Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

20 aug 2022
1.328
767
rickske123 zei:
Enige nadeel van deze dame is dat ze maar 2 dagen in de week in de villa is , deze week is ze er op donderdag en vrijdag geweest en volgende week zou ze maandag en woensdag daar zijn en Robbie dit is de dame die je op blz 166 en 168 van dit topic zijdelings vermeld .

De dame die door Robbie zijdelings vermeld is, heeft helaas geen natuurlijke borsten, was destijds daarom geen optie voor mij.
Kan mij overigens niet herinneren, dat zij zich Christina noemde.

20 aug 2022
1.328
767
Robbie zei:
Ik lees net op een Duitse forum dat iemand een nieuwe blonde dame met grote borsten "Christina" genaamd heeft gezien. Als het dezelfde Christina is die niet al te lang geleden in de villa vooraan zat op banknummer 2 of 3 dan is het voor mij geen onbekende en een reden de villa snel weer te bezoeken.

Op het genoemde forum staat 'Eine Fahrt zur Venus lohnt sich und beim nächsten mal muss ich unbedingt die blonde neue besuchen(tolle Brüste) und Christina hallo sagen
Dus worden 2 vrouwen benoemd: een blonde met 'geweldige tieten' en ene Christina (Braziliaanse??)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Heb zojuist gebeld en 8 dames aanwezig. Zo te horen was Carmen de theke en gisteren zag ik haar ook al in Gelsenkirchen. Jammer want Barbara heb ik liever want Carmen zit er maar een beetje ongeinteresseerd bij.

Christina was er wel dus niet de Braziliaanse want die werkt maar 2 dagen in de week en ik las dat ze er maandag weer zou zijn. De blonde Christina met grote tieten moet er nu dus zijn. Als Bahar er nog steeds niet is dan zal het deze Christina wel worden als ze me bevalt en haar service RTC- waardig is.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Net weg gereden van de villa. Heb geen blonde gezien met grote borsten. Bahar heb ik ook niet gezien. Ik kwam in de ochtend aan en zag Sonja en Roxana niet. Ik vroeg ernaar en zeiden dat Sonja er zo aan komt en roxana vandaag niet werkt. Hoop dat ze er volgende meer weer is. Aanwezige. Zijn: Sonja, Alexandra, Erica, Vanessa, Maria, cherrie, micheala en een dame met donker haar die naast Erica zit.

Heb zelf met 4 dames een heerlijke tijd gehad, gelukkig waren Alexandra en Sonja er beiden. Had ik enorm zin in.hoeveelheid mannen valt best mee gelukkig.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
@TinyLady_LOver

Die dame met donker haar naast Erica is niemand minder dan Christina. Ze zit dus op bank 3 waar ze voorheen ook zat. Ze is er 2 1/2 maand tussenuit geweest toen ze samen met haar nichtje Beatrice begon en nu ongeveer 1 week werkzaam in de villa. Iemand sprak op het freiercafe van een blonde dame en grote borsten "Christina" genaamd.
Ze heeft helemaal geen blond haar maar zwart haar met achter wat highlights. Het is de Christina waar ik zo lang op zoek was met destijds jarretellehouders om. Liet zich in het begin niet volspuiten ivm pil en toen ze terugkwam van vakantie bleef ze hooguit 2 weken waarbij ze zich wel liet volspuiten wat ik las maar daarna dus ruim 2 maanden vakantie.

Ik denk dat ik DutchDude, want hij wilde haar ook graag bezoeken, een groot plezier doe door te vertellen dat ze van plan is hier te blijven en de maandag is dan haar vrije dag.

Nog even over Christina. Is misschien wat aangekomen in gewicht wat te zien is aan haar iets vollere buik. Het is echter een lekker wijf om te zien en ik vroeg op de bank op het eind of ze volledige service gaf en dat bevestigde ze. Bovendien een aardige meid en in voor een geintje. Ik zei nog tegen haar de volgende keer koop ik zwarte kousen voor je want dat windt me op net als een kamer met spiegels en dat laatste herinnerde zij zich nog van mij.
We gingen kamernummer 3 van Michaela in en veel beter kun je het niet treffen. Ik neukte haar eerst in missio en daarna in doggy en plat doggy en regelmatig kijkend in de spiegel had ik een lekker uitzicht. Ik voelde na een poosje aan de gang te zijn geweest het zaad opborrelen wat ik uiteindelijk in haar kut spoot. Ze moest lachen hoe ik het eruit brulde maar het was ook erg lekker.

Van Christina kreeg ik ook te horen dat Bahar sinds vrijdag op vakantie is. Wel jammer want ik had nu alle tijd want blijf tot maandag in Duitsland maar Christina heeft mijn dag zeker weer goedgemaakt want had haar eigenlijk niet meer terugverwacht.

Nb: nog even over die Braziliaanse die maar 2 dagen in de week werkt. Ze schijnt geen Christina maar Amanda te heten wat Christina mij wist te vertellen.

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Vrijdag zat er op bank 3 een blonde vrouw met voor mij teveel kilo's op bank 2 zat een donkerharige en dat zal dan Christina zijn geweest met een leuk gezicht maar lichamelijk niet aantrekkelijk voor mij. Erica en Alexandra waren er niet iig niet in de tijd dat ik er was. Ben maar met een dame die op de bank bij de deur van de kamer beneden zat naar de kamer geweest. Redelijk figuur aardig wat tattoos Turks uiterlijk en dat sprak ze af en toe ook. Ze had wel humor we gingen een Hollande baby maken. Pijpen, beffen twee standjes met doggy begonnen waarop ze zei anaconda :D als die van mij al anaconda is dan heeft ze het wel zwaar in deze business. Afgemaakt in missionaris en haar volgespoten. Was een teleurstellende dag, omdat Bahar, Maria en Alexandra er niet waren en dat zijn toch wel de dames waar ik voor kom. De volgende keer maar eerst even bellen.

20 aug 2022
1.328
767
Bedankt voor je reactie.
Roxana is voor mij de enige optie op dit moment om naar de villa te gaan, zal van tevoren even bellen of zij aanwezig is, al is dat geen garantie dat zij ook beschikbaar is.
Voor week of 2 terug was Roxana de hele middag geclaimd door een andere ijsbeer en heb haar helaas niet vol kunnen pompen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Maar das een uitzondering potentebeer want alleen Bahar is de dame waar je nooit zeker kan zijn van een kamergang en de kamergangen van Roxana duren doorgaans korter als van Bahar heb ik ervaren.

20 aug 2022
1.328
767
BTW Roxana kende mij nog vanuit Grimmberg, voor een jaar of 4 terug heeft ze daar ook een korte periode gewerkt als 'Crina', was toen al een toppertje.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Lees op het ijsberenforum dat vandaag een nieuw meisje werd ingewerkt. Een 18-jarige Gaby genaamd. Ze spreekt nog geen woord Duits en alles moest aan haar worden uitgelegd, dus ook moet ze met een klant moet omgaan en hem moet plezieren. Ze is een beetje chubby, grote borsten, lang stijl zwart haar en zat op een bankje bij de handdoeken. Ik ben wel erg benieuwd naar deze onervaren jongemeid en als ze er is denk ik weer villa venus te bezoeken en uiteraard ook weer voor Christina. Trouwens er schijnt nog een nieuwe meid te zijn; een lange slanke met kleine tietjes.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Gisteren 12 dames aanwezig volgens iemand die schreef op het freiercafe. Het lijkt erop dat doordeweeks de bezetting beter is als in het weekend maar ik kan vanwege werk alleen in het weekend anders zou ik vaker doordeweeks komen en bovendien rustiger qua mannen.

Bank1: Alexandra
Bank2: Gabi (nieuw, 18 jaar, KF 36/38, D-cups)
Bank3: Erika
Bank4: Naam? (nieuw, vorm gelijk aan Erika)
Bank5: Roxanna
Bank6: Cherry
Bank7: Daria (nieuw, 27 jaar, slank, lang, A-cups, voorheen Saunaclub Munster, maar wil niet blijven)
Bank8: Michaela
Bank10: Sonja
Bank11: Zara
Bank13: Maria
Bank15: Melissa

Nb: die dame op bank4 zou Christina moeten zijn want ze vertelde mij afgelopen zaterdag hier te willen blijven en haar lichaamsvorm idd ongeveer gelijk aan die van Erika maar volgens mij is ze wel iets groter.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik zeg trouwens nu wel dat bank4 het om Christina zou gaan maar ik bedenk nu dat Vanessa die zaterdag op deze bank zat het ook zou kunnen zijn want haar vorm is ook gelijk aan die van Erika. Dames zeggen wel meer en besluiten uiteindelijk toch anders. Hopelijk geldt dat niet voor Christina want wil dolgraag vaker met haar kameren en volspuiten en Vanessa biedt alleen ao light.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
De dames in villa venus valt me op beginnen steeds meer op die andere RTC- club in Leverkusen te lijken. Ik bedoel qua lichaamsvorm (vrij) stevig oftewel chubby en daar word ik alleen maar blij van. Naast Erika, Roxanna, Cherry, Sonja, Melissa sinds kort ook Vanessa en Gaby en Michaela mag je daar denk ik ook wel bij scharen.

Amigo1

Ervaringsdeskundige
12 apr 2017
336
19
Ik begreep dat je in de Villa met (alleen) een handdoek omgeslagen rondloopt. Krijg je dan elke keer na het douchen een schone handdoek of moet je met de natte handdoek blijven rondlopen?
En hoe betaal je een dame, waarmee je op een kamer bent geweest? Neem je het geld of portemonnee mee naar de kamer?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Schone handdoeken kun je zelf pakken en bevindt zich naast de kluisjes tegenover de balie (dame).

Je rekent af nadat je heb gekamerd. Bij de kluisjes pak je je portemonnee en geeft dame haar beloning al dan niet met fooi.

20 aug 2022
1.328
767
Robbie zei:
De dames in villa venus valt me op beginnen steeds meer op die andere RTC- club in Leverkusen te lijken. Ik bedoel qua lichaamsvorm (vrij) stevig oftewel chubby en daar word ik alleen maar blij van. Naast Erika, Roxanna, Cherry, Sonja, Melissa sinds kort ook Vanessa en Gaby en Michaela mag je daar denk ik ook wel bij scharen.

Sluit ik me helemaal bij aan Robbie, vlees op de botten daar houd ik ook van.

Terug
Naar boven