Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

Enrico

Toogplakker
16 aug 2018
126
79
Vandaag langs geweest met een vriend.

Aanwezig waren Roxane, Erika, Flori, Sonja, Bahar, Cherry, Zara en nog een dame die ik niet kende.

Gekamerd met Zara en Bahar. Zara prima service, Bahar zoals altijd helemaal top!

Hoop dat

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Trouwens verlaagde entree tussen 10 en 12 voor 10€ en na 19 uur. Ben morgen weer in de villa om in ieder geval Bahar weer te strikken en de 2e dame daar ben ik nog niet over uit maar Flori zou zomaar mijn keuze kunnen worden mits Michaela nog niet terug is.

TinyLady_L0ver

Toogplakker
19 okt 2021
47
1
Ahh oke, vorbesamt is gewoon intern klaarkomen dus, dat doet zij tot nu toe altijd. Of is het de zaad opsparen. Hoe dan ook vandaag ga ik ook weer meerdere ladingen lozen. Misschien blijft er nog wat zitten:p

10 euro entree pak ik weer even mee, bedankt Robbie

20 aug 2022
1.328
767
Paco69 zei:
Even een vraagje voor de regelmatige bezoekers. Ik heb vorige week vrijdag gekamerd met een slank donkerharige jonge meid en ze zat op bank 3 (tegenover de bar) is dit Sonja of volgens de plattegrond Anna.
Volgens mij was dat Bulgaarse Laura, inderdaad slank, lange zwarte haren, mooie cup A en een heerlijke kont, rond de 26.
Had in ieder geval een hele strakke kut, helaas deed zij geen anaal.
Al een tweetal weken niet meer gezien, vakantie volgens Barbara.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
TinyLady_L0ver zei:
Ahh oke, vorbesamt is gewoon intern klaarkomen dus, dat doet zij tot nu toe altijd. Of is het de zaad opsparen. Hoe dan ook vandaag ga ik ook weer meerdere ladingen lozen. Misschien blijft er nog wat zitten:p

10 euro entree pak ik weer even mee, bedankt Robbie

Vorbesamt is dat ze is volgespoten door een klant, zichzelf niet schoonmaakt en dat direct een volgende klant haar neukt.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.876
Ben toch niet vertrokken naar villa venus. De busreis vanaf Arnhem ernaartoe is mij te vermoeiend en morgen weer werken. Volgend weekend is er weer gewoon treinverkeer dus zal ik er zeker zijn. Hopelijk is de 10€ entree tussen 10 en 12 dan nog van kracht.

Met Bahar zal ik zeker weer willen kameren als ze er is maar het blijft altijd afwachten wanneer ze beschikbaar is want ze heeft (te) veel stamklanten die lange kamers met haar willen maken. Michaela is nog steeds niet terug en dat verbaasd mij want ze zou maar kort wegblijven vertelde ze me onlangs. Roxana vorbesamt neuken lijkt me erg geil en denk dat ze daar niet moeilijk over doet als ze me tenminste begrijpt. Weet alleen niet of ik zaterdag of zondag ga want wil nog een saunaclub bezoeken in Leverkusen of Dortmund.

A

Anonymous

Guest
Robbie,

ik begrijp dat sommige mannen of dames met condoom neuken, weet jij of die gebruikte condooms in de kamer worden weggegooid en zou deze graag in mijn spel willen gebruiken.

Terug
Naar boven