Volgespoten kutje likken - help each other out

Sephiroce

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
618
421
Elkaar niet negatief oordelen, er zijn verschillende extremen hierin, laat elkaar in de waarde zodat iedereen zijn verhaal kan doen, zonder zich raar ofzo te voelen

V

Verwijderd lid 12162

Guest
Hey geilaards, net zoals @livingwild94 hou ik enorm van vreemd zaad proeven/slikken. 😊 Dus als jullie een kandidaat zoeken, ik wil heel graag de laatste in de rij zijn. Jullie mogen de één na de ander het kutje volspuiten en nadien lik ik het volgespoten kutje met jullie zaad dan helemaal proper.
Voor zij die liever neuken met condoom, drink ik heel graag jullie volgespoten condoom (of glas gevuld met jullie zaad) leeg. Dit doe ik regelmatig in een parenclub waarbij mijn vriendin de rondslingerende gevulde condooms uitperst in mijn mond..... 😋
Nadien laat ik graag mijn lading achter in het poesje voor wie nog een tweede ronde "sloppy second" wil.....
Jouw vriendin pakt ook ladingen bare tijdens t swingen ? Zoja, als ze knap is kom ik haar wel vullen. Steeds test van max 2 maanden oud. Zelf knappe viriele twintiger

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik vraag mij af wat de mannen die liefhebber zijn om een volgespoten kutje uit te likken daar voor over hebben?
Stuur maar privé

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ja @suikeroom, niet voor mezelf hoor.
Maar ik ken 23 jarig meisje die dit wel ziet zitten. Natuurlijk gaat alleen de zon voor niets op.
Daarom als er interesse zou zijn.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Aangepast, mijn excuses.
Geen idee hoe die instellingen zo kwamen te staan.
Shoot, voor diegene die willen.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Dag iedereen, dikke pech met mijn jong popje.
Vrijdag te horen gekregen dat ze een relatie is aangegaan.😢
Had ze paar dagen ervoor nog gezien en waren plannen aan het maken om te daten en een add te plaatsen.
Echt spijtig. Ik ken ze al redelijk lang en de vorige keer dat ze samen was met iemand ben ik ze 3 jaar kwijt geweest zonder enig contact.
Haha voel me zelf wat klote, want had er zelf een oogje op.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Hallo, de mannen die mij privé hebben gestuurd en nog steeds interesse hebben om kutje uit te likken.
Foto's met face ga ik niet delen omwille van haar privacy,
Ze is 23 en klein, rond de 40 kg, echt een tiener lichaam en ziet er ook maar 17 uit. Ohja ze is Oost-Europees maar praat wel Nederlands.
Gisteren terug afgesproken na haar mislukte relatie (ja ze is wispelturig), en in hotel vroegen ons of ze al 18j was😂.
Maar na een leuk uurtje sex vroeg ze mij hoe het zat met de mannen die haar kutje willen uitlikken, dus bij deze.
Mijn excuses, maar zoals je weet hebben betaalde dames nogal een chaotische levensstijl.

edvh

Snuffelaar
9 jan 2016
1
0
@bare-addict kom graag met haar in contact, kan nog niet pm'en, redelijk nieuw hier ;)

Terug
Naar boven