Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Toch nog eens revanche genomen en terug geweest.

Eerste kamer met Larissa , ze herinnerde zich mij en zei meteen dat ze niet zoende. Toch op de bank plaats genomen en met op de bank laten pijpen. En later naar de kamer. Trouwens ook op de kamer hield ze voet bij stuk met niet zoenen en mocht ook niet intern komen. Dat handig opgelost door me klaar laten rijden met haar bovenop. Toen ik haar vol spoot was er niks aan de hand.

Dit maal was Cherry er wel en met haar de een kamer gedaan. Op zich niet slecht, alles mogelijk maar je moet vragen. Even voor de duidelijkheid ze gaat anaal maar het is echter meerprijs van 20 euro

Toen bij Maria revanche genomen. Ze herkende me niet van de vorige keer toen op de bank afbrak. Beetje dollen zoenen en me laten pijpen. Op de kamer benden gegaan. Ze heeft zijde zachte huid en harde nep tieten die ze in Romenie heeft laten doen. Voor haar leeftijd ziet ze er goed uit. 42 en al oma . Op de kamer haar gezoend en toen naar binnen. Wat voelt ze goed. Moest in het begin rustig doen Later haar bovenop laten gaan en haar in no time volgespoten.

Gegroet!

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Thanks Melchior. Ik wil morgen gaan, hoeveel dames waren er vandaag? En indien mogelijk graag wat namen.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
550
186
Hey grote !
Waren er zeven , ik heb al wat namen genoemd. Dilara , cherry , Maria , Larissa, Sarah en een geblindeerde jonge dikke meid en een donkere dikkere die onder de tattoo'S zit ben d'r naam alweer kwijt. Sorry namen onthouden niet mijn sterkste kant, en al helemaal niet omdat ze toch al niet echt zo Heten.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Parkeren, nog makkelijker dan thuis voor de deur. Vandaag 7 meiden Alexandra, Larissa, Sonia, Maria, Angelina, Cherry, en een wat dikkere meid, ze lacht en knipoogt leuk. Alle dames zijn al doorgesmeerd. Redelijk wat beren aanwezig. Leuke snoepwinkel hier 🤗🤗

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Heeft iemand de bank indeling van de dames? Wil namelijk morgen gaan.
Als je wil weten wie er aanwezig is kun je best even van tevoren telefoneren , ikzelf doe dit wel niet en laat me iedere keer verrassen als ik binnen stap .

En oh ja je bent al verschillende keren geweest blijkbaar en je vraagt immer wie er aanwezig is , maar wanneer kunnen we een verslag verwachten van je bezoek aan de villa ?

• Like
Waarderingen: 4fun

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Is het bij jullie bekent,
of er dames naar hun huisland gaan tijdens de paasdagen.
Of is dat geen feestdag voor hun

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Let op, Orthodox Pasen (in het geval van de Roemeensen) is een week later, wat niet wegneemt dat veel dames (althans die ik de laatste tijd heb gesproken) voor het gemak al voor "ons" Pasen afreizen en na "hun" Pasen terugkomen.

Torrosje

Snuffelaar
7 aug 2018
15
7
Larissa gaat op vakantie vertelde ze me vandaag. Ik geloof vanaf eind volgende week voor ongeveer 3-4 weken

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Helaas moet ik dan 'n paar weekjes wachten om weer naar VV te gaan,
ik wil dan zeker Maria treffen
Dus mocht iemand de komende dagen haar spreken, vraag er even naar wanneer zij richting huis gaat

Torrosje

Snuffelaar
7 aug 2018
15
7
Die was er vandaag nog wel evenals: alexandra,zara, angelina,cherry,larissa, en nog een bulgaarse die ik niet ken. Overigens voor katholieken is de prijs 10 euro duurder geworden.
Met Angelina gekamerd maar wel voor het laatst, zoals in eerdere berichten zeurt ze over te grote lul en pijn in haar kutje. Mag niet aan haar tieten komen en niet beffen. Komt niet op je zitten alleen missio is mogelijk en dan kreunt ze ah oeh om gek van te worden en belemmert ze dat je überhaupt je pik geheel kunt doorstoten. Voor mij nu een no go! Misschien zijn er anderen met betere ervaring?

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
@underkoffer of zelf even vragen aan haar +4915510868121 ?
Tuurlijk zou ik kunnen bellen, Maar mocht je wel de taal machtig zijn, daarbij lees ik hier geregeld, dat het antwoordt dat je krijgt, niet altijd juist is.
beter om dit van de dame zelf te horen.
zodoende mijn vraag, als iemand haar spreek, dan heb je het uit de eerste hand.
Mijn gedachten was om a.s. Woensdag die kant op te gaan.
Dus als iemand haar spreek, zou dat heel fijn zijn

Terug
Naar boven