Thailand & thaifriendly

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Verder is het ook zo dat een meisje ernstig in de problemen kan komen als iemand in hun familie of vriendenkring op internet ziet dat ze zich prostitueert.
Bullshit. Hoe vaak ... NOT, denk je nou dat Thai op Nederlandstalige sites, waar onze hobby, met/zonder condoom, besproken wordt? Buiten dat, wie zich op deze en dergelijke sites schuldig maakt, aan het pot verwijt de ketel verhaal, heeft echt een paar kilo boter op zijn kop.

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Beetje warrig bericht Anal.ist, begrijp er weinig van. Je hoeft het niet met mij eens te zijn natuurlijk, maar om het dan gelijk bullshit te noemen slaat nergens op.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Heb de afgelopen maand een stuk of 6 tf meiden laten komen. Foto's zien er altijd net wat beter uit, dus toch altijd beetje teleurstellend. Dat ik deze meiden in een bar niet zou kiezen is dan ook een reden om toch liever buiten iemand te zoeken. Service erg wisselend. Een aantal komen zich echt laten neuken om zo snel mogelijk weer weg te gaan (wel heel vriendelijk overigens); een aantal doet leuk mee, maar toch erg resultaat gericht en dan een paar die heel leuk zijn en nog wat langer blijven hangen om te kletsen en je bijvoorbeeld nog een lange tongzoen geven voor ze weggaan.

Leeftijd op tf kun je niet echt op aan. Bij mij kwam een dame niet het hotel in, omdat ze nog geen 18 was kennelijk... terwijl ze 20 op tf had staan. Voor de duidelijkheid: ik was blij dat die check goed werd uitgevoerd.

Overigens allemaal zonder, al willen sommigen 500 extra.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Sommige hotels hanteren zelfs een minimumleeftijd van 20 of 21 voor bezoekers. Maar dat zijn er gelukkig niet zo veel. In Bangkok weet ik alleen van de Dynasty Grande dat ze dat doen. In Pattaya zijn er ook een paar, maar ik weet zo niet welke.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Ik heb in het verleden wel hotels geboekt, waar je zondermeer direct met je joiners kon doorlopen. Het is mij waarschijnlijk nooit overkomen, dat ik een minderjarige heb meegenomen. Het blijft goed opletten bij de Aziatische dames, vooral omdat ze er vaak ook een stuk jonger uitzien.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Die hotels heb je ook inderdaad. Die laten het aan jou over of je de dames hun ID laat afgeven.
Eigenlijk is het maar goed dat ze er vaak jonger uitzien dan ze zijn. Dat maakt je voorzichtiger. Het zou een stuk lastiger zijn als als ze er ouder uitzien dan ze zijn.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Bij zulke hotels (heb ik in het verleden ook wel gezeten) is het extra belangrijk dat je even goed opzoekt in welk jaar we volgens de Thaise jaartelling zitten... anders schiet je er nog niets mee op om de id te checken.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
@fko en dan nog: of ze in januari of juli jarig is, maakt het verschil tussen nog 17 en net 18. Die grens moet je niet op willen zoeken.

@Moggie het maakt het er toch juist eenvoudiger op, als ze er ouder uitzien dan ze zijn? En dan heb ik het niet over een kind dat er volwassen uitziet.

Laatst bewerkt:

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Nee, dat maakt het er juist niet eenvoudiger op. Stel dat ze 20 lijkt, maar in werkelijkheid nog maar 16 is. Dat kun je toch beter andersom hebben?

tallrider

Snuffelaar
27 mei 2015
14
4
Thaifriendly loopt geweldig.
Wel betaalde versie maar werkt echt goed.
Profiel met foto van mij dat ik in pattaya .
Eerste bericht
Are you looking for BF our something else?
Krijg je gelijk bericht terug costumer.
Dan line QR doorsturen en gaan met de banaan.
kan je op line alles regelen wat je wilt.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Thaifriendly loopt geweldig.
Wel betaalde versie maar werkt echt goed.
Profiel met foto van mij dat ik in pattaya .
Eerste bericht
Are you looking for BF our something else?
Krijg je gelijk bericht terug costumer.
Dan line QR doorsturen en gaan met de banaan.
kan je op line alles regelen wat je wilt.
Betaalde versie:
Is dat omdat de dames in TF wel onbeperkt kunnen communiceren en dan kunnen zien dat je een premium account hebt en daardoor bereid bent om geld uit te geven?
If so, dan ga ik de volgende keer misschien ook een maandje premium nemen als ik langs ga.

"Krijg je gelijk bericht terug costumer":
Wat bedoel je daar precies mee?

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Je kunt sowieso beter premium nemen, want dan kun je onbeperkt berichten sturen naar de dames op TF, én je kan ze naar alle dames sturen i.p.v. alleen een beperkt aantal. Kost maar 25 USD, oftewel ongeveer 21 EUR of 800 THB. Daar kun je misschien net een short time voor krijgen met een lelijk oud wijf, dus voor het geld hoef je het niet te laten.

'Costumer' moet 'customer' zijn, en betekent dat ze een klant zoekt. Wat voor klant moge duidelijk zijn ;).

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ik ben dus geen premium member op TF, en heb al een hoop kontakten kunnen scoren
je kan maar een bericht om de 10 minuten doen,
maar in deze vraag, vraag ik gelijk naar hun Line of whatsapp nummer.
En krijg die dan ook gelijk, dan verder kontakt via Line of whatsapp
en dames en ladyboy's waar ik dan intresse in heb, hou ik warm, door zo nu en dan ff berichtje te sturen
zo heb ik dus een lijstje samengesteld van de dames en ladyboy's waarmee ik ga afspreken.
en mijn lijstje is al groter dan de dagen dat ik in Pattaya ben,
dus zal ik nog moeten selecteren met wie ik echt ga afspreken.
Ik er al naar uit, want eindelijk volgende maand mijn eerste trip naar Pattaya

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Tot nu toe ook alleen maar de gratis versie, maar dat was vooral omdat ik dacht dat de meeste dames zelf ook niet onbeperkt berichten kunnen sturen via TF, en dat zij ook een premium membership nodig hebben. In dat geval (zo datcht ik) is het handiger om direct naar Line account te vragen.

Echter... als de dames wél onbeperkt via TF kunnen chatten (zonder premium), dan is het nuttig om zelf premium te nemen. Die 25 USD is op zo'n reis niet veel, zelfs al ben ik daar maar een paar dagen: de dagen ervoor en daarna is ook handig om onbeperkt te kunnen chatten.

Mochten de dames zelf ook alleen maar via premium onbeperkt kunnen chatten, dan is het misschien toch nog nuttig als de pro's premium hebben, of als je zelf het visnet wat wijder wilt kunnen uitgooien. Dan ben je minder afhankelijk van de max 1 keer per 10 minuten en de bereidheid van de dames om hun line QR code direct te delen.

@Moggie (en tallrider): thanks voor de tip/toelichting! Ik begrijp nu dat de vraag "BF or something else" handig is om direct dames te vinden die een customer willen hebben. Hoewel ik niet vies ben van een freelancer die op zoek is naar een soort van terugkerende relatie, begrijp ik goed dat de meesten toch gewoon pro's zijn en gewoon een customer willen hebben. Ook onder de pro's heb je lieverds. Al is mijn ervaring tot nu toe (en dat is nog niet vreselijk veel: 2 keer in Pattaya geweest), dat de pro's in Pattaya toch echt veel meer pro zijn dan de Thaise meisjes die ik soms tegenkom in in/outcall hotelgirls. Op de een of andere manier tref ik daar vaker meisjes die net wat minder pro zijn dan de Pattaya girls die elke dag massa-toerisme (vaak dronken, zowel de klant als zijzelf) te verstouwen hebben...

Ik ga de volgende keer maar eens bekijken wat voor vis ik aan de haak sla als ik een maandje premium TF neem! ;-)

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Ook de dames hebben Premium nodig om onbeperkt te kunnen chatten. Maar die 800 baht (als zij tenminste hetzelfde moeten betalen als wij; dat weet ik eerlijk gezegd niet) is voor de meeste freelancers en bar girls geen grote investering, aangezien ze voor één enkele shorttime al méér kunnen vangen. Ik maak niet zo vaak mee dat een meisje aangeeft dat ze geen premium heeft, en daarom verder wil chatten in Line of een andere app. Niet in Pattaya of Bangkok tenminste.

Wat betreft pro en wat minder pro: op Thai Friendly zitten juist ook veel freelancers die niet in een bar, agogo of massage parlor werken, en daardoor 'wat minder pro' zijn. En meestal ook alcoholvrij, gelukkig.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ah... thanks! Dat maakt het extra aantrekkelijk om iemand via TF aan de haak te slaan. Want hoewel de pro op Soi 6 alleraardigst was, was ze zeker achteraf gezien voor mijn smaak net iets te veel pro. Dus ook geen gezellige chats achteraf: die gaan niet veel verder dan: ik heb weer te veel gedronken. Ik heb dan liever een freelancer die bij de pinken moet blijven en dus juist niet dronken wordt. Niets ten nadele van de bar girls: het wordt nu eenmaal van ze verwacht dat ze veel drinken, en veel klanten voelen zich zelfs "genaaid" als de dame geen echte alcohol in haar glaasje blijkt te hebben. Maar ik heb liever iemand die een cola-zonder neemt en gewoon nuchter is.

Over die abonnementen: misschien is het inderdaad zo dat iemand in Thailand zelf een veel goedkoper premium TF abonnement kan nemen. Voor een Thaise is 25 USD best veel (als is het natuurlijk wel snel terugverdiend), en TF zou de eerste niet zijn die voor de lokale bevolking lagere prijzen hanteert. Net zoals je vroeger in discotheken (toen die nog bestonden :-@) als dame gratis toegang kreeg en de heren braaf moesten betalen.
Al zie ik nu dat Google-Gemini-AI stelt dat de maandelijkse fee voor iedereen, ongeacht locatie, hetzelfde is:
"A ThaiFriendly Premium subscription costs $19.99 per month or $119.99 for a year, and this price is the same for all users, including Thai women in Thailand"

M.a.w: als AI niet hallucineert, dan is 10USD heel goed te doen voor een Thaise freelancer. De enigen die dit niet kunnen betalen zijn de echt arme meiden die net beginnen op TF. Maar daar kan je dan meer van vinden/berichtjes naar sturen, mét premium, dan zonder.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
10 USD per maand is voor een jaarabonnement, dat volgens mij in één keer betaald dient te worden.
Voor een eenmalig maandabonnement is het 25 USD.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Oh ja... ik zie nu inderdaad dat de Google Gemini prijzen inderdaad inmiddels zijn achterhaald en maandprijs inderdaad inmiddels al is verhoogd van 20 naar 25 USD. Dat is een verhoging van maar liefst +25%, maar voor iemand die er haar brood mee verdiend is dat te doen. Zeker als de ST/LT prijzen ook met dat soort percentages zijn meegestegen... :-(

Terug
Naar boven