Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
@ MikeRoss
Gebruikelijk is gewoon een handdoek rond je middel. Als je u daar beter bij voelt kan je uw onderbroek/boxer aanhouden onder de handdoek, denk evenwel niet dat dit vaak gedaan word. Je kan uw portefeuille/geldbeugel in een klein kluisje aan de inkom opbergen. Uw tweede handdoek bij uw kledij in uw locker in de kleedruimte onderin. Er zijn slippers beschikbaar in de kleedruimte onderin.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Wellens zei:
@ MikeRoss
Gebruikelijk is gewoon een handdoek rond je middel. Als je u daar beter bij voelt kan je uw onderbroek/boxer aanhouden onder de handdoek, denk evenwel niet dat dit vaak gedaan word. Je kan uw portefeuille/geldbeugel in een klein kluisje aan de inkom opbergen. Uw tweede handdoek bij uw kledij in uw locker in de kleedruimte onderin. Er zijn slippers beschikbaar in de kleedruimte onderin.

Kijk, daar hebben nog iets aan! Thnx :D
Ik zal laten weten hoe het was

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Het wijst zich allemaal vanzelf en als je nieuw bent wijst en theke je wat aan.
Bij Venus krijg je een rondleiding van een naakte nimf.
Je gewoon laten verrassen is wel zo leuk!

Noorman

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Misschien is dit handig, sowieso voor de nieuwe bezoekers, maar ook als er over een dame wordt besproken, en zo kan aangeven worden waar deze dame der bankje is;

Venus indeling.JPG

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Leuk gemaakt Underkoffer. Sommige dames hebben een vaste stek en zo kan je hen natuurlijk sneller vinden als nieuwe klant. Toppertje Diana/Riana zit altijd op plek 3. Marianna sinds enkele maanden weg zat altijd op plaats 14. Begin november (4 nov) zat op plaats 14 een toch ook wel knappe slanke zwartharige dame, iemand die haar naam weet? Weet wel niet of het de vaste stek was van deze dame

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Zoow.. ben er geweest voor de eerste keer.

Goed bevallen! 3 uur gebleven. Super geil dat al die vrouwen er naakt rondlopen. Heeft wel wat, ook met zo'n huiskamerstijl.

Werd ontvangen door een meisje die bank nr 2 zat. Daar werd ik eerlijk gezegd niet vrolijk van. Ik dacht " als dit het kaliber vrouwen is wat hier rondloopt, doe ik het 1x en dan ben ik weg".

Maar nee hoor , toen ik op een lege bank ging zitten zag ik die op bank nr 8 zit met dr grote borsten ( naam iemand?) en mooi gezicht, en daar achter op lucky nr 13 zag ik een meisje met donker haar en mooi figuur: Maria. Het voelde meteen goed bij haar.. even kletsen zoenen voelen en toen naar boven. Toen ik in dr zat zei ik: "kom we doen 1 uur ipv half uur". Voelde wel goed met haar, tussen de sex door leuk gekletst over van alles en ben 2x bij haar klaargekomen.

Toen ik daarna onder kwam zag ik een meisje met donkerblond haar maar die was helaas al weer snel weg. Geen idee op welk nr zij zat, maar holy shit wat een lekker meisje is zij! Ik schat haar ergens in de 20 ofzo.

Als iemand weet wie ze is: let me know!

Daarna zag ik Samira op nr 12... goed figuur, mooi gezicht. Ik bij dr zitten, gaf ze me haar cola. Ff kletsen zoenen voelen en toen naar boven. Zij vragen: wil je een uur? Ik zei nee ben net al met Maria uur geweest, volgende keer ga ik met jou een uur. Dus half uurtje met Samira gedaan. Ook goed bevallen, maar klikte met Maria net wat beter. Figuur van Samira was dan wel weer beter.

Al met al superrr goed bevallen, hele setting met die bankjes huiskamersfeer naakte meiden, beviel prima!

Maria en samira zeiden dat ze over 2 weken ofzo met vakantie gaan en dan in januari weer terugkomen. Dus denk dat ik deze maand oversla en dan in januari weer ga.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wellens zei:
Leuk gemaakt Underkoffer. Sommige dames hebben een vaste stek en zo kan je hen natuurlijk sneller vinden als nieuwe klant. Toppertje Diana/Riana zit altijd op plek 3. Marianna sinds enkele maanden weg zat altijd op plaats 14. Begin november (4 nov) zat op plaats 14 een toch ook wel knappe slanke zwartharige dame, iemand die haar naam weet? Weet wel niet of het de vaste stek was van deze dame

Op 1 november belde ik de club met de vraag of die nieuwe Elena er ook was en dat bevestigde ze en ze zei erbij dat er nog een nieuwe dame was "Vanessa" genaamd. Toen ik er was sprak ik een voor mij onbekende dame aan en ze bleek Vanessa te heten en zat dus op plaats 14. Ze was mooi, slank en lang maar haar kamergangen duurden maar kort waardoor ik de boot afhield.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Fijn te vernemen dat Samira er weer is want ze was even naar een andere club gestapt heb ik vernomen. Zou jammer zijn als ze over 2 weken met vakantie zou gaan want wilde juist over 2 weken de club en Samira willen gaan bezoeken want heb eerdaags ook vakantie. Samira ziet er lekker uit. Mooie kop en kont en wat voller dan doorsnee en vriendelijk.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
MikeRoss; die dame met die grote borsten heet Michaela. Dat was ook mijn eerste dame die ik nam toen ik voor het eerst bij deze club kwam. Wat ouder dan gemiddeld maar voortreffelijk voorspel op de bank en lekker tongzoenen en een uitstekende kamergang. Een prima keuze derhalve.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Robbie zei:
MikeRoss; die dame met die grote borsten heet Michaela. Dat was ook mijn eerste dame die ik nam toen ik voor het eerst bij deze club kwam. Wat ouder dan gemiddeld maar voortreffelijk voorspel op de bank en lekker tongzoenen en een uitstekende kamergang. Een prima keuze derhalve.

Ah Michaela ok.. thnx! Die bewaar ik dan voor een volgende keer.

Ik ben wel benieuwd wie die blonde was.. weet ook niet waar ze zat, maar zij was wel echt lekker.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Wellens zei:

Dit zijn de dames/bankje die ik weet:
3. Diana/Riana
5. Ina
8. Michaela
13. Maria
14. Elena (Tattoo's), maar ook wel eens Roxanna daar zien zitten

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
underkoffer zei:
Misschien is dit handig, sowieso voor de nieuwe bezoekers, maar ook als er over een dame wordt besproken, en zo kan aangeven worden waar deze dame der bankje is;
Geweldig
"Stairway to heaven"
:mrgreen:

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Bankjes indeling Update, nu met de namen erbij,
Voel je vrij om de ontbrekende namen in te vullen.

Venus indeling naam.jpg

Voormalig lid 530

Ervaringsdeskundige
1 mei 2015
501
7
1 is blonde bulgaarse ex Verena
6 is Alice zwarte haren
7 is Baby, een hongaarse blondine
14 is idd Roxana
16 is Afrikaanse, ben naam even kwijt

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
1) blonde Bulgaarse is Monica
7) Baby is een Hongaarse Roemeense.. woonachtig in Roemenië. Er schijnen steden in Roemenië te zijn die voor meer dan de helft bevolkt zijn met van origine Hongaarse nationaliteit.
16) uit mijn hoofd heet die Afrikaanse Laura.

MikeRoss

Toogplakker
22 nov 2017
47
0
Dan denk ik dat de blondine die ik toen gezien heb "baby" is.

De linker flank heb ik bij mijn eerste bezoek vorige week, niet echt gezien. Verder dan Maria en Samira was ik niet gekomen.

Die blondine en michaela staan nog op mn verlanglijstje.
Hopelijk deze maand nog als het geld het toelaat ;)

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Hierbij de laatste versie van dames/bankjes
Let er wel bij op, dat als er 'n dame niet aanwezig is, haar bankje door iemand anders kan worden gebruikt.
ik weet dat ik nog 2 dames mis. t.w. Denisa & Anna

Venus indeling naam 2.jpg

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Anna (Raissa uit Freude) zit nu op 10. Melly zit al tijden op 15. Inna zit trouwens ook wel eens op 11. 9 is vaak vrij en een plake voor pauzerende mannen.

Uiteindelijk wisselen de dames nog wel eens als een andere dame afwezig is.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
underkoffer zei:
Hierbij de laatste versie van dames/bankjes (...)
Echt geweldig dat kaartje, underkoffer!!! Het biedt wat houvast nu de vitrine met fotolijstjes daar weg is. Zelf was ik er ook al mee bezig, maar beheers de digitale techniek niet zo en was van plan een scan van een tekening te doen. Maar wat jij hebt gemaakt, is superieur! Dank, dank, dank!

Misschien nog de suggestie om de 2 blauwe banken alsnog een nummer te geven. Daar wil soms nog weleens een dame zitten en dan is het gemakkelijker te communiceren met elkaar als er een nummer op staat.
Op die haakse blauwe bank heeft bijvoorbeeld af en toe Maja (die nu weg is) gezeten, omdat ze zo geen last had van de tocht en uit het zicht van de theke kon blijven. Die bank heeft trouwens rechtsvoor een kapotte stoelpoot, waarvoor in de plaats een klosje zit. Toen ik met haar eens wat lag te dollen, schoot dat weg waardoor we ervan af buitelden tot hilariteit van de andere dames.

-

Terug
Naar boven