Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat klopt wel. In Duitsland moet met condoom . Dus die 10 € extra is voor 'illegale' dienst die jij met de meid doet . Niet verder vertellen, want het mag niet. In andere plaatsen kom ik het net tegen. Ben nu in Arrabella, geen 'toeslag'
Twee weken geleden op t warme en zonnige zondag bij VV geweest. Relatief was t rustig. Na t douchen en bakkie bij Michaela gaan zitten. Leuk gesprek en altijd een heerlijke kamergang.
Daarna rust. Buiten gezeten en later binnen zitten kijken. Wie o wie.
Uiteindelijk voor Jessica gekozen. Wederom n lekkere kamergang. Wel irritant de app-berichtjes. Vraag haar t geluid uit te zetten.
Op tijd weer naar huis.
Hoe is de bezetting deze dagen?
Ben nu al paar keer in Venus geweest en is ook de enige die ik hier tot nu toe bezocht heb. Is het aantebevelen om keer naar Grimberg of Arabella te gaan? Is hier ook zo'n bankindeling zoals in Venus? Of beter bij Venus houden. Wil aanstaande woensdag gaan, weet niet of dit iets uit maakt.
Laat maar even weten.
Sommige kennen alle meiden bij naam. Lees veel recensies, observeer ook binnen. Neem de tijd. Je ziet vanzelf de favoriete dames. Bezetting varieert steeds. De ene is bij jou niks, en de ander roept er over. Volg je instinct. Met iedere kamergang wordt je wijzer. Bij twijfel of de dame geen nzc doet, vraag het op de bank al . In Arrabella had ik dat van de week met Janine, ze zei het zelf al op de bank. Succes
Villa Venus met happy hour tussen 10 en 12 uur 15€ en tussen 19 en 23 uur 15€. Dat laatste is toch niet juist want in de praktijk is de club om 23 uur dicht. Beter was te vermelden tussen 19 en 22 uur.
Afgelopen donderdag naar VV geweest. Was de eerste en er waren maar 4 dames. Geen probleem dan ga ik even lekker in de tuin van het mooie weer genieten. Helaas kwam er maar 1 nieuwe dame bij. Weet helaas de namen niet allemaal maar bankjes 2,3,4,5 waren bezet. Had gehoopt dat Maria er zou zijn maar die was er niet. Uiteindelijk met Jessica gekamerd maar die had er een soort van turbo opzitten. Geen voorspel, snel pijpen en daarna neuken. Noet voor herhaling vatbaar. Omdat her aantal dames bleef steken op 5 weer vertrokken en naar een andere club gegaan.
Geldt denk ik wel voor alle plaatsen, vele dames gaan naar huis vakantie vieren. Vaak is het aantal beren ook laag in de vakantietijd . Het is altijd koffiedik kijken. Bijvoorbeeld gisteren in Romantica, 2 dames. Als tip, bel even van tevoren en/of kijk of iemand heeft gepost hoeveel dames een dag van tevoren aanwezig zijn. Is geen garantie, maar beperkt het risico. Als verder je favoriete dames aanwezig zijn, dan kun je aan twee of drie al genoeg hebben. Succes
dat klopt 100%
als de favoriete dames er zijn is er geen probleem dat het beperkt is maar ik ben daar een paar jaar geleden laatst nog geweest dus heb niet echt favorieten
wat ik hier lees zijn de toppertjes :
Arabella was dus helemaal fout gelopen. Meteen Venus gebeld of Alexandra der ook was. Nee dus, vandaag en morgen vrij. Dat heb ik weer. Maria is er wel? Ja is er, in totaal 7 dames. Oke, aangekomen, betalen, wassen en naar boven. Maria was vrij en meteen er langs op de bank. Ze herkende me en begon meteen te tongzoenen. Hand onder de handdoek en ze vroeg meteen "darf ich? ". Naturlich, für dich rasziert. Me ballen werden meteen gelikt en gulzig verdween me staaf ook. Op naar de kamer waar ze echt super is. Haar lekker intern gedoneerd. Weer wassen en terug. Er waren maar 3 beren en 7 dames. Mijn oog werd getrokken door Roxana of Jessica. Andere beer ging voor Roxana, dus ik bij Jesica. Heeft mooie ogen en mooi figuur. Lekkere echte tieten die stevig naar voren staan. Op de bank, " alles ohne?", geen probleem. Op de kamer was kussen niet zo actief als op de bank en service van Maria is ook beter. Doggy alles laten zwemmen en toen weer huiswaarts gegaan. Dag waar ik veel van verwacht had, viel tegen. Toch nog spetterend einde.