Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Wat schoenenreus zegt over dames dat ze onbetrouwbaarder zijn dan het weer kan ik bevestigen. Melissa gisteren in villa venus zegt tegen me dat ze vandaag in Bochum werkt. Ik was daar maar geen Melissa gezien dus en zou ook niet later komen.

pietverniet

Snuffelaar
6 apr 2018
23
3
Robbie zei:
Wat schoenenreus zegt over dames dat ze onbetrouwbaarder zijn dan het weer kan ik bevestigen. Melissa gisteren in villa venus zegt tegen me dat ze vandaag in Bochum werkt. Ik was daar maar geen Melissa gezien dus en zou ook niet later komen.
Het zijn niet de meiden die onbetrouwbaar zijn maar hun 'vriendjes' die last-minute elders andere opportuniteiten zien. :ugeek:

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
[/quote]
Het zijn niet de meiden die onbetrouwbaar zijn maar hun 'vriendjes' die last-minute elders andere opportuniteiten zien. :ugeek:
[/quote]

Dat is deels wel waar denk ik maar de dames zelf zijn ook onbetrouwbaar maar dat hoort er in dit wereldje nou eenmaal bij. Dat is op de wallen of het schipperskwartier natuurlijk niet anders zelfs in de privehuizen niet.

20 aug 2022
1.328
767
[/quote]
Dan moet het haast wel van Larissa zijn geweest inderdaad. Ik heb er helaas veel last van en wat ik me kan herinneren is het in het verleden nooit zo erg geweest. Plassen is net als of ze je lul er af snijden zo zeer dat het doet en de eikel is gevoelig dat is niet te beschrijven. Helaas niks aan te doen en even kijken wanneer we bij de dokter terecht kunnen.
[/quote]
Een antibiotica kuur geeft meestal na een dag al de nodige verlichting
Sterkte ermee @schoenenreus in ieder geval.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
[/quote]
Een antibiotica kuur geeft meestal na een dag al de nodige verlichting
Sterkte ermee @schoenenreus in ieder geval.
[/quote]

Klopt, alleen probleem is hier dat ze eerst onderzoek willen doen. Duurt 5 werkdagen dus zit nog wel tot na de kerst met problemen ben ik bang.

20 aug 2022
1.328
767
Ben zeker geen arts, maar uit de symptomen die jij hebt, kunnen ze wel inschatten om welke SOA het gaat en daar antibiotica spectrum op afstemmen, in ieder geval toi toi.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Ja ik kan ondertussen ook wel voor 200% zekerheid zeggen dat het om minstens 1 soa gaat haha maar de vorige keer deden ze ook al zo moeilijk dus we gaan nu maar eens kijken of we niet via de GGD iets kunnen regelen dat het sneller kan ofzo.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Met een SOA ga ik tegenwoordig altijd naar mijn huisarts want dat gaat een stuk sneller als bij de GGD. Ik kan er altijd binnen een week terecht en bij de GGD kon ik toen pas na 3 weken terecht.

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Is het mogelijk om hier sloppy second te zijn, of te schlammschieben? Staan de dames daar voor open, of wordt je raar aangekeken als je dat vraagt?

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Het komt voor, maar misschien dat niet iedere dame het aanbiedt. Je kan gewoon vragen. Tenzij je echt een groentje te pakken hebt die nog 'in de leer is', zijn ze wel wat gewend.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Je bedoelt een dame die volgespoten is om er gelijk mee kameren? Dat gebeurt wel vaker en op zijn Duits heet dat vorbesammt. Als een dame haar beloning krijgt bij de lockers haar daarna gelijk aanspreken en meenemen of op de bank een dame alvast laten weten dat als ze heeft gekamerd met een klant en is volgespoten haar bij terugkomst in het zitgedeelte opwachten.

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Als je de gemiddelde gasten ziet ontlopen wil je daar geen vorbesammt poesje van ontvangen. Over het algemeen veel dikke, oude Duitse / Nederlandse mannen. Moet bij het idee al kotsen :!:

ronald030

Ervaringsdeskundige
2 sep 2015
541
125
Dank voor de reacties, fijn om te weten dat het kan. Of ik het wil zal ik ter plaatse beoordelen, als ik de andere gasten kan beoordelen :lol:

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Om nog even terug te komen op mijn mogelijke SOA opgelopen in de villa. Ik ben afgelopen maandag middag bij de huisarts geweest en op basis van mijn ervaring, de symptomen en een deskundige inspectie van het rampgebied werd er geconstateerd, gonorroe. Dit kun je in principe alleen met een urinetest op kweek constateren maar ik kreeg gelukkig toch groen licht om meteen bij de naast gelegen apotheek de gewenste medicijnen te halen. Binnen 48 uur zou ik zo goed als klachten vrij geweest moeten zijn, vanmorgen zat ik op ruim 36 uur en de klachten waren misschien zelfs nog wel erger geworden in plaats van minder. Deze avond dus nog maar eens langs de huisarts geweest en ik had zelf al gezien dat er aan de binnenkant van mijn voorhuid een soort kleine wondjes zaten en dit dus laten zien aan de huisarts. Hierop was het eigenlijk vrij snel duidelijk dat we niet met gonorroe of chlamydia te maken maar helaas met herpes. Morgenvroeg alsnog even urine inleveren om allerlei andere testen en kweekjes te kunnen doen zodat verder alles uitgesloten kan worden en dan ook meteen de nieuwe medicijnen ophalen om de herpes te bestrijden. Helaas is herpes een virus dat niet uit je systeem te krijgen is als je het eenmaal gehad hebt, vergelijkbaar met een koortslip. Het kan dus helaas op elk willekeurig moment terug komen maar dan normaal gesproken wel in een mildere vorm.

Ik wil wel nog even vertellen dat ik echt een hoge pijngrens heb maar dit gun je je ergste vijand nog niet.

Bonvivant

Toogplakker
5 feb 2022
100
57
Erg vervelend! Sterkte
Al met al dus geen SOA. Daarvoor zou het aantal meldingen hier over gelijke klachten bij anderen mi hoger hebben moeten zijn.
Nogmaals sterkte en beterschap

Voormalig lid 364

Toogplakker
17 apr 2015
73
14
" Hierop was het eigenlijk vrij snel duidelijk dat we niet met gonorroe of chlamydia te maken maar helaas met herpes"
Het is mij een raadsel hoe je herpes met gon/chlam kan verwarren.
Gon/chlam geven gele of witte uitscheiding uit en irritatie in de urinebuis.
Herpes niet, dat geeft scherp pijnlijke blaasjes/wondjes op de penis.
Je dokter is zeker geen expert.
Maar bon, je weet het nu. Zovirax smeren en je bent er snel weer vanaf.

schoenenreus

Toogplakker
22 jul 2018
151
56
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

Heel simpel, de afscheiding was er wel en de blaasjes nog niet tijdens mijn eerste bezoek of ik had ze in ieder geval nog niet ontdekt.

Terug
Naar boven