Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Bedankt voor het melden Wellens.. gezien je symptomen denk ik inderdaad dat je een SOA te pakken hebt.
Laat even weten wat de uitslag is.

xxlbare

Toogplakker
22 sep 2016
62
5
Hallo Wellens,

Misschien moet je nog eens nadenken met wie je wat hebt gedaan.
Een incubatietijd van twee dagen?

Incubatietijd SOA's

Om duidelijkheid te verschaffen over het testmoment, worden de incubatietijden van de verschillende SOA's hier neergezet. Het heeft weinig zin om te testen als de incubatietijd nog niet verstreken is. Je loopt dan het risico om een verkeerde diagnose te stellen. Wacht tot de incubatietijd verstreken is voordat je je test.

Chlamydia – 10 dagen
Gonorroe – 10 dagen
Trichomonas – 21 dagen
Syfilis – 28 dagen
HIV – 90 dagen
Bacteriële vaginose (Candida) – 21 dagen
Hepatitis B – 90 dagen
Schaamluis – 2 tot 14 dagen

Als je een SOA heb, heb je deze in ieder geval overgedragen. :(

Succes en sterkte!

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
xxlbare zei:

Kan makkelijk zo zijn. Ieder lichaam reageert anders op ziekteverwekkers. Zelf wandel ik al een jaartje of 33 en heb zelf ook al een paar keer een soa-tje opgelopen. Gelukkig altijd 'maar' gonnerroe of chlamydia. Bij gonnerroe heb ik altijd verschijnselen exact na 2,5 dag en bij chlamydia na 14 dagen.

Dus bij Wellens gok ik op een druiper maar het kan ook nog iets onschuldigs zijn natuurlijk. De door hem genoemde 55 uur kunnen best kloppen en hij kan het daar dan best opgelopen ipv doorgegeven hebben. Maar maakt dat eigenlijk wat uit, waar er 2 personen sex hebben kan er ook weleens wat anders overspringen dan een vonk :roll:

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Was van plan om er over enkele dagen bij VV langs te wippen. Was niet van plan om bij Riana te boeken maar ja,
de buurvrouwen van haar in VV kunnen eventueel ook iets opgelopen hebben viavia.
Misschien ga ik nu naar een andere FKK heen. Ik ben er nog niet over uit
Wellens. Heb je al bij VV gebeld en verteld dat je een "Geschlechtskrankeit" bij Riana hebt opgelopen ?
Of anders dat van plan bent nadat je weet wat je precies hebt ? Een druiper heet in duits een "Tripper".
Dat zal de bardame dan meteen snappen. Beterschap.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
tim zei:
Wellens. Heb je al bij VV gebeld en verteld dat je een "Geschlechtskrankeit" bij Riana hebt opgelopen ?
Of anders dat van plan bent nadat je weet wat je precies hebt ? Een druiper heet in duits een "Tripper".
Dat zal de bardame dan meteen snappen. Beterschap.

Ik heb geprobeerd via de website een bericht te sturen maar dat lukt niet. Maar ik ga sowieso ook nog bellen. Ik spreek helaas niet zo goed Duits maar ga me even voorbereiden met een vertaalrobot ofzo.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
xxlbare zei:
Hallo Wellens,

Misschien moet je nog eens nadenken met wie je wat hebt gedaan.

Incubatietijd SOA's

Om duidelijkheid te verschaffen over het testmoment, worden de incubatietijden van de verschillende SOA's hier neergezet. Het heeft weinig zin om te testen als de incubatietijd nog niet verstreken is. Je loopt dan het risico om een verkeerde diagnose te stellen. Wacht tot de incubatietijd verstreken is voordat je je test.

Chlamydia – 10 dagen
Gonorroe – 10 dagen
Trichomonas – 21 dagen
Syfilis – 28 dagen
HIV – 90 dagen
Bacteriële vaginose (Candida) – 21 dagen
Hepatitis B – 90 dagen
Schaamluis – 2 tot 14 dagen

Als je een SOA heb, heb je deze in ieder geval overgedragen. :(

Succes en sterkte!

Het is ofwel van zondag 5 februari 2017 met Marianna of zaterdag 11 februari 2017 met Riana. Ik ben einde december nog getest geweest en was toen soa vrij, ik heb sindsdien enkel maar sex met condoom gehad. Het kan dus ook van 10 dagen geleden geweest zijn in plaats van afgelopen zaterdag. De dokter heeft daar straks een uitstrijkje genomen van de afscheiding aanwezig op mijn penis, urinetest en bloedtest. Ik heb 3 antibiotica pillen voorgeschreven gekregen. Waar ik er nu twee van moest nemen en morgenvroeg nog 1. De dokter kon uiteraard nog niets zeggen, maar de pilletjes die ik gehad heb zijn voor Chlamydia/Trichomonas/urinebuisinfecties staat in de bijsluiter. Begin volgende week moet ik teruggaan en dan weet ik hopelijk meer.

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0
Wellens zei:
Deze morgen een witte afscheiding (wit schuimachtig brei over mijn eikel) voor het plassen en dit ook elke keer bij het urineren. Beetje druiperig lijkt het, afscheiding is helemaal wit melkachtig.
Deze beschrijving wijst duidelijk op gonorroe. De keren dat ik dat opliep, traden deze verschijnselen net als bij jou meteen al de 2e dag na de besmetting op. De incubatietijden die xxlbare opsomt, gaan niet over de tijdspanne dat er verschijnselen optreden (je kan bijvoorbeeld ook geheel geen klachten hebben), maar zoals hij erboven toelicht over het juiste testmoment voor een correcte diagnose.

Wellens zei:
Ik heb 3 antibiotica pillen voorgeschreven gekregen. Waar ik er nu twee van moest nemen en morgenvroeg nog 1. De dokter kon uiteraard nog niets zeggen, maar de pilletjes die ik gehad heb zijn voor Chlamydia/Trichomonas/urinebuisinfecties staat in de bijsluiter.
Is dat Azitromycine dat de arts je voorschreef? Het verbaast me hoe gemakkelijk blijkbaar in België alvast een antibioticum wordt gegeven, zonder dat de uitslag bekend is. Eerlijk gezegd vind ik het onverstandig van de arts om je nu al een antibioticum te laten slikken tegen chlamydia terwijl de verschijnselen eerder wijzen op gonorroe. Dan zit je dus een verkeerd antibioticum te slikken. De geijkte behandelwijze voor gonorroe is Ceftriaxon via een injectie, waarna je er een paar dagen later van genezen bent.

Wellens zei:
Het is ofwel van zondag 5 februari 2017 met Marianna of zaterdag 11 februari 2017 met Riana.
Op maandag 6 februari heb ik ook Villa Venus bezocht en toen alleen gekamerd met Riana (om vervolgens door te reizen naar Freude39 dat wat langer open is dan Villa Venus). Vooralsnog heb ik daarvan geen vervelende gevolgen ontdekt. Al zegt dan niet alles (zie ook deze post).

Ervan uitgaande dat je het dan waarschijnlijk op 11 februari via Riana hebt opgelopen, vind ik dat wel sneu voor haar want ze is nog maar pas begonnen. Ze is werkelijk een heerlijke dame en ik baal ervan dat zij (en jij) de dupe is van een clubbezoeker die zijn zaakje niet op orde heeft met soa-tests zoals jij wel doet. Het zou erg jammer zijn als ze ten gevolge daarvan het misschien voor gezien houdt.

Het verwittigen van de club lijkt me altijd zinvol. Er wordt heus wel notitie van genomen, ook al wordt je misschien afgeblaft door de soms zo humeurige theke Barbara (Deze Barbara in Villa Venus is overigens een andere dan de naamgenote in Freude39). Aangezien door de telefoon niet te zien is wie er belt, zal geheid afwerend worden gereageerd, refererend aan het ovalen bord in een oubollige bruintint met tekst: "Es gibt in diesem Haus kondompflicht beim GV" dat achteraan bij de bar hangt, slordig vastgeplakt met wat stukken plakband.
Maar in de tussentijd dat jouw uitslag bekend wordt, hebben de dames in de club mogelijk allang een kuur achter de rug.

Overigens verdien je waardering en dank van ons allen dat je alles zo helder en duidelijk op het forum hebt gemeld!

.

SpiderBot

Toogplakker
6 apr 2015
72
0
Zithromax.. ( kan) ook tegen Gonorroe werken.. dus ik snap best.. dat de dokter dit antibioticum al meegeeft.
Het is niet de standaardbehandeling inderdaad voor Gonorroe.

Hulde dat hij dit allemaal heeft gemeld.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Azitromycine heb ik inderdaad voorgeschreven gekregen. 24 uur na inname van de eerste 2 pillen waren de verschijnselen weg, daar was ik wel blij mee. Nu maandag weet ik hopelijk meer en dan zal ik wel horen of ik nog iets anders zal moeten nemen.

Ondertussen heb ik ook de club gebeld en Barbara aan de lijn gekregen. Het gesprek geraakte van mijn kant tot Geschlechtskrankheiten, toen kwam er een repliek iets in de aard van spijtig voor u denk ik en werd de verbinding verbroken. Jammer dat ze mij niet liet uitspreken. Ik hoop dat het wel genoeg is om iedereen daar nog eens te laten testen.

Ik heb de voorbije dagen 10 keer gebeld op een fout nummer 004920387963553, deze nummer vind je als je FKK Venus in geeft bij google. Maar op de website staat 00492038796335 ik had het verschil eerst niet opgemerkt. En dan als je eindelijk de club kunt bereiken hangen ze op voor je uitgesproken bent :? Mailen via het contactformulier op de website lukt ook niet, ik krijg altijd zo'n melding dat niet alles ingevuld is terwijl dat wel zo is. Puff frustrerend.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Was van plan om er volgende week naar toe te gaan. Zal ik ook doen want ik heb te veel zin om de nieuwe meiden te zien ... en te testen. Ik zal dan wel preventief Azitromycine nemen.

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Net terug van de dokter en het was dus Gonnorroe. De Azitromycine die ik vorige week voorgeschreven kreeg en genomen heb helpt hier dus niet tegen. Morgen ga ik in het ziekenhuis een spuit laten zetten, met één inspuiting zou de Gonnorroe dan verholpen moeten zijn.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
1. Denisa (ex Rebecca, wat haar echte naam is trouwens). Aan haar spermageile (roma-) ogen kon ik niet weerstaan. Haar slank lijf en beetje slappe borstjes vond ik ook best geil. Sexy zwarte kousen gingen haar ook goed. Lekker tongen en pijpen op de bank en dan 25 minutjes kameren. Ik zou eerst buiten haar mushi moeten klaarkomen, maar na beetje onderhandelen, kon het wel. Goed bestede €30.

2. Rianna. Schatje van 20 jaar. 1m50, zegt ze. Volgens mij zelfs niet eens. 40 kg. Prachtige B/C cup. Kust meesterlijk en doet nog veel meer met haar tong. Bijzonder grote tong waar ze ook fier over is. Heb haar een uurtje geboekt. Na het klaarkomen, hadden we nog 20 minuten die we gezellig babbelend hebben doorgemaakt. Ik heb wat getoetst naar infecties. Ze zei alleen dat ze in de club de meisjes regelmatig testen en ze was daar zelf heel gelukkig mee. Ze zei me dat de meisjes daar zelf 15 euro voor betalen.
Goed bestede €70.

3. Mona. Rijpere sexy uitstraling. Groter vrouw maar ook slank. Volle malse vrouwelijke tieten, cup D. Wat een wijf! Kust als een verliefde. Wrijft haar lichaam (borsten !!!) over jou lichaam. Zakt al kussend en likkend naar je kruis. Heft je benen op en duikt naar je aars om er haar tong in te steken. Volgt dan één van het beste zuig-en likwerk ooit. Ik besliste toen om haar ook een uur te boeken. Heb haar nog gebeft en ben in haar poes klaargekomen. Daarna heeft ze mjn onderste regionen nog eens met haar wonderlijke tong behandeld tot ik die dag voor de vierde keer klaarkwam. Ik ben met inbegrip van de presales op de bank 1u1/4 met haar geweest en ze vroeg daarvoor de reglementaire € 70. Ik doe dit bijna nooit in een club, maar gaf haar nu een welverdiende €100.

Wat mij opviel is dat de drie meiden die ik vandaag neukte heel graag in Villa Venus werken omwille van de gezellige sfeer.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
recent niet in VV geweest maar gelezen op duits forum en ook hier helaas geen warmpijpen meer op de bank zonder condoom.
(net zoals ook in Grimbergen, Freude39, Arabella)
Op de bank alleen met de hand friemelen en eventueel kussen. Op kamer zoals vanouds.

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Slechts enkele weken geleden nog alles gedaan op de bank.
Neuken slechts even de kut in en lekker op de kamer verder gedaan.

Noorman

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
Afgelopen zaterdag ben ik nog in VV geweest na lange tijd en heb Marianne 2x volgespoten.

Maar op de spiegel in de dames toiletten hangt een mededeling dar er op de banken niets meer zonder gummi mag. Met gummi is alles gewoon toegestaan, maar daar komen we niet voor natuurlijk :D

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Natuurlijk ben ik NIET in de damestoiletten geweest Paul! :D
Jij blijkbaar wel .....

Noorman

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Vorige week zondag speciaal Villa Venus bezocht om dat tot dan nog de enige club was waar dit nog kon. Bij Grimberg, Arabella, Freude39 en Verena was dit al eerder niet meer mogelijk, lees verboden ivm te aankomende wetswijziging.
Helaas was sinds vorige week zaterdag dit nu ook in Venus verboden, bij navraag van één van de dames bleek dat de club bezocht was door de Politie.
Hierdoor was het vorige week zondag een zeer tamme bedoeling in de woonkamer, alleen wat zoenen en gefriemel onder de handdoek was mogelijk, weinig presales en snel naar boven, gelukkig was daar ALLES wél bij het oude gebleven :)

Gelukkig heb ik de goede "oude" tijd mee mogen maken.

Ik ben heel benieuwd waar dit heen gaat en wat er nog meer gaat veranderen...

Arbez

Toogplakker
10 apr 2015
137
0

Dit jaar eens Koningsdag gevierd in Villa Venus en helaas daar weer eens wat opgelopen: gisteren signaleerde ik een drupje witte afscheiding uit de pisbuis en na een nachtje slapen is het overduidelijk dat dit een flinke druiper is.

Namen van dames noem ik niet, want het is al sneu genoeg voor hen en volstrekt zinloos. Liever noem ik de naam van de bezoeker die de besmetting in de club heeft gebracht, ook al heeft niemand daar wat aan. Er zijn blijkbaar nog steeds wandelbroeders onder ons die anderen met hun laksheid opzadelen.

Dat wordt weer druk bij de SOA-poli in Duitsland, want de club loopt momenteel als een trein nu Freude39 zo is ingezakt. Jammer dat er niet zo'n forum als dit in Duitsland bestaat waar SOA-meldingen kunnen worden gedaan. Maar zegt dit gerust voort tegen onze oosterburen.

Hopelijk lezen de landgenoten die in de club waren dit ook, met het advies zich te laten testen alvorens er weer op uit te trekken, ook al heb je geen klachten.

elmarco

Toogplakker
7 apr 2015
85
13
Daar de eigenaar van Villa Venus, Freude, etc. bij de Duitse fora aller heeft laten verwijderen, zal nieuws over SOA's nu wel helemaal niet doorkomen

Terug
Naar boven