Tinder

TheAverageJoe

Toogplakker
24 feb 2022
46
32
Er zijn best regionale verschillen met Tinder. In Limburg is het was conservatiever, maar heb goed kunnen scoren toen ik rondom Nijmegen woonde. Dus speel een beetje met de regio

peterhoensbroek

Snuffelaar
7 jul 2015
18
5
Meeste zoeken serieus maar bij een match is een eenmalige nzc toch wel eens mogelijk.
Het is maar hoe je de dame behandeld en je moet natuurlijk niet direct erop willen :mrgreen:

A

Anonymous

Guest
Ik heb ook al wat wijven (milfjes vaak) op de eerste date kunnen volspuiten, maar achteraf gezien kost het te veel tijd en geld en heb je achteraf een drama omdat de dame helemaal verliefd is geworden en een relatie wilt.

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
De dame met hoofddoek is nu mijn vast Sex-Sexpartner geworden. Ze wil gelukkig niet samenwonen of een relatie, nee af en toe Sex.
Maar ik kan gewoon niet zonder scoren en zo veel mogelijk vrouwen te kunnen neuken en als maar ff kan zonder uiteraard.
Nu in Duitsland Essen, mijn nieuwe verovering ligt nog lekker te slapen……. Ik laat er nog even en kruip er dan weer bij om haar in lepeletje lepeltje tot mijn wekker afgaat lekker langzaam te neuken. Gisteren avond 3 keer haar gaatje mogen vullen.
Ze is uit Africa, prachtige vrouw en Bloedgeil. Heeft me 3 afspraakje, 1 Dinner en een kanootje gekost haar in bed te krijgen, ze stelde zelf voor om bij me komen in hotel.
Volgende week mag ik bij haar thuis komen om kennis te maken met haar zus en zoon…… weet nog niet of ik dit ga doen! Niet mijn stijl!

Momenteel heel veel dames uit Oosterlijke landen laten we maar zeggen welke relaties zoeken. Deze gaan de eerste avond al met je mee als ze op je vallen. Vorige week in Dortmund een mooie dame gescoord, zoenen dat ze kan en zuigen nog beter, ze wilde wel maar kon nog niet neuken ivm maandelijkse barrière! En helaas haar kontje was not done.

Collega genieters, nogmaals steek er tijd in, ik de hele dag door dames liken en als je beetje leuk bent voor ze scoor je echt.
Ik zou nog veel meer kunnen scoren daar ik niet te vrij zou zijn in mijn hartjes en schrijven dol te zijn op zoenen. Sommige dames vinden mij te snel…. Een Player!!!1 ben ik dat :x

ggd

Ervaringsdeskundige
13 jun 2015
704
534
Je hebt gelijk…. Ren dat is wat ik juist niet meer wil😎
Ik kan me absoluut niet binden. Hoe mooi en lekker de dame is ik wil en moet weer een andere scoren.
Ik heb eens zitten rekenen hoeveel dames ik nu via dit soort dating sides heb gescoord…. Ik schat toch echt wel over 50!
Maar goed doe dit al ruim 10 jaar! Wel met tussen pose van ff niet. Het kost nu eenmaal veel tijd om elke dag maar weer berichten te sturen, afspraakje maken. Etentjes etc.
Denk dat ik maar weer een paar maanden rust neem 😜

A

Anonymous

Guest
Ik gebruik Tinder al van in het prille begin. Gebruik het nog in combinatie met herlaadkaart mijn echte nummer geef ik niet. Mijn mening:

Vrouwen zoeken die willen volgespoten worden is mogelijk, maar het kost tijd. Velen willen een relatie.

Heel veel mooie vrouwen op Tinder, maar verschrikkelijk saaie vrouwen. Ze beginnen dan vaak over hun drukke baan etc :roll: :roll:

Uiteindelijk al een tiental dates kunnen scoren vaak met BBW's of vrouwen midden 40 maar het kost toch de nodige tijd.

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Mijn ervaring met Tinder is vergelijkbaar. Krijg wel redelijk matches, alleen het gros blijft daarna stil of unmatched meer. Veel geduld en een beetje geluk dat je iemand tegenkomt die toevallig ook zin heeft.
Heb ondertussen 2 twee gescheiden dames gehad, met eentje 3 keer afgesproken en met de tweede bijna een jaar lang om de week afgesproken.
Met de eerste dame had ik niet echt een klik dus na 3 keer vond ik het wel leuk geweest. De tweede dame was een toppertje. In beide gevallen op de eerste afspraak meteen sex en geen sprake van een condoom.

Ben ondertussen weer aan het surfen op Tinder kijken of er een nieuwe leuke FWB te vinden is. Maar het valt best tegen. Het zit vol met prinsesjes, instagram modelletjes, saaie makeup popjes. De meesten willen een relatie of doen allang niets meer met de app. Maar het zou me ook niet verbazen dat een groot deel werkelijk ondergesneeuwd wordt door berichten dus probeer daar maar eens tussen te komen.

Maar gewoon rustig blijven vissen.

BareBear

Toogplakker
17 aug 2022
37
22
Mijn tweede Tinder date was bare, ik liep veel te geil en kon haar via chat al snel overhalen om het condoom achterwege te laten. Paar dagen na de match afgesproken bij haar thuis en meteen naar de slaapkamer getrokken. Dame was molliger dan verwacht, het soort type dat een slank gezicht heeft maar een giga reet. Stevig gebouwd maar wel strakke huid en een hele grote stevige D cup. Na een korte pijpbeurt wou ze dat ik haar heel hard neukte en heb ik haar in no-time volgespoten. Uurtje later nog een tweede ronde gedaan met alweer een interne donatie.

Daarna voornamelijk dates met condoom gedaan, had de smaak nog niet te pakken toen. Sommige vroegen ook expliciet voor condoom. De beste Tinder date die ik al gehad heb was zo, van haar weet ik dat ze niet aan de pil was.

De volgende bare Tinder date was met iemand die ik al een halfjaar kende. Ze liep geil en ik was beschikbaar op het juiste moment. Normaal gebouwde dame met kleine borsten. Sexdate bij haar thuis, snel naar de slaapkamer en de kleren uit. Ik wist dat ze een FWB had die ze bare neukte dus mijn kans gewaagd. Daar is mijn kink ontstaan vermoed ik, geeft toch een machtig gevoel om een vrouw bare te penetreren. Kwakje gedeponeerd. Tweede ronde is niets geworden, te weinig tijd om hem nog hard te krijgen.

Derde bare Tinder date was met een 7 jaar oudere vrouw. Heel slank maar haar kinderen hebben sporen achter gelaten aan haar buik en borsten. Afgesproken voor een seksdate. Vlak voor ze mij besteeg vroeg ze of ik een condoom nodig had. Hoefde niet voor mij zei ik en dan kwam ze mooi op mij zitten. Heb haar naar huis gestuurd met twee kwakjes in haar kut. Van deze geen flauw idee of ze anticonceptie gebruikte.

Nu kriebelt het voor een vervolg natuurlijk.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik like vele dames, maar zelden een reaktie terug.
Komt dat misschien dat ik geen Gold bent?

A

Anonymous

Guest
Dat ligt er aan. Als je heel veel liked zorgt het Tinder algoritme ervoor dat niemand jou ziet. Probeer de leeftijd ruim te zetten, dan kan je in elk geval alles wat te jong of te oud is naar links swipen.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Haha dat zeg ik ook altijd @Assterix. Vanaf 18 jaar mag alles :lol: :lol:
Moet er wel bijzeggen dat ik niet op vrouwen van mijn leeftijd ( rond de 50 jaar) val. Wordt er niet opgewonden van.
Doe mij maar begin 20 tot zeg 35 jaar oud daar word ik wel geil van en zij houden mij ook jong van geest.

Kapitein Kaas

Snuffelaar
21 mei 2022
12
5
Degrotedekuboom zei:
Hoe zit dat trouwens met dat taaltje op Tinder? Lees steeds dat sommige vrouwen "no vanilla" willen. Wat betekent dat?
No vanilla is vaak codetaal dat ze aan bdsm doen, meestal D/s.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Vanilla betekent meestal saai, fantasieloos, smaakloos, dacht ik. Maar uiteindelijk is dit zoals "al het gewone" of "niks extreems": iedereen vult dat voor zichzelf in.

BareBear

Toogplakker
17 aug 2022
37
22
First date gehad met een Tinder single mom. Eens eentje van het type waar het duidelijk was dat ze wou neuken zonder eindeloos te chatten. Op vlak van logistiek hadden we wat problemen dus heeft enkele weken geduurd eer het effectief tot een afspraakje kwam. Op voorhand niet gevraagd of ze zonder wou maar had een vermoeden dat een condoom niet nodig ging zijn. En ja hoor, na een dik kwartier zaten mijn zaadjes al in haar poes.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Gisteren voor het eerst een Tinderdate geneukt. Bijna alle contacten wilden een serieuze relatie en ik ben dan eerlijk. Die van gister was eerlijk en wil gewoon neuken. Ze is voorlopig wel een blijvertje want ze vond het heerlijk om haar kutje weer eens lekker volgespoten te krijgen.

Terug
Naar boven