Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Ik ga zaterdag voor de eerste keer,... firmawagen dus wie wil carpoolen van Hasselt stuurt pm. En een neukbudget van 300+ euro. Bahar, ich komme gleich :roll:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Ik zou maar eerst bellen naar de aanwezigheid van Bahar want tijdens mijn laatste bezoek gaf ze aan een korte vakantie te nemen rond het weekend van 8 en 9 oktober.

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Bahar was afgelopen weekend niet aanwezig maar zou er dit weekend wel moeten zijn, al weet je dat maar nooit bij haar want het wil nog al eens veranderen

Insupro

Snuffelaar
13 jan 2020
19
23
Als je Bahar wil "ontmoeten" lijkt het er op dat je naar Leverkusen moet rijden....

Bijlagen

• 2022-10-05.png
    2022-10-05.png
    678,7 KB · Weergaven: 720

paul1976

Snuffelaar
7 jan 2021
15
11
Vanavond even gestopt in de Vila en een kamertje gedaan met Erica. Was even lekker om de week zo te eindigen:)

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
99
13
Rumba zei:
Ik ga zaterdag voor de eerste keer,... firmawagen dus wie wil carpoolen van Hasselt stuurt pm. En een neukbudget van 300+ euro. Bahar, ich komme gleich :roll:

Ik stuur je een bericht. Ik ben reeds in Duisburg(was naar Essen Spiel geweest)

Klines

Snuffelaar
19 dec 2021
2
0
Hoihoi,

Ik ben nieuw hier en ben erg benieuwd naar FKK VENUS!

klopt het dat de entree nu weer €30 is, en niet €10 voor of na een bepaald tijdstip?

Wat kost een half uur kameren?

Groeten!!!!

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Klines je bent sinds december lid, tja wat is nieuw. Je maakt mij niet wijs dat je sindsdien hier nooit meer op de site bent geweest.
Maar bedankt voor je indrukwekkende eerste bericht. Blijkt nogal moeilijk gewoon even te googelen. Fkk venus duisburg. Entree staat dan direct op hun site. Ben benieuwd of je nog meer van die top berichten plaatst

BertBibber

Toogplakker
1 jun 2020
99
13
Ik ben uiteindelijk alleen gegaan.
Eerst me een half uur met Roxana beziggehouden, daarna een half uur trio met Alexandra+Erika.

Lijkt me wel voor herhaling vatbaar, indien ik er kan geraken.

Inkom = €30
20min = €30
30min = €40
40min = €50
60min = €80

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Nou vorige week zondag voor het eerst geweest en ik kan zeggen dat t mij ontzettend goed is bevallen.
Was voor mij natuurlijk ontzettend spannend toen ik binnenkwam en alles nieuw voor je is maar had eigenlijk gelijk al een goed gevoel. Nadat ik een koffie had genomen en ergens ging zitten was Michaela al op haar bankje. Wow wat een lekkere vrouw zeg. Hou van grote borsten en ietsje meer. En zo geil als ze daar al naakt rondlopen en als je naast gaat zitten dat ze al.meteen onder je handdoek voelen. Mmm. Half uur met haar op de kamer geweest, heerlijk.
Nou mij zien ze daar vaker. Zeker voor herhaling vatbaar.

marcel35

Toogplakker
29 jan 2018
99
91
Een deze dagen maar weer eens een bezoek brengen aan de dames van VV-Duisburg.
Meestal kies ik de dames die ik een beetje ken (Maria (nr 13), Michaela (nr 8) etc.). Soms probeer ik ook wel eens een nieuwe dame. Een aantal weken geleden zat op bank 4 een Duitse/Braziliaanse dame. Ze is er niet alle dagen, maar heeft iemand aan de afgelopen weken nog gezien?

Naast Maria en Michaela lijkt het mij ook spannend om eens een andere dame te ontmoeten. Ik kan er gewoon op afstappen.
Maar ik lees verhalen over onder andere Sonja, Alexandra en Roxanne. Op welke bankjes kan ik ze vinden.
Natuurlijk kan ik ook even vragen aan de dame bij de theke. Misschien dat iemand mij en de andere geïnteresseerden van VV even een update kan geven wie doorgaans op welk banknummer zit.

Bedankt alvast

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Alexandra Bank 1, Roxanne Bank 5 en Sonja weet ik niet en Maria was vorige week net weer met vakantie dus kans dat ze nog niet weer terug is.

Geen bericht quoten als je er direct onder reageert.

Mvg Moderatorteam

clinic

Toogplakker
22 sep 2016
38
6
Normaliter bank 6 Larissa, maar ik weet niet of die al terug is van vakantie; bank 7 Bahar, bank 10 Sonja

Klines

Snuffelaar
19 dec 2021
2
0
gerald zei:
Klines je bent sinds december lid, tja wat is nieuw. Je maakt mij niet wijs dat je sindsdien hier nooit meer op de site bent geweest.
Maar bedankt voor je indrukwekkende eerste bericht. Blijkt nogal moeilijk gewoon even te googelen. Fkk venus duisburg. Entree staat dan direct op hun site. Ben benieuwd of je nog meer van die top berichten plaatst

Ben je boos gerald? Vertel eens wat je dwars zit? Kan je ook normaal reageren? Op de website staat overigens niet wat een half uurtje kameren kost. Waar lees jij dat? Misschien leer ik nog wat van je!

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik ben er afgelopen zondag geweest. Ik ben met Erika, Roxanne en Bahar op de kamer geweest. Bahar was een verrassing want haar "vaste" kamerdeur stond open en was leeg. Ik was er al enkele uurtjes toen tot mijn verbazing Bahar binnenkwam. Ik was net terug van een kamergang met Roxanne en zat op een lege bank bij te komen. Bahar zag mij zitten en kwam gelijk naar me toe. Ze kwam bij me zitten en begon me te kussen en knuffelen. Na enige tijd samen overgestapt naar haar vaste plek en daar verder gegaan. Uiteindelijk samen naar haar nieuwe kamer en ben zeker 45 min bij haar geweest (prijs voor 20 min). Service is ondertussen wel bekend van haar :mrgreen:

Larissa is nog niet terug, Maria is wel weer aanwezig. Het was weer een geslaagde zondagmiddag voor me. Totale schade voor 3x bare cip en entree €120. Voor zulke prijzen en mogelijkheden kunnen we in Nederland nergens voor terecht.

4fun

Terug
Naar boven