Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik lees sowiezo weinig op het Duitse freiercafe of ao-bordell. Veel nieuwe dames maar geen Michaela, Larissa, Maria, Bahar en Roxana.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Jammer dat deze dames er (nog) niet zijn. Michaela was wel toe aan lange vakantie
Maar tot op heden 6 feb is ze er niet Bahar ook niet. Hopelijk zien we ze überhaupt nog terug 🤷‍♂️en is het dan weer vol genieten in de Villa. 👍

Behemoth

Toogplakker
23 mei 2017
35
0
Maria was er gisteren, naast Alexandra, Sonja, Cherrie, Vanessa em Anna en nog paar dames die ik niet ken. Kleine blonde dame op bank tussen Sonja en Cherrie was voor mij ook nieuw. Was chagrijnig 😬.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag weer kon vv geweest. Het is net of je een snoepwinkel binnen stapt. Allemaal lekkere dingen die je wil proberen. Het hele weekend geheel onthouding gedaan, want ik wilde speciaal Alexandra een lekkere volle lading geven. Dit is zooooo'n lekker snoepje. Ik heb twee uur zitten wachten voordat ze tevoorschijn kwam, ze had eerst een ander 🤗. Het was het wachten waard, ze heeft een lekkere volle lading gehad. Ze vroeg nog, mit oder ohne gummy, daar weet iedereen op dit forum het antwoord wel op. Eerst nog 69 gedaan, mmmm, daarna missio afgemaakt. Vanwege de spanning duurde het wat langer 😉😉😂😂😂😂. Ik had verder zin in een black pussy en ben bij de Vulcan verder gegaan.
Alexandra voor 300% voor herhaling vatbaar.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Sinds vrijdag is Bahar weer terug. Paar uurtjes mee gekamerd en het was weer als vanouds. Lekker hoor.

Kareldudokbgg

Snuffelaar
7 sep 2022
17
10
Ik ken bahar niet , wie is dat ?

Sinds 2 weken ken ik wel alexandra en sinds vandaag ook maria !

Wat een geile meiden zeg , ben vandaag begonnen met alexandra.
Daarna heb ik met maria kennis gemaakt op de bank en plots heb ik de kamergang maar overgeslagen en ze volgespoten op de bank.

Moest een poosje bijkomen maar het smaakte naar meer ik heb ze toen gevraagd me boven op te zoeken , gelijk bovenaan de trap heb ik ze genomen tegen het hekje aan , voelde een soort als op een altaar !! :shock:

Smaakt naar meer !!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik was eigenlijk helemaal niet van plan om naar villa venus te gaan vandaag want in Gelsenkirchen happy hour met 15€ en ik wilde wel kennismaken met Jessy en in Bochum zitten aantrekkelijke dames als Aylin, Emilia, Diana, Ayse en Sabrina. Zaterdagavond lees ik echter op een Duits forum dat Bahar weer terug is dus ik dacht ik ben toch in de buurt want had een hotelovernachting in Duisburg en neem de gok.

Bij binnenkomst 11 dames aanwezig: Nelly, Bahar, Sonja, Maria, Christina, Alexandra, Cherry, Angelina, Vanessa, Erika en een dame waarvan ik de naam niet weet. Ik kwam rond 11.15 uur binnen en tegen het middaguur kwam Dilara nog binnen dus in totaal liefst 12 dames. Echter geen Gabriela, Zara en nog steeds geen Larissa maar wat me nog meer zorgen baart is dat Michaela, inmiddels 2 maanden afwezig, nog steeds niet is teruggekeerd en Christina wist me te vertellen dat ze gestopt zou zijn. Of dat echt zo is weet ik niet maar ik wilde Barbara het eigenlijk vragen maar het kwam er niet van.

Christina was een aangename verrassing want had niet meer op haar gerekend. Aantrekkelijke meid waarmee ik als eerste heb gekamerd. Ik ging niet direct naast haar zitten want ik aasde op Bahar maar die had uiteraard weer een gast naast haar op de bank en doorgaans blijven die lang zitten en met een lange kamergang zou dat teveel tijd kosten dus uiteindelijk naast Christina gaan zitten. Poosje gekletst en toen een kamergang. Klaarkomen wilde ik graag maar het ging niet lukken. Aan haar uiterlijk ligt het niet maar ze is vrij ruim en ook wat passief waardoor echt intiem zijn wordt bemoeilijkt. Ook haar pijpkwaliteiten is voor verbetering vatbaar.

Ik trok me daarna even terug en toen ik naar de drankautomaat liep stond Bahar opeens naast mij. Ik raakte even in gesprek met haar en ik zag dat ze wat eten op haar bord had. Ik liep daarna naar haar bank en ging er zitten. Gelukkig zei Erika dat Bahar al een klant had en dat kon ik niet weten want hij zat samen met haar in het eetgedeelte voor de dames. Ik stond gelijk op want ik wilde niet weer geconfronteerd worden met een opmerking van Bahar dat ze bezet was. Ik zag zoals vaker bij Bahar het geval een oudere man en die bleef lang zitten naast haar. Op een zondag wil ik het nooit laat maken en Cherry maakte contact met me en zei dat haar klant een uur met Bahar zou zijn. Ik was nog geil en wilde graag een kutje volspuiten. Cherry is niet de jongste meer of aantrekkelijk maar toch weet ik dat ze goede seks aflevert. Ging naast haar zitten en al snel begonnen we te zoenen en trok ze me af. Daarna een kamer opgezocht en als ze me iets langer had doorgepijpt had ik haar mond volgespoten. Haar pijpwerk is prima en af en toe deepthroat. Ik was intiemer met Cherry dan Christina waardoor ik haar uiteindelijk toch vol heb kunnen spuiten. Bij terugkomst in het zitgedeelte was Bahar gelukkig nog niet teruggekeerd dus wachten had geen zin gehad.

Angelina had ik ook kunnen nemen maar qua intimiteit en ook op de bank valt er nog veel te verbeteren aan haar.
Ik zag een oudere man naast haar zitten en hij bleef wel een half uur naast haar op de bank. Bij Bahar is dat gewoon maar elke andere dame had wel gezegd: Zimmer? Ook maakte ze gedurende die tijd weinig contact met hem. Toch best raar maar misschien maakt de seks veel goed. Ze schijnt wel een strakke kut te hebben, dit gelezen te hebben, maar aangezien ik de vorige keer niet in staat was haar te penetreren vanwege mijn pik die niet echt stijf wilde worden wil ik dit nog ondervinden.

De volgende keer villa venus maar op een zaterdag aandoen zodat ik alle tijd heb om een kamer te doen met Bahar. Ze is ook pas sinds zaterdag terug dus dan heeft ze denk ik ook veel vaste klanten die met haar afspreken dus over een week maak ik dan meer kans en hopelijk is good old Michaela dan ook weer van de partij want elke kamergang met haar is geslaagd.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Heeft Bahar een vaste dag in de week dat ze een 'rustdag' heeft, maw dat ze een dagje niet aanwezig is! Of is ze er 7/7?

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
De stijlfiguur "ironie" is jou blijkbaar onbekend 🤔
geeft verder niet hoor ; niet zo zwaar op de hand zijn maakt het leven leuker

Nzcfan69

Snuffelaar
2 aug 2022
5
0
Gisteren was ik in de buurt van Duisburg en dus ben ik even naar Villa Venus gereden om te kijken of daar nog wat te doen was
Er waren 9 meiden aanwezig (Alexandra, Erica, Bahar, Cherie,, Maria, Angelina, Karina en 2 meiden waarvan ik de naam niet heb meegekregen,

Gekamerd heb ik met Maria, Angelina en Karina, alle 3 naar volle tevredenheid.

Helaas niet aan Bahar en Alexandra toegekomen, dus wellicht ga ik Donderdag nog een keer terug.
Grimberg is voor donderdag echter ook een optie……

Terug
Naar boven