Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Door de Goldies muziek van Barbara niet opgevallenIk neem aan met nauwelijks hoorbaar gekreun om niet te laten blijken?
Tijdens mijn bezoek paar weken terug ben ik heeel uitgebreid gepijpt op bank nummertje 12. Dame op 13 had ik naar me toe geroepen om te vragen of ze een beetje diep kon pijpen. Ze gaf me een voorproefje en ze vroeg na een minuut of vijf "Zimmer, oder hier?". Ik gaf aan wel lekker te liggen, waarop zij iets schreeuwde door de zaal naar de theke en gulzig verder zoog aan mijn pik en ballen. Ik was alles behalve stil en de hele zaal kon meekijken. Ik ben daar heerlijk gekomen na een minuut of 15 gok ik want heb de tijd niet bijgehouden.Maar ook pijpen/begfen in de openbare zitruimte.
Dat bood ze mij idd ook aan op de bank. Ik had bedanktik las dat Maria zelfs neukte in het zitgedeelte dus dit beloofd veel goeds.
Ijsberenforum bij diverse damesZijn er ook ergens foto's te zien van de dames ?.