iamnaughty
Ervaringsdeskundige
- 7 sep 2015
- 291
- 66
Tot nu toe geen succes op feeld.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Aziatische types die naar whatsapp switchen en dan met een UK of USA nummer afkomen zijn altijd scammers of mensen met tijd te veel.Ik heb op tinder een interessante match gevonden in de zin van dat tinder ook voor anderen doeleinden gebruikt wordt. Een 36 jarige zuid koreaanse dame die op dit moment in Europa is om investeerders te werven voor vastgoed en cryptomunten.
We hebben inmiddels actief app contact. En ze weet dat ik niet voor haar doel te strikken ben. Ze heeft een Amerikaanse nr en blijft actief app contact met me houden. Op dit moment verblijft ze in Frankrijk. De kunst is om wat voorzichtigheid toe te passen. Maar toch hebben we foto's via de app uitgewisseld. Haar foto's zijn niet te vinden op het internet en ze wou me graag ontmoeten toen ze Rotterdam was. Het is high class type dame, ook een type instamodel, Teeny look en komt lief over.
Maar om realistisch te zijn met een gratis account en vaker dan bedoeld naar rechts swipen tref je matches waar je weinig mee kan. Misschien dat de Koreanse chick overstag gaat bij een ontmoeting.
CG
En geloof je dit nu zelf echt, Ik heb regelmatig en match met Aziatische dames en allemaal hetzelfde. Allemaal zijn ze bezig met cryptomunten en willen ze via whatsapp contact houden. Geloof mij, tot een ontmoeting komt het waarschijnlijk nooit. Moest het wel tot een ontmoeting tussen jullie komen hoor ik het graag. Dan weet ik dat ik ook nog eens mijn kans kan gaan. De kans is zelfs heel groot dat je aan chatten bent met een Nigeriaanse man met ander buitenlands nummer. Ook dat buitenlands nummer is een constante waar ze weel wel een uitleg voor hebben die eigenlijk op niet veel slaat.Ik heb op tinder een interessante match gevonden in de zin van dat tinder ook voor anderen doeleinden gebruikt wordt. Een 36 jarige zuid koreaanse dame die op dit moment in Europa is om investeerders te werven voor vastgoed en cryptomunten.
We hebben inmiddels actief app contact. En ze weet dat ik niet voor haar doel te strikken ben. Ze heeft een Amerikaanse nr en blijft actief app contact met me houden. Op dit moment verblijft ze in Frankrijk. De kunst is om wat voorzichtigheid toe te passen. Maar toch hebben we foto's via de app uitgewisseld. Haar foto's zijn niet te vinden op het internet en ze wou me graag ontmoeten toen ze Rotterdam was. Het is high class type dame, ook een type instamodel, Teeny look en komt lief over.
Maar om realistisch te zijn met een gratis account en vaker dan bedoeld naar rechts swipen tref je matches waar je weinig mee kan. Misschien dat de Koreanse chick overstag gaat bij een ontmoeting.
CG
die scam bestaat allang! voordat je het beseft vragen ze hoeveel je wilt investeren.... en hop z ehebben je geld! niet met mijIk heb op tinder een interessante match gevonden in de zin van dat tinder ook voor anderen doeleinden gebruikt wordt. Een 36 jarige zuid koreaanse dame die op dit moment in Europa is om investeerders te werven voor vastgoed en cryptomunten.
CG
Nou die zou ik ook wel willen doen. Stuur maar contactgegevens van haarZo af en toe kijk ik voor de gein rond op Tinder.
Best grappig, nu al twee dames getroffen die zo megageil zijn, en die ik dus ook rubberloos volspuit in alle gaten.
Ééntje is zelfs zo geil, die zou wel door 10 man geneukt willen worden en daarna compleet ondergespoten willen worden.
Ik ben ze aan bewerken om die 10 man ook rubberloos toe te laten. Vooralsnog wil ze dat niet maar wie weet na een tijdje.
Zijn er hier dan in dat geval geïnteresseerden te vinden?
Hieronder een foto van haar heerlijke kutje....
Greetz, Handy
Bekijk bijlage 194