Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Vorige week weer hier geweest.
Heerlijk tijd gehad met 2 daMES.

Eerst met Ina. Die kende ik nog niet.
Erg mooi meisje, jong, kleine mooie echte tieten, vrij slank.
Zalig gepijpt geworden o p de bank.
Naar boven en verder gepijpt geworden.
Je voelde wel af en toe een afgebroken kies tegen de eikel komen. Voortanden zijn mooi maar enkele kiezen zijn afgebroken.
Ze zoent ook perfect, ze is goedgehumeurd en laat zich aardig beffen.
Toen klom ze op mijn pik en bereed me.
Niet het standje waar ik normaal snel in kom.
Met deze Ina was dat anders!
Super zalig en ik kwam al aardig snel.
Gelukkig bleef ze goed door gaan omdat mijn pik knetter hard bleef!
Zalig en zeker herhaling!!!

Daarna met Maria aangelegd.
Al vaak gezien maar nog nooit mee gekamerd.
Leuke meid, iets slappere tieten maar ze is ook slank.
Zoenen weer heel goed, pijpt als de beste, heel lang en zeer gevarieerd.
Haar beffen is een feest. De vrij slappe tepels worden opeens knoeper hard!
Ze ontplofte van haar orgasme en moest even bij komen.
Daarna heerlijk op haar gekropen en haar kut was vol was haar geil.
Super smeuig en een zalig grotje met haar smeer om lang ik te roeren.
Voor de 2de keer vlak na de eerste beurt met Ina lekker lang door kunnen pompen in Maria.
Steeds andere standjes en toch nog goed klaar gekomen.

Twee zalig beurten, leuk klets met nedelandse collega en zo was het een prima bezoekje aan VV.
Toch vrij weinig meiden.
Er waren nog max 2 meiden die ik zou kunnen proberen, Rest was niet voor mij te doen.
Oude getrouwen was alleen Maria er.
Geen Bahar of Michaella aanwezig.

Wordt vervolgd!

Noorman

roubaix

Ervaringsdeskundige
6 sep 2015
341
147
Hallo,
Terug naar Venus gereden enkele dagen geleden. Had weinig tijd en had enorm veel zin om Mine te neuken.
Bij binnenkomst ging ze net naar boven : was al een goed begin nu ik wist dat ze er was.
Uitkleden en douche en dan naar de woonkamer. Er zat slechts 1 andere dame die mij kon bekoren maar ik kwam voor Mine dus ging ik op een bankje wachten.
Na een klein half uurtje was ze plots terug. Naast haar op de bank gaan zitten en ze herkende mij van de vorige keer.
Vrijwel onmiddellijk naar de kamer waar ik haar probeerde te overtuigen om 1 uur op de kamer te blijven. Wou ze eerst niet, maar na wat aandringen wou ze uiteindelijk wel met als voorwaarde om het rustig aan te doen.
We zijn wel hevig begonnen : ze was heel gewillig en werkte zeer goed mee. Heb haar heel lang kunnen neuken en lekker in haar klaar gekomen. Was wel vrij heftig het eerste half uurtje. Daarna relax en elkaar een korte massage gegeven en (moeizaam) wat gepraat : ons duits is niet zo geweldig...
Ze gaf aan tegen eind augustus met vakantie te gaan en ze zou zeker terug komen : hopelijk komt ze ook terug !
Tegen het einde van het uur heeft ze mij nog snel klaar gepijpt en heb ik lekker in haar mondje gespoten : wou eerst op haar borsten komen maar dat heeft ze niet graag : ze had het liever in haar mond !?!?
Andermaal leuk uurtje gehad met een super mooi meisje.
Na het uurtje douche en kleren aan. Sleutel gaan afgeven. Mine zag dit en onmiddellijk sprong ze recht om mij buiten te laten.
Zalig meisje....
Groeten,
Roubaix

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
roubaix zei:
Hallo,
Ze gaf aan tegen eind augustus met vakantie te gaan en ze zou zeker terug komen : hopelijk komt ze ook terug !
Roubaix

Zo haar pooier wil, hij zal de balans van de afgelopen maanden opmaken en daarover een besluit gaan nemen nadat hij bij afwezigheid van Mine een ander slachtoffer moet gaan zoeken. Sorry :lol: , even met beide benen op de grond. De dame heeft daar helemaal niks over te vertellen!

Afgelopen twee weken samen met een collega twee tal keer bij Venus geweest omdat ik op hotel zat vlak bij dit beruchte clubje.
Ik moet zeggen dat de line-up prima verzorgt was. Veel leuke en mooie nieuwe dames. Lekker vrouwen die heel gewillig zijn.
Een aantal ex Freude vrouwen zorgde zowaar voor een leuke en open sfeer. Zonder in detail te treden een aantal zeer goede en leuke kamers gehad.
Zelf neuk ik daar niet meer zonder daar het besmettingsrisico daar de laatste vier maanden voor mij hoog bleken te zijn. Maar (al kunnen jullie het niet voorstellen) met condoom ook een super mooie tijd gehad. NZ doe ik nog wel, maar niet meer in RTC clubs, ik heb meer dan voldoende meer discreter adressen in FKK land. Ik heb daarbij niet de illusie de enige te zijn, maar weet zeker dat ze er ook geen tien tallen per dag hebben ;) .

Dan Mine even kort bespreken. Ik ben niet met haar naar de kamer geweest. De reden was dat ze op de bank al aangaf pijn in haar poesje te hebben die dag. Dat zet bij mij altijd alle seinen op rood. Mijn collega die voor haar barbie uiterlijk viel is uiteindelijk diverse malen met haar geweest. Nu het resultaat. Gisteren belde hij mij met de mededeling dat hij zweer op zin pik heeft, hij was behoorlijk in paniek. De uitkomst vanmorgen bij de dokter bij "Syfilis"!! Hij gaf aan niet met andere vrouwen op de kamer geweest te zijn zonder condoom, buiten poppetje Mime om! Nu heren ik ben niet zo'n soa alarm schrijver, maar ik heb eenmaal te maken gehad met deze ellende en kan het door deze 'pijnlijke' ervaring niet over mijn hart verkrijgen die niet op te schrijven. Mine moet maar een paar weekjes eerder op vakantie gaan. Mag hopen dat de club er ook zo ver denkt, mijn collega gaat straks even bellen met het Duisburgse.

O ja en mensen die weten hoe ik over hygiëne denk; het putje van de douch was wormen vrij :D, in de sauna was over het blok geplast. De algemene hygiëne was aardig op orde. Kan alleen niet wennen aan de vieze natte slippers :roll:

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
mart1980 zei:
Dan Mine even kort bespreken. Ik ben niet met haar naar de kamer geweest. De reden was dat ze op de bank al aangaf pijn in haar poesje te hebben die dag. Dat zet bij mij altijd alle seinen op rood. Mijn collega die voor haar barbie uiterlijk viel is uiteindelijk diverse malen met haar geweest. Nu het resultaat. Gisteren belde hij mij met de mededeling dat hij zweer op zin pik heeft, hij was behoorlijk in paniek. De uitkomst vanmorgen bij de dokter bij "Syfilis"!! Hij gaf aan niet met andere vrouwen op de kamer geweest te zijn zonder condoom, buiten poppetje Mime om! Nu heren ik ben niet zo'n soa alarm schrijver, maar ik heb eenmaal te maken gehad met deze ellende en kan het door deze 'pijnlijke' ervaring niet over mijn hart verkrijgen die niet op te schrijven. Mine moet maar een paar weekjes eerder op vakantie gaan. Mag hopen dat de club er ook zo ver denkt, mijn collega gaat straks even bellen met het Duisburgse.

Bedankt voor de waarschuwing. Ben vorige maand 3 x met haar op kamer geweest telkens op verschillende dagen. De laatste keer 3 weken geleden, voorlopig nog geen klachten maar ga het toch in het oog houden.

bankstelturbo

Toogplakker
18 jun 2015
107
2
noemt zij zich ook wel eens Angelina?

En ze lijkt ook nog wel een beetje op een blonde Angelina Jolie???????

groetjes
Bankie

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Voor de heren die met haar geweest zijn idd even goed in de gaten houden en eventueel controle doen. In het verleden hiermee van doen gehad en geloof me, daar wil je op tijd bij zijn :!:

Er is gebeld, maar jullie raden het al. De club reageerde niet heel meewerkend. Mine is daar een klachtentrekker, dus die gaan ze niet uit de roulatie halen. Mijn vriend werd verteld dat het niet van Mine kon zijn :shock:. Bizar als je bekijkt hoeveel klanten die dame heeft op en dag, hoe kun je dan zeggen dat je er zeker van bent. Bedenkt daarbij dat ze ze mij aangaf een pijnlijke poesje te hebben en liever FT te doen. U bent gewaarschuwd.

Chef

Toogplakker
10 okt 2015
132
10
Hmmm syfilis....
Zeer besmettelijke bacterie, langetijd geen klachten vooral bij vrouwen, na twee tot 15 weken kan er een zweer ontstaan. Bij soa test wordt het pas na 3 maanden aangetoond in het bloed. De meeste mannen die op bezoek gaan bij Venus komen ook bij arabella en Grimberge.

Mocht dat echt zo zijn dan verwacht je toch dat alle drie de clubs besmet zijn en voorlopig ook besmet blijven?
Of krijgen die dames doorlopend injecties met antibiotica (zelf met behandeling blijft syfilis twee weken besmettelijk).

Phoe, ik blijf ff uit de buurt bedankt voor de waarschuwing. Welke ervaringen heb je de afgelopen 4 maanden opgelopen mart1980 dat je het nu met doet?

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Ik zal het sterker melden, ze is nog gewoon aan het werk ook :shock:

Wat je schetst klopt. Nu ken ik meerdere vaste klanten van Freude bij wie het afgelopen half jaar syfilis is vastgesteld. De dames hebben zich nu verspreid over de andere rtc clubs zoals Venus. Tel uit de winst, de besmettingskans is momenteel hoog durf ik te stellen.

Maar goed iedereen kiest voor zichzelf!

pauldekutkabouter

Toogplakker
7 apr 2015
133
26
mart1980 zei:

Wel raar, gisteren heb ik telefonisch contact gehad met Villa Venus maar toen werd mij verteld dat mine 'auf urlaub' was.
Ik ben er niet geweest maar als ze erover liegen is vaak andersom, dan zeggen ze dat de dame in kwestie er is en als je dan komt dan is ze 'net naar huis'.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
pauldekutkabouter zei:
mart1980 zei:

Wel raar, gisteren heb ik telefonisch contact gehad met Villa Venus maar toen werd mij verteld dat mine 'auf urlaub' was.
Ik ben er niet geweest maar als ze erover liegen is vaak andersom, dan zeggen ze dat de dame in kwestie er is en als je dan komt dan is ze 'net naar huis'.

Ik ben vrijdag einde van de dag geweest. Toen zat ze in elk geval met haar dikke memmen nog op haar bankje bij het frisdrank automaat. Ik heb wel mijn met de theke gesproken over het geen mijn collega heeft meegemaakt met Mine. Hoe dan ook heeft ze na het bewuste telefoontje nog even doorgewerkt. Alleen dat al vind ik onbegrijpelijk. Ben alleen maar blij te horen dat ze nu 'auf urlaub' is. Dat was dan ook echt nodig! ze zou pas in september gaan, dus vermoed dat ze na mijn aantijgingen de ernst er van in hebben gezien. Intussen heeft ze veel te lang rond gelopen en vrees ik voor de andere dames en vele klanten, want populair was ze zeker!

bjorn600

Toogplakker
7 apr 2015
63
56
Hoi hoi,

Na vorig jaar twee maal villa venus bezocht te hebben heb ik vrijdag weer een dagje verlof en wou nog eens een dagje lekker nzc. Nu lees ik hier wel veel berichten van vv over de gezondheids problemen bij de dames. Is het nog wel aan te raden vv te doen dan? Of kan me iemand tips geven over andere nzc clubs wat de moeite zijn.
Alvast bedankt :)

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Voor mij weer een hele tijd geen NZC!
Niet allen hier maar overal.
Gelukkig nooit met Miine geweest.

Noorman

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
700
532
pfffff ben ik ff blij dat ze te druk was laatst dat ik er was, steeds een andere kaper :D
als ik terug denk.....wat een massel :eek:
maaaar ojeee wat is het een lekker ding

speedy6968

Toogplakker
7 apr 2015
61
1
Hoi GGD ik denk dat dit te makkelijk is gedacht. Want de mannen die met Mine hebben gekamerd zullen vast ook wel met andere lady's gekamerd hebben. En aangezien het een zeer besmettelijke SOA is, zou het wel een utopie zijn om te denken dat alleen Mine hiermee besmet is geraakt.
Ik vrees dat er nog vele zullen volgen. Ik zelf ben begin dit jaar ook geregeld bij Venus geweest. Ondertussen naar de GGD geweest met als resultaat dat in mijn bloed een klein spoortje van Syfilis werd aangetroffen, ze doen dan blijkbaar standaard een tweede test (uitgebreider en specifiek voor Syfilis) en die bleek weer negatief te zijn. GGD heeft meteen een vervolg afspraak gemaakt over 2 maanden om nog een keer te testen. Gelukkig is Syfilis heel goed te behandelen als je er maar op tijd bij bent. En als aanvulling op bericht van Mart1980 er kunnen zweertjes ontstaan waar je vaak niets van hoeft te merken én meestal géén pijn doen. (Zie website Soaids).
Waarschijnlijk was jij de uitzondering hierop :(
Voor mij dus voorlopig ook ff een pas op de plaats wat bare sex betreft.
Tenslotte kan ik iedereen aanraden zich te laten testen want Syfilis is ongelooflijk in opmars, 4jr geleden leek het bijna uitgestorven te zijn maar de laatste 2 jaar wordt er een jaarlijks een toename gemeten van meer dan 50%!

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Inmiddels ook twee andere mede Venus (en andere RTC club) bezoekers gesproken die in de afgelopen 3 maand positief getest zijn op Syfilis. Er zijn meerdere vaste dames op "vakantie" dus tel uit de winst. Ik denk dat men daar echt wel een klein probleempje heeft. Maar goed laten we nu achteraf niet zeuren, dit soort besmettingshaarden zijn er altijd geweest ook in Freude en Arabella. Zo herinner ik me een periode van 2 jaar terug dat de mannen met bosjes aan de antibiotica moesten om een heftige Shigella de kop in te drukken. Nu heren wat hadden wij anders gedacht met dit soort concepten. 10 vrouwen in een hok, waar per dag 10 tallen mannen zc overheen walsen, dat gaat om de zoveel tijd gewoon goed fout. Ik vind het erger voor de vrouwen dan voor ons, hoe gaan zij dit soort behandelingen betalen? Al het geld is al naar hun "vriendjes". Gedwongen en nog ongewenst ziek ook, daar zit ik meer mee dan een beer die een probleempje heeft. Die heeft er zelf (gecalculeerd) voor gekozen :cool:

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Vrijdag moest ik in de buurt zijn en ben even een uurtje binnen geweest. Van alle bekende dames waren alleen Bahar en Maria aanwezig. De rest was vervangen voor nieuwe meisjes. Een aantal zijn terug naar Freude natuurlijk, maar de vakantiedames zijn niet zomaar op vakantie. Maria vertelde mij dat een aantal over buikpijn klagen en in hun thuisland een arts moesten gaan bezoeken. Toen ben ik bij een dame gaan zitten die er een twee weken werkte, bij het pijpen op de bank greep ze ook naar haar buik..... :shock: Nou ik heb het MC gedaan, voorlopig maar vermijden deze club :!:

Voormalig lid 269

Toogplakker
8 apr 2015
26
8
Ben vandaag naar Duisburg getrokken.
Bij aankomst bleek Mina weer terug te zijn van haar (verplichte) vakantie, heb niet getwijfeld en ben direct bij haar gaan zitten.
Het meisje heeft echt een killerbody! Met echt mooie tietjes, echt een plaatje! Ze heeft inmiddels haar vocabulaire al wat uitgebreid, dus je kan er al een woordje mee spreken. Nu is zij niet echt het type waar je een diepgaand gesprek mee kan hebben, maar het oog wilt ook wat...
Bij haar gaat het meestal toch snel snel, maar ja, voor mij deze keer geen probleem aangezien ikzelf weinig tijd had.
Lekker in missio klaargekomen, nadat ze me uitgebreid gepijpt had.
Tweede kamergang was met een blonde die nog maar een 2-3 tal dagen er was, dat was echt drie keer niks... Ik had het eigenlijk al kunnen vermoeden , ze had van die (uitgemelkte) hangtietjes .
Bleek ze op de kamer echt een verschrompen zeangerschapsbuik te hebben, niet om aan te zien natuurlijk, en zeker niet goed voor de libido.
Heb haar toen met de mond maar aan het werk gezet, deed ze zeker niet onaardig, maar te weinig zuigkracht, te veel handwerk.
Haar daarna op haar rug gelegd, en hopende dat misschien haar kutje wat spannender zou zijn. Dikke tegenvaller, je voelt haast niks... Ik heb er toen ,na een 10 tal minuten , er maar de brui aangegeven.

Derde kamergang was wel een leuk meisje, heel schuchter en verlegen. Bleek haar eerste werkdag te zijn, en ik haar eerste klant. :cool: :cool:
Jammergenoeg geen enkel woord Duits/Engels , en er moest constant een "tolk" aan te pas komen.
Ben dan maar met die tolk en haar naar de kamer gegaan.
Leuke trio gehad, waar ze voorzichtig kusjes gaf, en de tolk er op los zuigde. Daarna de rollen omgedraaid, het nieuwe meisje(volgens mij zei ze Anna) kon er ook wel wat van.
Aangezien ik alleen echt interesse had in Anna, heb ik haar toen op me gezet. Je voelt meteen dat ze nieuw is, lekker strak!
In no time stond ik op ontploffen, heb haar toen vlug op haar zij gelegd en haar zo volgepompt.

Hierna lekker voldaan naar huisgereden...

Hoop binnenkort haar weer een keertje te ontmoeten, als ze wat meer ervaring heeft.
Haar zou ik zeker aanraden, net juist ze zo onervaren is!!

Groetjes

Jason

Terug
Naar boven