Volgespoten kutje likken - help each other out

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Heey collega's,

Sommigen zullen ervoor zijn, anderen zullen het niet begrijpen. Ik vind het zelf opwindend om een volgespoten kutje leeg te likken. Ik merk dat anderen hier dit ook opwindend vinden.

Vandaar wil ik dit topic starten zodat we misschien kunnen afspreken om samen een dame te bezoeken of na elkaar te gaan. Zo kunnen we onze fantasie samen beleven.

Ik ben beschikbaar regio antwerpen maar kan ook verplaatsen voor een geil avontuurtje
Het sletje van topic "sletje vol pompen" laat zich acherin haar bus op parkings vol pompen en ook haar volle kutje uit likken door de liefhebbers. Hebben al meerdere van genoten heb ik gelezen. Zelf niet gedaan maar wel haar vol gepompt waarna ik uit de bus gekomen zag dat er gelijk 1 naar binnen ging. Ze zij al, ik blijf liggen want er komt zo iemand om te likken. Heerlijk wijf die zaadgek is en ervan geniet. Weet zeker dat ze klaar komt als ze uit gelikt word. Ben nog even blijven staan namelijk om te luisteren haha.

paashaas

Toogplakker
2 sep 2015
69
14
Ik vind het idee om een volgespoten kutje te likken de laatste tijd steeds geiler. Heb wel al een paar keer gevraagd om niet te wassen na een vorige afspraak. Het verschilt een beetje per keer hoeveel je er dan van merkt. Soms best wat, soms bijna niks.

Zou graag eens meteen na het volspuiten op een goed gevuld kutje willen duiken 😉
Pm bij interesse...

kapitein81

Toogplakker
24 nov 2022
74
71
Ik had vorige jaar een geile bare date met een cuckold koppel in een hotel.
Toen ik nog in de lobby op mijn voorvanger aan het wachten was kreeg ik een appje van de cuck met de vraag
of ik haar kutje schoon of vies wilde hebben. Jullie kunnen wel raden wat ik antwoordde ;)

Eenmaal binnen lag ze daar geblinddoekt met haar volle zaadkut. Ik was toen zo geil dat ik de verleiding niet kon weerstaan om
haar vies kutje te likken. Ik vond dit zo geil om te doen en ook was dit mijn eerste sloppy seconds ervaring wat het extra bijzonder maakte.
Ik hoop dit ooit weer te kunnen ervaren, maar ben i.v.m. soa's heel kiezkeurig.

Noortjexx

Toogplakker
4 nov 2020
25
14
Ik werk door heel Nederland. Je kunt mijn add zien bij mijn profiel of eben een berichtje sturen

spermadouche001

Toogplakker
19 mei 2023
122
113
Heey collega's,

Sommigen zullen ervoor zijn, anderen zullen het niet begrijpen. Ik vind het zelf opwindend om een volgespoten kutje leeg te likken. Ik merk dat anderen hier dit ook opwindend vinden.

Vandaar wil ik dit topic starten zodat we misschien kunnen afspreken om samen een dame te bezoeken of na elkaar te gaan. Zo kunnen we onze fantasie samen beleven.

Ik ben beschikbaar regio antwerpen maar kan ook verplaatsen voor een geil avontuurtje
Ik spuit extreem veel. Ga graag voor je naar Den Haag om kut vol te spuiten.

jack94

Toogplakker
7 dec 2023
65
24
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Doe je dit gratis?

Laatst bewerkt door een moderator:

Wurmpie3

Toogplakker
15 jan 2022
55
17
Ik ga morgen ochtend mijn favoriete dame in Brussel nog een vullen is tussen 0630-0730 iemand zin om ze samen te neuken is een skinny met fijne tietjes A-straat

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
Volgens mij is Laura uit Hoensbroek daar ook wel voor in. Waarschijnlijk ga ik haar deze week weer vullen

Lekkerezeeuwse

Toogplakker
24 jun 2022
40
43
Mijn vrouw is een wat oudere bbw en woensdag 21 febr. Op de bbw gangbang in Amai te Meer mag
Iedereen bare in haar klaarkomen en als er heren haar schoon willen likken, je bent zeer welkom.
Interesse stuur even een berichtje.
Vrouwtje weet nergens van ik regel alles, succes verzekerd

Terug
Naar boven