natte kutje welke vroeg om veel zaad. Toch wordt ik geiler van LiLi. Zij is en blijft mijn topper. Bij haar kan ik ook makkelijk 2 keer spuiten. En ik ben dol
Op gerimd worden, dat kan LuLu als de beste. Was heerlijk een keer YoYo maar volgende keer toch weer LiLi.
Saludos medegenieters

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
En collega genieters PETER, POTENTEBEER en WASMACHINE afgelopen weekend nog kutjes en mondjes afgevuld met onze proteïne 😜
Ik mag morgen weer gelukkig ik sta alweer op knappen😛

20 aug 2022
1.328
767
Gisterenmorgen rond 9:30 een Termin met Coco.

Rond 9:25 aangeklopt, de bel deed het niet, de deur werd geopend door Lilli, kreeg bij binnenkomst al een lekkere lange tong te verwerken en ze greep me in me kruis hahaha en ik vertelde dat ik een 'date' had met Coco.
Coco voor een lekker half uurtje laten verwennen en haar anaal volgespoten. wist niet dat het in haar pakket zat, schade €70.

Toen ik naar de douche liep kwam ik Lili weer tegen en ze pakte mij weer bij mijn pik en begon weer te tongen, ze had zin zij ze, maar helaas mijn pijp was leeg.

De volgende keer toch weer eens Lilli proberen, werd ook wel weer geil van haar tepels, waren weer lekker hard onder haar jurkje.

Laatst bewerkt:

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Potentebeer denk dat ze geil was omdat ze wist dat ik om 11.00uur met haar had afgesproken.😄
Had weer een heerlijk uurtje met haar. Dit keer eerst haar mondje volgespoten en ze heeft het lekker doorgeslikt. Na de massage heeft ze mij eerst weer gepijpt en heb ik haar in verschillende standjes genomen en heerlijk klaargekomen voor de 2e keer
Was weer een voldaan uurtje..

Volgens mij komen er de laatste tijd veel Nederlanders want de bel heeft nu een deuntje van "wij houden van oranje"😁

Steef

Toogplakker
24 jun 2015
83
106
Afgelopen jaar regelmatig bij de dames geweest. Meestal heb een heerlijke date met Lili gehad. Maar de afgelopen keren heb ik met Coco gespeeld. De looks van Coco spreken mij meer aan.
Coco is heel lief en als je dat voor haar bent dan is zij wekelijk bere geil. Afgelopen vrijdag weer eens geweest. Leuk ontvangen door Coco in haar rode jurkje. Coco begon meteen met een geile tongzoen en greep naar mijn pik. Blijkbaar was het haar de laatste keer goed bevallen. Eerts even samen onder de douche en daarna op de massagetafel. Coco bleef maar geil zoenen en lekker mijn hele lijf strelen. Mijn handen gleden over haar geile lijf naar haar kletsnatte behaarde kut en kont. Ik kon aan haar gekreun horen dat zij dit wel waardeerde. Op een gegeven moment heeft zij zich op haar knieën gezet en stak je haar geile kont naar achteren en gaf aan dat haar kut moest beffen.. Ik ben haar kunt en kont heerlijk gebeft. Zij smaakt werkelijk heerlijk. Mijn tong verdween diep in haar kont waardoor zij schokkend klaar kwam. Na een tijdje ben ik met mijn dikke eikel over haar kut en kont gaan wrijven. Ze draaide met haar kont waarna mij dikke pik in haar kut verdween. Al neukend ben ik gelijkertijd haar kont gaan vingeren. Eerst een vinger en later twee vingers. Coco schreeuwde het uit van geiligheid. Na een tijdje haar geneukt te hebben drukte ik mijn dikke eikel tegel haar geile kontgat en dat vond zij wel lekker. Langzaam verdween mijn dikke pik in haar geile kont. Na een tijdje heb ik haar op haar rug gelegd en ben ik haar met twee vingers gaan vingeren het tempo heb ik wat opgevoerd en ik kon merken dat zij ervan genoot. Na tijdje schreeuwde zij het uit en begon zij te squirten, wat een geile bedoeling. Zij nam mijn pik in haar mond waarna zij mij heerlijk begon te pijpen totdat ik in haar mond explodeerde. Coco heeft alles opgevangen en zij liet mijn sperma met een geile blik zien en begon mij nog een lekker te tongen.
Het uur vloog om, even douchen en heerlijk voldaan naar huis.

• Like
Waarderingen: AG66

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
703
534
Potentebeer denk dat ze geil was omdat ze wist dat ik om 11.00uur met haar had afgesproken.😄
Had weer een heerlijk uurtje met haar. Dit keer eerst haar mondje volgespoten en ze heeft het lekker doorgeslikt. Na de massage heeft ze mij eerst weer gepijpt en heb ik haar in verschillende standjes genomen en heerlijk klaargekomen voor de 2e keer
Was weer een voldaan uurtje..

Volgens mij komen er de laatste tijd veel Nederlanders want de bel heeft nu een deuntje van "wij houden van oranje"😁
Heb je nu LiLi gepakt vandaag of een ander?

Terug
Naar boven