Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De app heet trouwens Crema Social. Werkt op zich wel goed in landen als Thailand en in Zuid-Amerika Colombia et cetera.Het eerste wat ik doe is vragen naar QR code for Line. Stuur ze die dan kan je veel makkelijker praten. En deze delen ze ook meestal gelijk.
Geen van die sites komt bekend voor. Maar weet het ook allemaal niet meer. Even gluren op die sites
TF dik genoeg eigenlijk. Tot nu toe 5 dames waar ik mee mag afspraken voor nzc als ik in BKK aankomt.
Ik vragen naar de QR. Ik stuur eigenlijk alleen maar 1 bericht waarin alles staan. En als laast zeg "stuur je QR code voor Line als je interesse heeft "Vragen jullie om hun QR code of geven jullie de QR code?
Ik had beloofd dat als ik weer terug was dat ik voor de geïntereseerden zou delen wat er uiteindelijk is gebeurd. Zowel "the good" als "the bad", want de ervaring was wisselend.Ik lees hier
Tja, het is haar al een keer gelukt, dus waarom niet. Feit is, je bent al opgelicht vriend! Op klaarlichte dag zelfs. Alsof ze jou bij haar zou laten logeren ook nog.
Een ding kan ik je verzekeren, je zal heel arm terugkomen van Thailand, want je trapt overal in. Maar dat heb je dan ook verdient.
En dan janken mannen over dat Thaise dames oplichters zijn. Als het zo makkelijk gaat dan neem ik hun niet kwalijk.
Ben vaak in Thailand, en ga weer in mei, maar nooit ben ik op ingegaan van krokodillen-tranen van een Thaise dame. Ook gebruik ik deze app vaak om contacten te leggen en afspraken te regelen. En je merkt heel snel zelfs of een dame je proberen op te lichten.
Niet te geloven dit.
Nah, daar heb ik nooit last van gehad met jonge slanke dames. Misschien proberen het op verschillende manieren te schrijven?Het is duidelijk dat oudere, ietwat molligere dames.. directer zijn en zonder probleem bare doen.