Volgespoten kutje likken - help each other out

Lekkerzeg

Snuffelaar
21 feb 2022
18
8
Er begint zich een idee te vormen. Een soort van GB waar elke man het sperma van zijn voorganger uit mijn kutje likt en daarna -geil en hard als hij dan is - een nieuwe lading bijspuit. Mijn partner zal zorgen voor de eerste lading maar likt die niet uit. Interesse ?
Ik ook , laat maar weten wanneer.

• Like
Waarderingen: Babs

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Vroeger en dat zal nog steeds wel gebeuren gingen er mannen langs de ramen en kochten de volle condoom van de dvp's om leeg te drinken
Hoorde dat verhaal van een ex vriendin van mij die daar heeft gewerkt, ging bijna over mijn nek toen ik het hoorde en geloof me je kan me niet genoeg betalen
Maar idd ieder zijn dingen, en onze heer heeft vreemde kostgangers doe lekker wat je wil zo lang je er niemand mee schaad, maar je vindt het toch niet heel erg als ik er misselijk van wordt van de gedachte

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Je heb een gezegde; Elke gek heeft zijn gebrek. Maar iedereen mag weten wat hij/zij doet, ik veroordeel niemand wat dat betreft, ze moeten het zelf weten. Ik moet er niet aan denken om het te doen. Maar iedereen mag zelf weten, als ze dat lekker of geil vinden, veel plezier ermee.

Jeffrey72

Snuffelaar
10 jan 2025
1
4
Ik vind het heeeeeerlijk om een gevuld kutje uit te likken. Vooral als de dame op mijn gezicht komt zitten en het zaad zo in mijn mond glijdt…. Gruwelijk geil. Maar er is niet altijd een gevuld kutje beschikbaar. Wat ik dan doe is naar een gangbang gaan en na afloop de condooms verzamelen. Soms zitten er echt goed gevulde exemplaren tussen. En in plaats van uit een kutje, lik ik dan het condoom leeg. Zo geil, de gedachte dat iemand diep in een kutje heeft gezeten en zichzelf heeft leeggespoten en dat zijn zaad nu in mijn mond verdwijnt…

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
De mannen die hier van houden, kunnen elkaar ook pijpen. Dan heb je het vers uit de bron😂
Ik vermoed dat het niet gaat om het sperma maar om de kut. De kick die men er dan bij heeft dat de dame net is volgespoten is denk de aanleiding om het te doen. Althans dat is dan mijn gedachte. Ieder ander kan natuurlijk zijn eigen invulling hieraan geven.

Johan65

Ervaringsdeskundige
1 jun 2018
421
349
Ik lik altijd mijn eigen sperma uit het kutje nadat ik het volgespoten heb... vindt ik al meer dan geil genoeg.
Meestal wordt ik daarna terug snel hard voor een tweede ronde.
Heb nog geen ander zaad opgelikt en voel ook niet echt die behoefte...

Mister Mouse

Snuffelaar
22 jan 2025
15
29
Hoi mannen ! Krijgen jullie daar een harde van ? Komen jullie daar op klaar ? Begint je pik dan vochtig te worden ? Ik ben al een paar keer "uitgelikt" maar nooit zo op gelet...en wil ik eigelijk wel eens zien. Sabine
Ik vind het zaaaaaalig om doen .... ooit eens een trio (MVM) gedaan met een vriendin waarbij ik haar fucklickte en na afloop kreeg ik haar vol op de snoet ... daarna zelf ook nog even bijgetankt en verder gelikt :)
Blijft een van mijn beste seksuele herinneringen en smaakt zeker naar meer .... Moet ook heel leuk zijn met een aantal mannen :)

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
691
Mijn eigen sperma heb ik al vaker uit kutjes gelikt, en er ook mee getongzoend. Ik heb ook al een aantal keren mannen gepijpt en hun sperma geproefd. Nu alleen nog even combineren..... Dus ja, mijn tong kriebelt wel bij de gedachte😋 En mijn pik gaat dan zeker ook even op verkenning in dat volgespoten kutje! Bij een dvp bezoekje of gangbang met onbekenden zou ik dit alles niet snel doen, maar met een "echt" stelletje lijkt het me erg geil om eens lekker nat los te gaan als de klik met elkaar goed is!

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers
Je kan me niet genoeg betalen om sperma in mijn bek te krijgen echt te goor!
Maar ja blijkbaar zijn er heren die er wel pap van lusten 😂😂😂

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
691
Onze lieve heer heeft vreemde kostgangers
Je kan me niet genoeg betalen om sperma in mijn bek te krijgen echt te goor!
Maar ja blijkbaar zijn er heren die er wel pap van lusten 😂😂😂
Ik lees hier ook van alles wat ik dan weer nooit zou doen, zo heeft iedereen wel iets wat ie geil vindt....

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb er zelf geen issue mee als mannen dit doen. Heb zo eens een trio gefaan waarbij de man graag het volgespoten poesje uitlikte. Allemaal ok, zolang ik maar geen zaad hoef te proeven. Een andere penis proeven nadat de vrouw me zongzoent na het pijpen van de andere man is voor mij ver genoeg lol. Maar kijk, ieder zn ding ntrlk

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Serieus - ik heb nu zoveel reacties gelezen en gekregen - als je dit echt ziet zitten, stuur me dan een pb, ,en als ik genoeg mannen bij elkaar heb, dan organiseer ik een "uitlik" GB of een één-op-één date (als je liever geen toeschouwers hebt, lol). En zoals beschreven : elke man likt mijn kutje met het sperma van zijn voorganger er nog in en daarna -geil en hard als hij dan is - spuit een nieuwe lading bij voor de volgende. Mijn partner zal zorgen voor de eerste lading maar likt die niet uit. Interesse ?

Terug
Naar boven