Uitlikken van dame op een GB wel of niet oké

GertG

Legende
23 sep 2023
1.214
1.293
Opvallend dat niemand zich afvraagt wat de vrouwen er van vinden.
Zij laten zich door meerdere mannen van zaad voor zien omdat het voor hen opwindend is.
Dan is z'n zaadslurper een storende onderbreking.

De dames die zich kosteloos in de Haagse bioscoop lieten vullen stopten op het moment dat er
geen mannen meer waren die in de rij stonden te wachten.

Geen geiler gezicht dan een drijfnatte kut waar het zaad uitloopt.

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
101
203
Je kan ook redeneren dat gebeft worden door mijnheer A terwijl het zaad van mijnheer B in je kutje zit opwindend is. Het is een gevoel van dominantie en sommige dames worden daar heel opgewonden van (zeg ik uit ervaring...)

Verder klopt je redenering "Geen geiler gezicht dan een drijfnatte kut waar het zaad uitloopt." niet vanuit je aanhef "Opvallend dat niemand zich afvraagt wat de vrouwen er van vinden." De dames kunnen immers niet zien hoe het zaad eruit loopt...

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
49
88
Ik wil dat mijn zaad in een vrouw eindigt en niet in een man. Dus een random die mijn zaad uitlikt vind ik een afknapper. Maar haar vaste partner heeft natuurlijk alle recht want zijn mening gaat voor de mijne. Hij laat namelijk zn vrouw door mij neuken.

Natuurlijk gaat haar mening boven alles. Wie niet aan haar mag komen moet eraf blijven

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
230
289
Mijn ervaring is dat de dames het ook wel een geil idee vinden hoor! Als je maar niet te lang bezig blijft. Sommige willen ook nog best even tongen als je ze uitgelikt hebt… maar dat is geen regel….

Chief123

Toogplakker
19 jun 2024
29
33
Mijn ervaring is dat de dames het ook wel een geil idee vinden hoor! Als je maar niet te lang bezig blijft. Sommige willen ook nog best even tongen als je ze uitgelikt hebt… maar dat is geen regel….
Ja als hun eigen partner dit doet als onderdeel van het cuckold spel. Gaat een wild vreemde dit doen zit er totaal geen toegevoegde waarde aan vast en is dat puur iets dat tussen de oren van de uitvoerder geil wordt gevonden .

Dennis88

Toogplakker
30 apr 2024
101
203
Nou, nou, nou, wat een stelligheid!

"Gaat een wild vreemde dit doen zit er totaal geen toegevoegde waarde aan vast en is dat puur iets dat tussen de oren van de uitvoerder geil wordt gevonden". Waar slaat dit nou op? En wat dan nog, dat het 'alleen' door de uivoerder geil gevonden wordt? Als de dame er geen bezwaar tegen heeft, wie bepaalt dan of er wel of niet een toegevoegde waarde is? Jij? . Ik heb heel andere ervaringen. Ervaringen waarbij de dame het weldeglijk fijn vond.

En dit is ook een schoonheid: "Ik wil dat mijn zaad in een vrouw eindigt en niet in een man. Dus een random die mijn zaad uitlikt vind ik een afknapper. Maar haar vaste partner heeft natuurlijk alle recht want zijn mening gaat voor de mijne. Hij laat namelijk zn vrouw door mij neuken." Hahah, dus omdat je zijn vrouw mag neuken is het plotseling helemaal niet erg meer dat je zaad WEL in man eindigt? Bijzonder, heel bijzonder... Heeft de vrouw ook nog recht van spreken bij deze of is ze een willoos wezen dat doet wat haar man haar laat doen?

Terug
Naar boven