Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Vandaag nog eens een bezoekje gebracht aan VV. Bij aankomst om 10:00 uur waren volgende dames aanwezig: Alexandra, Gabi, Erica, Vanessa, Roxanne, Cherry, Sarah, Gabriëlla, Sonja, Maria, Michaëla en Amanda.

Omdat ik een goede klik heb met de Braziliaanse Amanda had ik eerst haar gekozen. Bij de bank waren we elkaar al lekker aan het opgeilen en na het nodige verkenningswerk zijn we naar boven gegaan en op de gang naar de kamer geilden we elkaar nog verder op. Omdat Amanda mijn befkunsten op prijs stelt wil ze dat ik haar uitgebreid bef om te beginnen en na een tijdje begon ze mij heerlijk te pijpen waarna we overgingen op een 69. Na een tijdje wilden we neuken en heb ik Amanda in cowgirl geïnsemineerd met mijn zaadcellen. Toen vroeg ze of ik me wilde gaan wassen maar ik had zin in een tweede ronde met haar.

Na een pauze begon Amanda mij te pijpen en gingen we weer naadloos over tot een 69 en na een tijdje zijn we weer tot neuken overgegaan op zijn hondjes en ben ik bij haar in missio klaargekomen. Tijdens het gesprek tijdens de pauze gaf Amanda aan waarschijnlijk niet meer lang in VV te verblijven omdat ze een werk aanbieding had gekregen met een vast loon. Zij wil weg uit de Villa omdat ze blijkbaar zeer weinig klanten heeft. Op sommige dagen heeft ze maar 1 klant ook al is het druk met de mannen daar. Ook dient ze een behoorlijke prijs te betalen om van VV gebruik te maken. Ik vind het zeer spijtig mocht ze weggaan omdat ik vind dat ze een zeer goede service geeft.

Na een 40 minuten was ik terug in de leefruimte bij de dames en ik was nog steeds de enige man tussen de 12 dames. Na enkele koffies had ik wel eens zin in een trio waarbij Sonja mijn eerst voorkeur was samen met nieuwelinge Gabriëlla. Na eerst wat opwarmtijd op de bank zijn we naar boven gegaan en nam Sonja het initiatief en was Gabriëlla toch wel wat passief en wachtte ze op aanwijzingen van Sonja maar na een tijdje begon ze me toch te pijpen terwijl ik Sonja befte. Toen eerst Sonja in cowgirl gepenetreerd en daarna op zijn hondjes mijn nakomelingen in Gabriëlla haar neukgrotje gedeponeerd.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@rickske123

Je noemt als 2e dame Gabi. Neem aan de 18 jarige naast Alexandra (bank 2) maar wie is Gabriella die je ook benoemt?

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Robbie ,

Een vergissing van mij wat betreft de naam van Gabriella betreft, dit is nl. Angelina ik vergis me wel eens meer met namen.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
thematrix zei:
We zitten hier nu aan 187 pagina's met berichten. Zou het niet beter zijn om voor Villa Venus een apart subforum te maken onder DuitslandFKK's/saunaclubs?
Dan kunnen de dames apart besproken worden en kan er bvb een sticky topic met de plattegrond worden aangemaakt (naast bvb een "Algemeen/Info" en "Vragen" topic).
Zoals het nu is is het echt niet evident om bepaalde info snel terug te vinden. Sommige vragen met algemene info worden nu ook vaak opnieuw gesteld.

Deze vraag/vragen zijn doorgezet naar de forumleiding.

Mvg Moderatorteam

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
@rickske123 :
Ik hoop Amanda nog een 2e keer te ontmoeten bij VV. Mijn eerste keer met haar was goed. Opgeilen op de bank. Later boven op de gang naar de kamer en super op de kamer.
Jammer dat er weinig mannen voor haar kiezen. Ze is lief, aardaig, opgeilend en gezellig.
Binnenkort n poging doen om VV te bezoeken.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Vanochtend rond 9.45 uur was ik al binnen. Afgerekend weer met Alexandra en terug in het zitgedeelte kwam ik verrassend Melissa tegen het lijf. Erg aantrekkelijke meid met flinke kont en voor mij de mooiste en geilste dame om te zien. Gelijk bij haar op de bank gaan zitten. Ze is wat gereserveerd dus op de bank tongzoenen is er helaas niet bij. Op de kamer weer van haar genoten. Aangezien ik bovengemiddeld ben vroeg ze mij weer voorzichtig aan te doen. Ik ben een rustige neuker dus had daar weinig moeite mee. Bovenop doet ze niet graag merk ik op maar ze is zo lekker dat ik haar kut vroegtijdig heb volgespoten.

Ik had het voornemen om met Roxana, Bahar en Vanessa te willen kameren. De bank van Bahar was nog leeg m.a.w. nog geen handdoek over de bank. Toen ik naar boven liep kwam ik opeens Bahar tegen. Ze is niet zo van snel kameren. Het viel me op dat drie dames in sexy zwarte kousen gestoken waren (Alexandra, Michaela en Bahar).

Gelukkig was Barbara weer aanwezig als theke en ze is duidelijk aanwezig en was regelmatig in discussie met sommige dames. In het begin geen internet dus geen muziek maar later aantrekkelijke 60- en 70'er jaren muziek en nog wat later 80'er jaren muziek.

Bahar had een klant op de bank en toen ze samen de bank verlieten nam ik er plaats. Zo'n 3 kwartier later kwam ze weer maar waar ik al bang voor was geschiedde; ze zeieen dat ze vandaag "Termin" had m.a.w. ik kon het weer schudden. Ik zag dat ze een nieuwe tattoeage had maar was een beetje klaar met haar. Iedere keer weer zegt ze afspraken te hebben als ik er toevallig zit. Ze heeft duidelijk geen klik met mij anders had ze me wel 20 minuten gegund maar dat is haar al teveel gevraagd Ze kamerde zelfs met iemand die na iets meer dan 20 minuten klaar met haar was. Dat is dan vreemd als ze voor zo'n korte tijd een afspraak met iemand maakt. Mijn verbazing werd groter toen ze ruim 30 minuten alleen op de bank zat en dan vraag je je daadwerkelijk af waarom ze geen tijd voor me wil nemen als je die tijd op de bank zit zonder klant. Voor haar uiterlijk loop ik beslist niet warm maar haar pijpkwaliteiten zijn van een zodanig niveau met haar strakke kut en haar behoefte om ook zelf klaar te komen dat ik graag met haar kamer maar haar handelswijze dat ze veel op afspraak doet vind ik een zeer negatief punt van haar. Telkens als ik de villa bezoek zal ik op haar bank plaatsnemen en als ze maar steeds blijft zeggen dat ze geen tijd heeft zeg ik uiteindelijk wel waarom ze niet met me wil kameren. Het valt me trouwens wel op dat ze vaste klanten (op afspraak) ruimschoots de tijd geeft op de bank waardoor er nog minder tijd overblijft voor mannen die spontaan met haar willen kameren maar dat terzijde.

Gelijk op de bank van Roxana gaan zitten. Moest wel een poosje wachten want ze was lang bezet. Op de bank weer lekker tongzoenen en uiteindelijk met haar gekamerd. Heb haar ook anaal genomen maar ze had moeite met mijn pik want het deed wat zeer. Ik zei glijmiddel maar dat wilde ze niet. Toch maar weer haar ruime kut genomen en met moeite haar kut in plat doggy volgespoten.

Vanessa is een mooi meisje die ik graag wilde volspuiten dus uiteindelijk naast haar gaan zitten. Echt zoenen is ze niet van maar haar lichaam is erg mooi. Ze zei niks over niet volspuiten dus toen ik mijn zaad voelde opborrelen alles wat ik nog had in haar geschoten.

In totaal maar liefst 12 dames -1 want Bahar niet beschikbaar vandaag wat ze tegen me zei
Bank 1: Alexandra;
Bank 2: Gabriella;
Bank 3: Erika;
Bank 4: Vanessa;
Bank 5: Roxana;
Bank 6: Cherry;
Bank 7: Bahar;
Bank 8: Michaela;
Bank 10:Angelina;
Bank 11:Sonja;
Bank 13:Maria;
Bank 15:Melissa

Nb: Barbara nog gevraagd naar de komst van Lucy en ze verwacht haar in december maar dat geeft nog geen garantie dat ze ook daadwerkelijk komt want dames zeggen zoveel.wat Barbara min of meer zei.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Gister langs geweest in de ochtend. Ik zag twee onbekende gezichten. 1 kleine slanke mooie dame. En een jonge slanke dame met grote borsten. Hier ging ik dus als eerste naast zitten. De busty jonge dame is Gabriëlla. Echt een plaatje. Is net 3 weken in het vak. Is wel te merken maar ze is een leuke dame met veel potentie. Zij gaat mij zeker vaak terug zien.

Ook heb ik een heerlijke date met Vanessa gehad. Eerste keer was wat terughoudend maar nu was het echt genieten. Ze herkende me en het voelde direct vertrouwd. Lekker lang op de bank gezeten, niemand had haast die dag merkte ik al. Eenmaal op de kamer was het een heerlijke vrijpartij van begin tot eind. Met intern doneren dit keer. Service was dit keer heel goed.

Er komen steeds meer dames met herhalingsgevaar, binnenkort even salaris verhoging aanvragen ;)

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Vandaag ook weer eens geweest volgens mij zelfde bezetting als gisteren. Gelukkig Maria weer eens getroffen zij was dan ook de eerste tongzoenen, pijpen, beffen verschillende standjes en uiteindelijk goed volgespoten leuke meid in omgang.

Tweede kamer was met Bahar tsja daar is al zoveel over gezegd haar pijpkunsten daar komt geen einde aan. Verschillende standjes, pijpen, beffen, tongzoenen en spuiten maar.

De derde was nieuw voor mij Angelina (zat op de bank naast Bahar bank 8 ? (heb zo niet die bankverdeling in mijn hoofd) hele kleine tengere jonge meid met klein kontje die erg grappig is misschien wel een beetje te grappig. Erg strak kutje verschillende standjes, pijpen, beffen, tongzoenen en ook weer volgespoten.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
potentebeer zei:
Hi TinyLady_L0ver,
Je hebt het over '1 kleine slanke mooie dame' is dat Bank 10:Angelina?

Ja inderdaad, ik heb haar naam niet gevraagd maar blijkt een populaire dame te zijn zag ik al. Staat hoog op mijn lijstje voor de volgende keer.

20 aug 2022
1.328
767
Wat ik lees is een tenger meisje, daar ben ik nou weer niet van, maar ieder zijn/haar smaak.
Deze week wellicht Gabriella maar eens volpompen, jij was er wel positief over begreep ik.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik heb Angelina ook gezien. Ze is zeker geen tenger meisje en heeft een slank tot normaal postuur. Op de bank deed ze ook tongzoenen en als ze zoalsgezegd erg strak is wil ik haar de volgende keer ook wel volpompen want Bahar is qua uiterlijk ook niet mijn smaak maar een strak kutje en volspuiten maakt veel goed.

Titlover

Toogplakker
31 aug 2022
84
44
Graag wil ik aanstaande woensdag een keer deze club bezoeken. Hoeveel dames en welke zijn er op een woensdag? Is dat ergens te vinden? Wat zijn de toppertjes en welke te vermijden?
Bedankt voor de tips

Terug
Naar boven