Thailand & thaifriendly

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik moet zeggen, dat ik hele goede ervaringen heb gehad, en nog steeds heb
de dame of ladyboy aanspreken op Thaifriendly,
en dan gelijk vragen naar haar whatsapp nummer,
ik zeg er wel gelijk bij dat ik op thaifriendly niet een premium member ben,
zodat ik daar niet kan chatten, en krijg dan bijna altijd een whatsapp nummer terug.
en de verdere gespreken doe ik dat via whatsapp.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Zit er iemand van het forum volgende week in Thailand? Ik arriveer op 10 december.
Pattaya en Phuket

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik ben inmiddels weer terug in NL, maar heb nog een paar algemene opmerkingen over Thai Friendly.
Je kan alleen nog maar een abonnement kopen met Google Pay m.b.v. Google Wallet; dus niet meer 'rechtstreeks' met je credit card. Was voor mij de eerste keer dat ik Google Pay en de Wallet moest gebruiken, dus dat was even wennen. M'n credit card aan de Wallet toevoegen en vervolgens het abonnement kopen was niet zo'n probleem, maar het was even zoeken hoe ik de automatische afschrijving stop kon zetten. Dat moet je namelijk ook in Google Wallet doen, en kan niet meer in Thai Friendly zelf.
Maar Google Wallet is helaas niet zo'n gebruiksvriendelijke app. Ik kwam er uiteindelijk achter dat ik naar "Instellingen > je Google account beheren > betaling en abonnementen" moest, om de aankoop die ik zojuist had gedaan terug te vinden en de automatische afschrijving stop te zetten.

En heel wat anders: Line QR-codes worden nu automatisch verwijderd door Thai Friendly, als deze verstuurd worden in een bericht. Daar ga ik althans van uit. Ik kreeg er geen melding van, maar ik kreeg wel herhaalde verzoeken van dames om m'n QR-code te versturen terwijl ik dat net gedaan had. En als ik een dame om haar QR-code vroeg, dan kwam deze niet aan bij mij.
Het vervelende is dat sommigen het niet geloven en vervolgens afhaken omdat ze denken dat je hen in de zeik zit te nemen.

Het alternatief is om:
A) Alleen in Thai Friendly te communiceren.
B) De dame te vragen of ze WhatsApp heeft. WhatsApp schijnt wel steeds meer gebruikt te worden in Thailand.
C) Een Line account aan te maken met je Thaise telefoonnummer. Dan schijn je mensen namelijk nog wel met hun ID of telefoonnummer toe te kunnen voegen. Je zal er dan echter wel voor moeten zorgen dat je Thaise telefoonnummer actief blijft, wat misschien niet zo handig is als je maar één of twee keer per jaar een paar weken naar Thailand gaat.
Ha Moggie, ik had ook problemen met het delen van Line QR codes en line.me-URL, en natuurlijk kon ik haar username sowieso niet vinden.

Gelukkig werkte bij mij toen wel de nogal simpele oplossing door mijn Line username door te geven met de vraag of ze mij dan wél kon vinden. Omdat zij een Thais nummer en Line account heeft, en ik een nogal simpele username (dus kans op tikfouten wat minder), lukte het haar, en beleefde ik daardoor mijn tot dan toe leukste avontuur in Thailand. Heb jij dat ook geprobeerd? Het is natuurlijk wel afhankelijk van het meisje, in hoeverre ze moeite wil doen om jouw ID op te zoeken. Maar als ze dat bereid is te doen, dan is dat meteen een mooie filter op de dames die dat niet bereid zijn om te doen. Ik denk dan dat de klik met zo'n dame die het te druk heeft met anderen, en geen zin heeft om jouw Line ID op te zoeken, misschien ook niet echt de moeite waard zal zijn.

Even een vraagje over een Line account met een Thais nummer: in hoeverre is dat dan gekoppeld aan dat nummer? In WhatsApp, open je in de eerste instantie een account met je nummer, en officieel moet je nummer daar dan ook aan gekoppeld blijven. Maar ik heb gemerkt dat ik gerust een andere simcard met een ander nummer kan nemen, zonder dat ik mijn Whatsapp account moet aanpassen aan dat andere nummer. M.a.w.: ik blijf Whatsapp in het buitenland gewoon gebruiken zonder dat ik hoef aan te geven dat ik een ander nummer (van een lokale simkaart) heb. Is dat dan misschien ook zo bij Line? Misschien is het verschil wel dat mijn NL nummer een permanent nummer is, waar niemand anders een nieuw Whatsapp account op kan activeren. Dat risico is er misschien wel als ik een Line account activeer op een tijdelijk Thaise nummer: als dat nummer na een tijdje weer door iemand anders wordt gebruikt dan kan die een nieuw Line account ermee starten en dan ben je met je oude account misschien de pineut? Maar wat nu als je binnen Line eerst je account opent met een Thais nummer, en daarna het nummer aanpast naar je NL nummer, zodat die actief blijft? Het zou wel mooi zijn als Line dan gewoon blijft werken met alle Thaise opties nog intact. Kan iemand dit voor ons allen gaan testen? En if not, dan ga ik het misschien zelf de volgende keer testen, als ik het niet vergeet! ;-)

dirk70

Snuffelaar
10 mrt 2025
1
0
Line zit aan je line account. Je kunt dat blijven gebruiken als je je telefoon nummer niet meer hebt, of er een ander telefoonnummer aan hangen. Weet niet of dat van land mag wisselen.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@Sklaas in Android kan je apps klonen. Je hebt dan in feite 2x WhatsApp, 2x Line, 2x enz. De apps die aan een gsm nummer zijn gekoppeld, houdt je op die manier voor de gek. Zo kan je je kloon-app gewoon met een Thaise sim gebruiken.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ha Moggie, ik had ook problemen met het delen van Line QR codes en line.me-URL, en natuurlijk kon ik haar username sowieso niet vinden.

Gelukkig werkte bij mij toen wel de nogal simpele oplossing door mijn Line username door te geven met de vraag of ze mij dan wél kon vinden. Omdat zij een Thais nummer en Line account heeft, en ik een nogal simpele username (dus kans op tikfouten wat minder), lukte het haar, en beleefde ik daardoor mijn tot dan toe leukste avontuur in Thailand. Heb jij dat ook geprobeerd?
Ik heb een aantal keren zowel mijn username (die ook vrij simpel is) als mijn QR-code naar een dame gestuurd, maar kreeg in alle gevallen het verzoek om het opnieuw te doen. Ik ga er dus van uit dat ze met beide methodes geprobeerd hebben mij toe te voegen, maar dat het niet lukte.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Even een vraagje over een Line account met een Thais nummer: in hoeverre is dat dan gekoppeld aan dat nummer? In WhatsApp, open je in de eerste instantie een account met je nummer, en officieel moet je nummer daar dan ook aan gekoppeld blijven. Maar ik heb gemerkt dat ik gerust een andere simcard met een ander nummer kan nemen, zonder dat ik mijn Whatsapp account moet aanpassen aan dat andere nummer. M.a.w.: ik blijf Whatsapp in het buitenland gewoon gebruiken zonder dat ik hoef aan te geven dat ik een ander nummer (van een lokale simkaart) heb. Is dat dan misschien ook zo bij Line?
Mijn WhatsApp account, gekoppeld aan mijn Nederlandse nummer, was ook gewoon actief, ondanks dat ik een Thaise SIM had laten installeren, waardoor mijn Nederlandse SIM verwijderd moest worden. (Ik had eigenlijk een E-SIM moeten kopen i.p.v. een fysieke SIM, maar daar had ik bij aankomst niet zo snel aan gedacht met m'n jetlag-kop. Heb nog niet zo lang een nieuwe telefoon waar maar één fysieke SIM en één E-SIM in kan.)

Mijn Line account is ook gekoppeld aan mijn Nederlandse nummer, en werkte ook gewoon met de Thaise SIM. Net als WhatsApp dus.
Maar vraag me niet waarom. Ik heb bijzonder weinig verstand van al deze telefoon- en internettechniek.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
@Sklaas in Android kan je apps klonen. Je hebt dan in feite 2x WhatsApp, 2x Line, 2x enz. De apps die aan een gsm nummer zijn gekoppeld, houdt je op die manier voor de gek. Zo kan je je kloon-app gewoon met een Thaise sim gebruiken.
Hoe werkt dat klonen dan, en zou dat het probleem met het toevoegen van mensen in Line oplossen?

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Hoe werkt dat klonen dan
  • Android: settings > apps > apps klonen.
  • Zoek vervolgens de gekloonde app op in je lijst geïnstalleerde apps en sleep die naar je startpagina(bureaublad). Een gekloonde app, herken je aan een rood pijltje linksonder op het app-icoon.
  • Voor Apple gsm's zou het ongeveer hetzelfde kunnen werken.

Heeft een nieuwe gsm niet gewoon plek voor 2 simkaarten?

Hoe dan ook, ook voor deze 60plusser, zijn deze handelingen appeltje eitje.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
  • Android: settings > apps > apps klonen.
  • Zoek vervolgens de gekloonde app op in je lijst geïnstalleerde apps en sleep die naar je startpagina(bureaublad). Een gekloonde app, herken je aan een rood pijltje linksonder op het app-icoon.
  • Voor Apple gsm's zou het ongeveer hetzelfde kunnen werken.

Heeft een nieuwe gsm niet gewoon plek voor 2 simkaarten?

Hoe dan ook, ook voor deze 60plusser, zijn deze handelingen appeltje eitje.
Voor degenen die dit (net als ik) niet konden vinden, hierbij een methode die werkt op een paar jaar oude Samsung toestel (Android versie 12, One UI 4.1):

Methode 1: Dual Messenger (meestal voor chat-apps)
  1. Instellingen openen.
  2. Naar "Geavanceerde functies" scrollen en tikken.
  3. "Dual Messenger" selecteren.
  4. De app die je wilt klonen (bijv. WhatsApp, Messenger) inschakelen.
  5. Bevestig de installatie; je ziet een tweede icoon met een oranje symbool op je startscherm.
Er is ook nog een methode met een secure folder, welke ik niet heb getest (maar eigenlijk zou ik dat misschien wel moeten doen, want i.v.m. privacy als iemand anders toevallig op je toestel aan het neuzen is, is dat misschien wel zo slim):

Methode 2: Secure Folder (voor bijna elke app)
  1. Secure Folder instellen via Instellingen > Beveiliging en privacy (als je die niet hebt, installeer hem dan vanuit de Galaxy Store).
  2. Open de Secure Folder en tik op de "+" knop.
  3. Selecteer de app die je wilt klonen uit de lijst en tik op "Toevoegen", of installeer de app opnieuw van de Play Store binnen de Secure Folder.
  4. De gekloonde app in de Secure Folder heeft een extra symbool, zodat je ze kunt onderscheiden.

075Looper

Snuffelaar
18 okt 2024
6
12
Gister einde dag in Pattaya aangekomen.
Eerst op zoek gegaan naar coffee en happie te eten. En ff wennen aan die 30+ graden.. pfff..
Na de nodige energie naar binnen te hebben gewerkt bij een klein cannabis tentje lekker jointje gerookt... Tja, een andere hobby van mij.
De avond afgesloten bij Tree town "Dark Angel of area52 barretje met Sik (40) en Nicky(18).
Paar uurtjes ( 3uurtjes )bier drinken,spelletjes, poolen en een beetje overal lekker aan friemelen en niet vies van kussen.
Uiteindelijk 2000baht afgerekend. Prima vermaak.
Vandaag via Thaifriendly Joy naar mijn hotel kamer laten komen. 20jaar beetje mollig, lekkere tietjes en een positive vibe van haar. Lieve meid, lekker meegaand. "Never say no". 2000baht voor ST.
Ze heeft het niet over condooms gehad, dus ik ook niet ;)
Mocht haar heerlijk vol spuiten.

Vanavond 19:00 volgende date via thaifriendly, 22jarige Ying. De fotos die ze via WhatsApp stuurde doen mij alweer zin krijgen..

Wordt vervolgd!

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ik was de afgelopen paar weken in Pattaya en heb toen het meisje waar ik in november vorig jaar over schreef in post nr. 377 & 378 teruggevonden. Of beter gezegd: zij heeft mij teruggevonden in Thai Friendly. Bleek dat ze een ander profiel had aangemaakt en het oude niet meer gebruikte.
Heb haar meteen uitgenodigd om de volgende dag bij me langs te komen in mijn hotel. Ze zag er gelukkig beter uit dan twee jaar geleden, toen ze een tijdje in soi 6 heeft gewerkt. Ze is weer wat afgevallen (maar nog steeds wat voller dan toen ze rond de 20 was, wat waarschijnlijk haar leeftijd was in de foto van post nr. 377) en was goed te spreken. Ze is nu 27.
Maar ondanks dat het een blij weerzien was van beide kanten, vond ik de seks een beetje tegenvallen. Ze kon altijd heel goed pijpen en alhoewel het zeker niet slecht was, vond ik het deze keer toch wat minder. Zeg maar een 7 i.p.v. een 8.
En haar kutje voelde altijd heerlijk, waarschijnlijk omdat ze geen kinderen heeft, maar ook dat vond ik deze keer wat tegenvallen. Op den duur gaat de rek er toch wat uit bij die meiden, door het vele neuken.
En qua uiterlijk is ze niet meer het plaatje dat ze vroeger was. Niettemin is het nog steeds een leuke meid en blijft ze één van mijn favorieten.

https://nzcforum.be/threads/thailand-thaifriendly.12175/page-19#post-280821
https://nzcforum.be/threads/thailand-thaifriendly.12175/page-19#post-280842

Bijlagen

• Zee.jpg
    Zee.jpg
    36,8 KB · Weergaven: 173

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
thaifriendly (tf) werkt goed. Gratis lid en kan maar iedere 10 minuten 1 bericht sturen. Mojn foto's heb ik laten "verify". Als ik online ben krijg ik erg veel dames die interested zijn of bericht schrijven, ook oudere/dikke die niet in mijn profiel staan. Ben moderated na een paar dagen en mijn tekst is weg.
Stonden geen rare dongen in maar misschien dat schrrleef waar ik nu ben (b.v. Nana/BTS). Krijg alsnog vele die interesse hebben in Pattaya.
Eentje was wel 54 maar foto's zagen goed uit. 1000b st. Omdat ze onhandig is met chatten, ook kamernummer will weten (wat ik niet geef), ging 2 keer afspraak niet door. Ze gaf niet op en lukte bij derde keer. Toen ze er was schrok ik. Ze had nog andere foto's gestuurt in de chat en zag goed uit.
Voor de lift toch besloten haar niet mee naar boven te nemen. Zoveel weggefilterd bij foto's.
Lichaam was verder wel top maar die kop met knobbels en puisten. Heb haar 200b gegeven voor de moeite.
Ze vond mij no good maar schreef dat haar foto's niet real zijn.

Heb snel een andere jonge (25)slanke meid gevonden met 1300b st (no ass- maar heb ik toch geen interesse in). Had geschreven dat ik geen condoom gebruik and ze antwoorde yes. Ik zie het straks wel. Intussen ook haar line wat veel makkeljjker/sneller gaat.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ben moderated na een paar dagen en mijn tekst is weg.
Als je in TF ook maar iets schrijft in je profiel waar uit af te leiden valt dat je op zoek bent naar een seksdate, dan komt er al 'moderated' bij te staan. En uiteindelijk kan je profiel zelfs verwijderd worden, als je de tekst niet goed genoeg aanpast.
Dus je kan er beter niet inzetten dat je op zoek bent naar freelancers of fun of shorttime, of dergelijke bewoordingen.
Persoonlijk zet ik er meestal alleen iets in als "single, in Bangkok now" bijvoorbeeld.

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
ze had vandaag vrij (2 dagen per maand vrij) en werkt in (normale) coffeeshop. Dus op een vrije dag beetje bijverdienen om thuis haar 2 kinderen te ondersteunen in Kanchanaburi.
Beetje sturen dat ze mag beginnen met pijpen en na 2 pogingen haar volgespoten. Schuimde goed uit haar kutje. 1300b overhandigd. Zij blij en ik ook van de druk af.

Agreeagree

Snuffelaar
13 jun 2020
20
20
Ben weekje in Pattaya en heb bijna elke dag dame via TF laten langskomen. Zijn allemaal mooie dames en heb vooraf met ze afgesproken dat ik nzc wilde. Sommige willen dat niet en daar maak ik dus ook geen afspraak mee. Het is duidelijk rustig op dit moment met bezoekers dus dame vinden is niet heel lastig.

Gisteren met Min afgesproken van 21
voor 2000 baht. Ik betaal dat graag en doe maximaal 3000 voor modelletjes. Min reageerde snel en stond binnen half uur in de lobby van hotel. Ze was mooi skinny en heb uurtje mogen genieten van haar strakke kutje in verschillende standjes. Zoals bijna elke dame hier vond ze mij 'big' en dus begon ik rustig, en toen ze goed nat was kon ik steviger. Bijna elke dag deze ervaring via TF

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
heb in bijna 2 weken 700 likes gehad. Ook vele berichtjes met hi of soms meer. De likes komen van dat de dames op hartje klikken ?

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Pfft, 700 is best veel. Ik krijg er op de dag van aankomst in Pattaya meestal al een stuk of honderd, en daarna stop ik met tellen.
Aangezien jij gratis lid bent, zitten er neem ik aan ook een heleboel oudere dames tussen waarin je totaal niet geïnteresseerd bent. Als je een premium lidmaatschap koopt voor een maand, kun je instellen dat alleen dames van een bepaalde leeftijd (bijv. 18 t/m 35, ik noem maar even wat) je profiel kunnen zien. Dat scheelt een hoop ongewenste likes.

Terug
Naar boven