Villa Venus - (FKK) Duisburg - RECENSIES

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
@Kaaskop22, vraag het @Robbie , die weet alles over OV in Nederland en Duitsland. Beter advies kun je niet hebben. Doe hem een pm. Hij zit zo wat wekelijks in Duisburg en omgeving. Veel plezier, VV is momenteel hot, ook de sauna ☺️

Kellystafford1080

Toogplakker
15 sep 2023
71
98
Hallo allemaal, jullie zijn lappen tekst van mij gewend maar door wat toedoen nu maar even een kort verslagje van mij van mijn bevindingen vandaag in de VV

Ik was er al om 09:50 en ik telde al 4 beren en er zat er ook al 1 in berenpak op de bank naast Alexandra. Nadat ik 20euro had overhandigd aan de generaal werd ik begroet door Andrea, de zus van Anka. Gauw naar beneden voor een douche en wat slippers.

Omdat ik Victoria niet kon vinden liep ik een rondje en besloot naast Alexandra te ploffen. Deze had net haar eerste klant voor deze dag gehad en ik dacht, waarom ook niet. Na wat kussen en gepijp op de bank werd het volgens de dame tijd voor een 'zimmer'. Het was voor mij de eerste kamergang met deze dame en ik moet zeggen ze stelde me niet teleur. Lekker diep pijpwerk is haar niet vreemd en het voelde verdomd lekker 😋 Dus na wat gepijp en een kort rondje 69 moest ik aan de bak. Het was allemaal weer veel te lekker en het duurde dan ook niet lang of ik had mijn kruit alweer verschoten. Toch maakt deze dame het wel waar en zit er voor mij wel ooit wel een herhaling in.

Nadat ik klaar was heb ik boven nog wat met @Robbie gepraat en toen deze op de kamer was heb ik ook nog kennis mogen maken met iemand die 3 alter ego's heeft en ik ben ff kwijt met welk ego ik nu kennis heb gemaakt vandaag. Wie de schoen past trekt hem aan 🤭

Na mijn eerste kamergang wou ik er nog wel 1 maken en na wat wikken en wegen is dat Andrea geworden. Deze kamergang gaat ook weer als goed de boeken in. Voorspel is goed en tijdens de sex leek ze wel te genieten met haar pretoogjes, maar dat kan ook verbeelding van ondergetekende zijn. Ook hier is het gevaar op herhaling groot.

Omdat men op de 3 richting Arnhem bezig waren met de weg had ik gekozen om via Gronau terug te gaan. Hier nog ff getankt en gekeken waar de massage chinees zit waar er in een ander forum wordt gepraat. Deze gevonden en daar zal ik de volgende keer wel eens willen kijken.

Dit was het dan weer en tot de volgende keer!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Robbie krijgt maar geen genoeg van de villa en bij wijze van spreken een driedaagse gedaan maar dan de neuk- i.p.v. de wandel-😁. Had de AWL niet geraadpleegd want wilde er vroeg zijn dus omstreeks 10 uur deed Sibel de deur voor me open en zag ik kellystafford al op de bank zitten van Alexandra en kort nog met hem gesproken.

Wat ik gisteren nog heb vergeten te vermelden is dat beneden bij het aankleden Melissa naar me toe kwam en me een vette tongzoen gaf en deze zag ik niet aankomen maar zeker een leuke actie van haar en toen ik naar boven liep zag ik dat Melissa druk doende was met de handdoeken maar ze stond met de rug naar me toe en ik ging met mijn handen opeens over haar rug en ze schrok zich toen wezenloos😁

Bii binnenkomst nog geen Delia want die kwam later binnen net als Mimi. In tegenstelling tot gisteren ontbraken helaas voor mij Melissa en Victoria dus in totaal 12 dames.

Alexandra zag me en reageerde best verbaasd en tegelijkertijd enthousiast dat ik er weer was. Nog een Hollander alias PetertjeVan Bil kwam oo een gegeven moment binnen en hij had me nog niet opgemerkt bij het passeren. Met hem ook wat gepraat tot ik het tijd vond voor wat actie.

Mimi zag ik op een gegeven moment beneden en ze was geïrriteerd want er is maar één wasmachine en er zaten handdoeken in de mand die nog behoorlijk droog waren en in haar ogen nog geschikt om je ermee af te drogen.

Rond 11 uur naast Sibel gaan zitten. Op de bank geen voorspel maar wel even wat bijgepraat. Ze scheen me ergens van te kennen en ik helpte haar door te zeggen in welke club ik eerder met haar heb gekamerd. Op de bank zei ze niks over een beperking maar op de kamer helaas toch weer het nicht reinspritzen en ook niet met extra betaling kon ik haar overhalen. Zoenen is niet echt haar ding. Pijpen is gemiddeld en bij het neuken bracht ze gelijk een ruime hoeveelheid glijmiddel over haar kut aan waardoor ik als het ware in het luchtledige zat te pompen en de gedachte haar kutje niet vol te mogen spuiten werkte ook niet in mijn voordeel. Ben even gestopt en we hebben kort gepraat en daarna gaf ze me weer een kans om klaar te komen maar ik wist dat het niks zou worden dus ben niet al te lang doorgegaan. Ze zei nog dat ik haar gesloopt had dus in goede conditie was ze zeker niet. Het was trouwens behoorlijk warm op de kamer en dat vond ze wel aangenaam maar ik heb de radiator toch maar even lager gezet bij haar korte afwezigheid toen ze zich naar de badkamer begaf maar dat gaf zeker geen verkoeling.

Zag warempel nog openbare neukactie en nog wel van Delia van wie ik het zeker niet had verwacht. Ze klom bovenop een gast dus dat was wel geil om te zien maar niet veel later zochten ze toch een kamer op.

Elk nadeel heeft soms ook weer een voordeel en dat is dat doordat ik nog niet gespoten had nog geil was en laat PetertjeVan Bil tegen mij zeggen dat er een gast naast Delia zat die met open deur neukt dus toen ze samen naar boven liepen ging ik kort daarna met hem naar boven en warempel Delia in actie en werd er geil van. Ik had een kop koffie nog in mijn hand en wilde het ergens wegzetten en toen vroeg Petertje of ik mee mocht doen en hoorde ik haar zeggen geen probleem dus de kamer in en kijkend hoe ze in doggy werd geneukt en ik met mijn pik naar haar gezicht en begon ze me oraal te verwennen en zonder handen want die had ze immers nodig ter ondersteuning. Hard neuken kan ze niet goed verdragen want ze zei tegen die gast wat rustiger aan te doen. Daarna mocht ik haar doggy neuken en na een poosje dacht hij dat ik ging spuiten maar ik zei dat mij dat alleen lukt in missio en plat doggy. Vervolgens neukte hij haar in missio maar volspuiten deed hij nog niet. Kreeg de indruk dat hij pas wilde spuiten als ik Delia had volgespoten en dat bleek ook achteraf. Nadat hij Delia missio had geneukt kon ik haar weer neuken en nu in missio. Ze schrok even toen ik inplugde. Grosse Schwanz zei ze gelijk en vorsicht bitte. Ik ging een poosje door en concentreerde me goed. Nog wat kijkers bij de deuropening maar ik focuste mij volledig op Delia en langzaam maar zeker voelde ik mijn zaad opborrelen en bleef gestaag doorneuken en mijn lichaam dichter tegen Delia aan voor meer intimiteit en op een gegeven moment was het zover en hield ik het niet meer en met het nodige gebrul spoot ik haar vol en die gast nam het toen weer van me over en niet veel later kwam ook hij in haar klaar en was Delia zichtbaar tevreden over dit trio-optreden.

Ben nog een aantal malen boven geweest en Cansu kwam een keer voorbij en plaagde of daagde mij uit en sloeg met een handdoek tegen mij aan. Gaby zat ook een beetje te dollen met me en zei meermaals spiridoes tegen mij. Jammer dat ik Gaby niet als eerste heb genomen want heb nog nooit met haar gekamerd en ik hoor van sommige gasten dat ze best goed is.

Villa venus heb ik nu wel even gezien maar als Michaela eindelijk weer terug is wil ik zo spoedig mogelijk met haar kameren maar geen idee of ze nog terugkeert en zo ja wanneer.

Rond 13 uur vertrokken want had geen behoefte meer aan een derde kamergang en zodoende vroeg (15.30 uur) in NL aangekomen.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ik heb alle (bijna) dames in Villa Venus gezien in het echt, behalve Delia. Is er toevallig iemand die een foto kan vinden van deze dame?

Binnenkort ga ik waarschijnlijk weer langs, aangezien ik een liefhebber ben van neuken met de deur open met (minimaal) nog één collega erbij.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Ik heb een vraagje wat betreft de reis. Ik ben van plan om op een zaterdag te gaan met de flixbus vanuit Rotterdam. Alleen hoe gaan jullie verder vanaf de aankomst in Duisburg? Nemen jullie dan een taxi, bus/tram of lopen jullie? En hoe zit dat allemaal? Tuurlijk zoek ik de goedkoop mogelijke optie maar wil ook weer niet langer dan 10 min lopen (houd ik niet van). Ik ben zelf nog nooit in Duisburg geweest vandaar dat ik dit vraag.
Alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Voor jou,Kaaskop22:
https://www.google.com/maps/dir/Rot...try=ttu&g_ep=EgoyMDI2MDQxNS4wIKXMDSoASAFQAw==

kees999

Toogplakker
4 jan 2024
74
41
Das een hele rit voor een paar druppels zaad 😂
En dan moet je ook nog terug. Ik zou er een weekend van maken met fkk tour.

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Vandaag ritje VV. 9 meiden, maar wel goede selectie. Mimi deed open. Kwam tegelijkertijd met me douchen en haalde me steeds aan, begon zelfs mijn pik schoon te maken . Lekkere slanke meid en iets van mijn gading. Ik wilde echter Janzu en Delia proberen. Nou nou, die Janzu is een hele mooie slank dame. Voor mij geen probleem dat ze geen Duits of Engels spreekt. Heb alle sexvormen doorlopen. Super lekker kontje, strakke buik en strakke kut, verder een mooi gezicht. In cowgirl reed ze me uiteindelijk klaar. Echter de dame was nog niet klaar en bleef maar doorrijden. Gelukkig bleef mijn wortel keihard en kon de dame ook komen. Uitgeblust ging ze op me liggen en zo bleven we een aantal minuten liggen met de dikke wortel er in.
Diverse saunatjes gedaan, waarbij één dat Mimi binnen kwam en mij weer aan zat te halen. Met veel moeite weerstaan, want ik wilde Delia nog pakken.
Delia herkende me nog uit de Grim. Ik heb een optic fuck gehad. Pzc was lekker zeer nat. En in missio voelde ze dat ik ging komen, toen spande ze de kutspieren flink aan wat zeer lekker voelde. Volgende keer toch voor Mimi kiezen.
Relatief weinig beren vandaag en aan alle meiden was goed aan te komen.

Laatst bewerkt:

Hallodaarbenikweer

Toogplakker
25 jan 2018
66
101
Vandaag kon ik eindelijk weer eens naar VV. Door wegwerkzaamheden en grenscontrole arriveerde ik er pas om half 12, dus ik moest voortmaken omdat ik om half twee weer weg moest. Het nieuwtje van de dag: Larissa is er weer! Ze was en bleef helaas bezet, maar vaste waarde Anka bekommerde zich een uur lang heerlijk in de kamer om mijn zwans, uiteraard na wat blaaswerk vooraf op de bank. Wat een heerlijke schlampfe is ze toch, haar woorden 😉. Daarna even koffie en op naar de volgende. Larissa was al weer bezet en aangezien Delia op de oude vaste plek van Larissa zat heb ik maar eens kennisgemaakt met haar. Goed lang voorpijpen op de ba nk. Ik had haast en wilde gauw spuiten dus in goed overleg lekker gezoend, even geneukt en daarna in haar mond klaar gekomen. Vindt ze allemaal prima. Probleemloze, voor mij korte, geile date met deze Roemeense.

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Ik heb er drie kamer gangen gedaan en heb geen bare kunnen doen daar ofwel heb ik het niet goed aangepakt. Was dan ook mijn eerste keer in die ffk club. Heb idd ook een super slanke gezien die was steeds altijd bezet. En met een jonge romeense met een tatoo 1983 tussen de borsten ben ik niet verder gekomen dan wrijven over de clitoris. Mijn schade daar 60 entree en 3 x 60 voor de kamergangen. Iemand wat andere tips ?

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Ik weet niet waar jij bent geweest met 3x 60 euro per kamergang. Prijzen 40 voor 20 minuten of 80 voor een uur. En bare inclusief bij alle dames in VV

4fun

Terug
Naar boven