Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Live from villa venus met 7 dames waaronder Roxana die op vakantie was. Heb haar zojuist geneukt en gevuld :D

20 aug 2022
1.328
767
Da's goed nieuws dat Roxana toch nog in Venus is, zo zie je maar, verhaaltje Oostenrijk was dus 'broodje aap verhaal' van dame in kwestie, meer wens van haar gedachte.
Is het nog gelukt met Bahar?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Nee; het scheelde niet veel. Was om 13.20 uur in villa venus en 2 uur duurde haar kamergang dus 15.20 uur was ze in het zitgedeelte. Een andere man zat toen al op haar bank. Daarna ging hij met Bahar naar boven en nam ik plaats op haar bank. Een klein uur later kwam ze weer terug maar ze liep langs me heen waar een man op de bank zat van Zara. Dat was voor mij het moment om te vertrekken. Ik verliet de club maar Bahar liep met mee en haar kamergang zou een half uur duren zei ze maar dat kon ik niet weten anders was ik nog even gebleven. We hebben kort bij de uitgang gepraat en ze vond het jammer dat ik ging maar op de zondag wil ik op tijd thuis zijn want maandag weer werken. Erg jammer dus maar de aanwezigheid van Bahar garandeert nooit een kamer met haar tenzij je zeer geduldig bent.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Na de desastreus verlopen ochtendsessie met Tina gelijk naar villa venus in Duisburg afgereisd. 7 dames aanwezig en Roxana gelukkig weer terug. Ik waa rond 13.30 uur binnen en Bahar was uiteraard weer bezet en er zat al iemand op haar bank.

Ik besloot op de bank van Roxana te gaan zitten. Moest wel even geduld hebben maar na ruim een half uur kwam ze. Leuke meid en ze vroeg of ik geen Spaans kon. Ik zei hoe kan je zo goed Spaans en ze vertelde in Spanje te hebben gewerkt. Afijn leuk voorspel op de bank en op de kamer lekker met haar geneukt en nergens gezeur over. Ze is ruim dus klaarkomen is best wel lastig. Uiteindelijk heb ik haar lekker volgespoten.

Pas rond 15.30 uur kwam Bahar tevoorschijn. Ik zei nog tegen theke Carmen waar Bahar was want haar kamer (nummer 8) was leeg. Bahar ging vrij vlot met de man naar boven en ik ging dus op de bank van Bahar. Na een uurtje kwam ze terug. Ze wenkte me toen ze me voorbijliep maar liep verder door naar de achterste bank waar al iemand zat dus daar ging ze dus mee kameren. Ik had geen zin om te wachten en liep weg naar beneden. Wellicht zag Bahar dat en liep toen ik terugkwam in het zitgedeelte met me mee naar de uitgang. Ze wist dat ik later was gekomen maar ik zei dat ik niet langer wilde wachten. Ze zei jammer maar die man zou maar een half uur met haar kameren maar ik zei ja dat weet ik ook niet want voor hetzelfde blijf je misschien een uur of langer met hem op de kamer. Bahar is een aardige meid maar op haar bank zitten zegt bij Bahar zeker niet dat je de eerstvolgende bent en ik denk dat ze het niet leuk vond dat ik niet met haar kon kameren want ze mag me best wel heb ik gemerkt alleen hoe ze de mannen kiest snap ik nog steeds niet; ik bedoel ermee te zeggen wie er volgens haar aan de beurt is.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Beste Robbie, bedankt voor de update. Fijn om te horen dat Roxana terug is. Ga haar snel weer opzoeken. Jammer inderdaad dat bahar zo onbereikbaar is. Heb ook ooit gezien dat ze een vaste klant heeft laten zitten voor een onbekende klant( elkaar gingen voorstellen). Zij is moeilijk te plannen. Zelf weinig last van gehad maar is puur geluk. Heb geen speciale band maar heb goede timing denk ik. De kamergang maakt wel veel goed. Ik zal voor je duimen volgende keer;)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ik was eigenlijk van plan naar de spermagames te gaan maar onderweg zocht ik eerst contact met een dame die ontvangt in een club maar ze reageerde veel te laat dus deze optie skipte ik. Daarna belde ik villa venus en vroeg naar de aanwezigheid van Bahar en dat werd bevestigd en anders was ik toch naar de SG gegaan.

Was er rond 11.45 uur en 8 dames: Alexandra, Erika, Cherry, Bahar, Zara, Michaela, Maria en Sonja. Bij binnenkomst zag ik iemand naast Bahar zitten en toen ik ina de douche in het zitgedeelte terugkwam waren ze beiden weg. Ging gelijk op de bank van Bahar en al om 12.10 uur was Bahar klaar en kwam ze lekker naast me zitten waar we zo'n 15 minuten ons vermaakten.

Daarna naar haar kamer waar we 45 minuten ons bezighielden met lekkere seks en we hebben veel gepraat. Bahar rookte een pretsigaret en werd alleen maar geiler. Ze heeft me heerlijk gepijpt en van genot maakt ze ook van die seksgeluidjes. Als ze mijn pik superstijf heeft gekregen komt ze bovenop me in gehurkte positie waarbij ze me geil aankijkt. Daarna neem ik haar in missio en zoen ik haar op de mond. Het standje plat doggy vindt ze erg lekker en al snel komt ze klaar en niet veel later spoot ik een volle lading in haar. Bahar vertelt me ook dat als ze is klaargekomen niet al te lang wil/kan doorgaan. Ik was een gelukkig man na afloop want Bahar is toch best lastig te boeken maar je moet net op het juiste moment komen want om 14.30 uur had ze alweer een afspraak.

Ik was zo lekker klaargekomen dat ik geen zin meer had in een 2e kamer. Nog een beetje dollen met Bahar toen ik langs haar liep en ze leidde mij weer naar de uitgang. Dit was de langste kamer tot nu toe met Bahar maar zulke als deze wil ik wel vaker meemaken. We kunnen het goed vinden samen en ze zegt dat ik een nette man ben en dat ze graag met me kamert.

Ik werd best wel emotioneel toen Cherry samen met Bahar gingen eten. Cherry wordt vaak genegeerd of buitengesloten maar hoe Bahar met haar omgaat vind ik geweldig. Hoop nog vaak met Bahar te zullen kameren.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Morgen van plan om langs te wippen. Hoop dat Roxana er is dan ga ik direct voor een lekker uurtje. Zo niet dan ga ik ff kort met Alexandra/Erica en dan door naar grimbergen.
Ik zal update geven zodra ik er ben en internet heb. Mijn bereik is altijd slecht in Venus.

michelbig

Toogplakker
9 okt 2015
60
87
Yesterday (Thursday 29 September) I arrived at the Villa Venus at 10.10am. The entrance fee was €30 and not €10 as on previous days. On arrival, 6 women were present: Roxanna, Michaela, Erika, Sonia, Zara (?) and a woman of about 45 sitting in Maria's place. After 15 minutes, it seems that there was a problem between girls (but not sure because I don't understand Romanian language) and after that Sonia got dressed and left.
Around 10:30 I saw Bahar in the corridor, fully dressed, and she disappeared.
First 40 minutes session with Roxanna: very good service as usual.
Then I sat in Bahar's place. After an hour of waiting, my patience was rewarded: good 40 minutes session with her. I had wanted to meet her for a long time but had never been able to catch her. She receives in a small room upstairs which seems to be her private room (unlike the other girls who don't have a fixed room)
At the end of the meeting, she asked me to leave the room rather quickly, telling me that she had an appointment with another client. Observing her comings and goings for weeks, I concluded that the majority of her meetings were by appointment over the phone and that her clients were waiting upstairs. You have been warned.....

Voormalig lid 31167

Toogplakker
25 jul 2022
60
16
Vandaag weer geweest helaas was er voor mijn smaak vandaag niet veel te beleven. Alleen met Alexandra gekamerd. Ook Bahar en Maria stonden op de planning, maar beiden waren afwezig Bahar had vrij en volgens Alexandra was Maria weer naar Roemenië. Vervolgens naar Grimberg in Gelsenkirchen geweest. Daar met een blonde slanke dame gekamerd het pijp gedeelte was top alleen bij het neuken begreep ik van haar dat ik niet in haar mocht klaarkomen als ik dat wel deed dan zou ze op de alarmknop drukken haha. Dus ik na een paar standjes op haar rug gespoten zegt ze waarom ik niet in haar kutje gespoten had Hmm dat had je mij verboden daar wist ze niets meer van beetje Koekoek volgens mij. Zat ook nog een grotere vrouw niet echt dik maar vrij fors die ik de afgelopen twee keer in Villa Venus gezien had.. De meer ervaren bezoekers weten vast wie dit is.

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
Vandaag ook nog eens een bezoekje gebracht hier , bij binnenkomst om 10 uur bleek dat er maar 4 dames aanwezig waren en als eerste dame gekozen voor Sonja , reeds op de bank was ze zeer geil en kwam ze al op me zitten waarbij ik mijn lul al in haar kutje mocht steken , wel zij ze me het niet te laten merken dat ik in haar zat en na een tijdje naar boven gegaan waar we nog stomende seks hadden , ik had haar heerlijk gebeft vertelde ze me en in missio klaargekomen in haar , even rusten en na een tijdje kwam Dilara VV binnen en ben toen bij haar gaan zitten en hebben we elkaar opgewarmd op de bank en toen besloten we om naar boven te gaan en het in doggy klaargekomen in haar , daarna nog lekker van elkaar genoten en zo de 20 minuten volgemaakt , omdat Cherrie ook aanwezig was had ik ook wel zin in haar , maar zij had een sessie van 1,5 uur met een klant en netjes mijn beurt afgewacht op haar bank , na de nodige opwarming zijn we naar kamer 7 getrokken en na een heerlijke pijpsessie van haar heb ik haar gebeft en na een tijdje besloten we om het in cowgirl af te maken .

Verder waren er ook nog aanwezig , Roxanne en Alexandra en bij het buitengaan was Erica ook gearriveerd .

Peter.

Toogplakker
26 jan 2022
33
24
Hoi allen,

Leuk om jullie verhalen hier te lezen hoe het een beetje toegaat daar.
En maakt het mij nieuwsgierig om ook een keer daar naar toe te gaan.
plan is om morgen er al te zijn.
voor mij is het ca. 70km en goed te doen dus.
Het zal dan een eerste keer zijn dat ik naar een club toe zal gaan.
Nog wel een vraagje, kan ik bij binnekomsgt de eerste sessie en entree pinnen?

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Afgelopen weekend nog eens Villa Venus geweest. Was zeer lang geleden dat ik er nog geweest was. Op de kamer geweest met Bahar dat was voor mij voor het eerst. Geile dame, geeft goeie service en is ook zeer vriendelijk. Zeker wel herhalingsgevaar.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Dan heb je geluk gehad Bahar te treffen want vaak is ze volgeboekt en haast niet beschikbaar.

Mr12move

Snuffelaar
26 jun 2015
20
0
Iemand van plan om morgen te gaan en een mmf te doen in Villa Venus of Laluna? Morgen is woensdag 5 oktober rond 12 uur. Stuur me een berichtje dan!
Groet jeffrey

Terug
Naar boven