Thailand - Pattaya Algemeen

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
De keren dat ik in Soi 6 een bargirl heb meegenomen, was ze altijd boven de bar "inwonend". Dat ging dan altijd gepaard met een barfine en niet met kamerhuur.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Die heb ik nog niet eerder gehoord. Hoe hoog was dan die barfine?
En als een bar bijv. 10 meiden heeft en maar 2 kamers boven de bar, zijn ze dan allemaal 'inwonend'?

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Betaalde je een barfine omdat je haar meenam naar je hotel (en dus betaalde je een barfine i.p.v. een kamerhuur), of omdat je gebruik maakte van een kamer boven de bar waar ze al dan niet inwonend was (en was de kamerhuur al dan niet toevallig gelijk aan de barfine)?

Dat is me niet helemaal duidelijk geworden uit je post... Op zich zou ik het me kunnen voorstellen dat de kamerhuur ongeveer gelijk is aan de barfine. In beide gevallen betaal je voor de tijd dat de dame met jou bezig is, en niet beschikbaar in de bar om ladydrinks te scoren. En zoveel lijken ze (barfine versus kamerhuur) ook niet te schelen, dus dan is het meer aan de klant om te kiezen wat die prettiger vind (boven de bar in alle drukte of mee naar hotel in alle rust).

Laatst bewerkt:

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Die heb ik nog niet eerder gehoord. Hoe hoog was dan die barfine?
THB 500/800 meen ik me te herinneren.
En als een bar bijv. 10 meiden heeft en maar 2 kamers boven de bar, zijn ze dan allemaal 'inwonend'?
Lijkt me ook niet, maar dat was verder ook niet mijn probleem. I'm room above, dus ga ik ervan uit dat dat zo is, zeker als er ook persoonlijke spullen liggen, maar die kunnen ook met zo goed van een collega zijn.

Ik vind over het algemeen een LT, op mijn hotelkamer, toch prettiger.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Nou ik er over nadenk klopt het in ieder geval wel dat sommige meisjes boven de bar wonen. Ik loop 's morgens rond 10 uur regelmatig door Soi 6 als ik in Pattaya ben, op weg naar de Starbucks op Beach Road, en zie dan vaak nog slaperige meisjes in pyama aan hun ontbijt zitten in de barretjes, of bij een eetkarretje staan. Geen verkeerd gezicht in veel gevallen, al word ik op dat tijdstip meestal totaal genegeerd 😊.

fko

Toogplakker
25 aug 2016
81
22
Ik had laatst een meisje op de 2e verdieping van een soi 6 barretje en ze kreeg de airco niet goed koud. In 'haar' kamer op de 1e verdieping was het wel lekker koel stelde ze. Toen liet ze me ook wat ander beddengoed enzo zien dat op die kamers aanwezig is. Ik heb niet doorgevraagd, maar ik ga ervan uit dat ze met meerderen daar dan slapen. Dit is niet heel bijzonder, voor 2017 was het in Duitsland ook normaal dat fkk club meiden met meerderen een kamer deelden, die in de avond voor neuken gebruikt wordt. Nu kan dat niet meer omdat het een teken van mensenhandel zou zijn.

Ook soi 6 meiden (of uit andere soorten bars) die buiten de bar verblijven, doen dit meestal erg goedkoop en gedeeld met anderen. Ze komen van het platteland in de Isaan he. Daarbij zit die collectivistische cultuur redelijk diep. Alleen zijn, eten etc is eenzaam.

Hoe dan ook, in soi 6 is het redelijk bekend dat ze meiden liever niet met een klant mee laten gaan, omdat ze dan vaak langer weg zijn (denk ik dan). Kamerhuur boven is meestal 400 en laten we eerlijk zijn, binnen een uur is die meid meestal weer beneden. Als je iemand wilt meenemen vragen ze in ieder geval een stuk meer en zijn er soms ook een minimaal aantal drankjes dat je voor de dame moet hebben betaald.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
De mamasan van de bar waar ik zat (Saigon Girl Bar) vond het anders helemaal niet zo erg dat ik haar meisje meenam naar mijn hotel. Alles heeft een prijs, dus ook hier. Met de barfine van 1000 was ze in ieder geval dik tevreden (haar blije dankbare blik deed me bijna denken dat zij ook wel mee had gewild 😅)

Ook was het geen enkel probleem dat het bij één drankje bleef. Wel vroeg ik dat van tevoren of het okay was als het bij één drankje bleef en ik vroeg ook of het mogelijk was om haar na het drankje mee naar mijn hotel te nemen. Alles op een beleefde en vriendelijke manier gevraagd met zo veel mogelijk respect naar de dame toe. Op die manier kon zij ook gewoon relaxed een drankje nemen, even lekker babbelen, barfine uitleggen, een prijs afspreken, zich omkleden (en terwijl ze zich omkleedde kon ik pas echt goed genieten van het andere vrouwelijke schoon dat daar rondhuppelde).

Toen ze klaar was met omkleden, wisselden de mamasan en ik een dikke knipoog uit, en konden we weg via de achteruitgang (zodat je niet door de drukte van Soi 6 hoeft te ploegen met je meisje aan je arm). Vrij relaxed allemaal en helemaal geen probleem met meenemen.

Het werd pas ietsje minder relaxed toen ik in dit draadje erachter kwam dat ik de hoofdprijs had betaald. Maar al doende leert men. Als je maar plezier hebt tijdens het leren! 😊

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Wat is de hoofdprijs dan? Wat zijn de gangbare tarieven voor bovenstaande? Is 1000 barfine te hoog of te hoge prijs betaald voor de dame zelf. Wat was die prijs dan en voor welke tijd?

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Wat is de hoofdprijs dan? Wat zijn de gangbare tarieven voor bovenstaande? Is 1000 barfine te hoog of te hoge prijs betaald voor de dame zelf. Wat was die prijs dan en voor welke tijd?
Ik dacht dat ik het al (meerdere keren) had gemeld, maar dat was in het TF draadje, dus hierbij alsnog ook in dit draadje ;-)

Totaal 4400: cola 100, lady drink 300, barfine 1000, ST 3000

Vooral de ST prijs schijnt aan de hoge kant te zijn geweest, omdat dit niveau vaker hoort bij de gogo bars dan in Soi 6. Al moet ik zeggen dat deze bar (Saigon Girl) bovengemiddelde kwaliteit bood, in vergelijking met het overige aanbod in Soi 6). Het schijnt dat ST (al) voor de helft kan... maar dat heb ik zelf dus nog niet mogen meemaken.

Ik weet ook nog niet zo goed hoe ik op een leuke en vriendelijke manier kan onderhanden met een leuke dame waar je een klik mee hebt en dolgraag mee wil nemen, zonder dat de sfeer wordt verpest. Het is toch anders dan bij een souvenirwinkeltje, waar je gewoon kan weglopen, terwijl je zegt "sorry, too much", waarna je bij het volgende winkeltje precies dezelfde souvenir kan proberen te scoren.

Waarschijnlijk ga ik, nu ik de spelregels ietsje beter ken, de volgende keer het spel een beetje meespelen door iets te zeggen als "oh wow... 3000, that's a lot more than what I paid last time (niet zeggen hoeveel, maar wel aangegeven dat je niet net uit een ei bent gekropen). But you sure are very young and beautiful and I really think you are worth more (strooien met complimentjes om haar de kans te geven op een leuke voor jou gunstige manier te reageren). So I will pay more, how about 1800, okay? High five?" En dan zal ik mijn hand uur ophouden voor een high five, zodat het inderhandelingspel daarmee op een speelse wijze kan worden afgerond. Mocht ze daar nog niet in meegaan en bijvoorbeeld 2000 vragen, dan kan ik akkoord gaan, of als ze bijvoorbeeld eerst nog op 2500 gaat zitten, dan kan ik zelf tot 2000 gaan.

Als ze op 3000 blijft hangen, dan zeg ik "ah what a pitty", en blijft het bij één drankje. Mijn stemming zal na zo'n mislukte onderhandeling ook al behoorlijk zijn gedaald, dus dan heeft het (heb ik ook) weinig zin meer om haar nog mee te nemen.

Wat vinden jullie van deze manier van onderhandelen? Wat zouden jullie zeggen? Ik hoor en leer graag van de meer ervaren Soi 6 gangers... 😉

Laatst bewerkt:

De Grote XXX

Ervaringsdeskundige
31 aug 2015
720
1.245
Het is geen hand vol, maar een land vol. Behandel een meisje altijd met respect, ook al blijft je ver uit elkaar met de prijs. Absurde bedragen, moet je met absurde (lage) prijzen beantwoorden en er een leuk lachje bij doen. Dan weet de dame wel dat je ze door hebt. In een chic tent, betaal je meer dan bij een trash om de hoek. Laat een optic klik niet voor een klein bedragje schieten, je weet nooit hoe ze je in zevende hemel brengt. Heb al vaak genoeg meegemaakt dat er herhaling uit volgde.
Let wel, de meeste meiden zitten daar niet voor jou, uiteindelijk willen ze een relatie of/en money scoren. Velen hebben een familie te onderhouden, en het is respectloos als je haar voor een habbekrats of niks wil neuken.
Neem een leuk budget mee en veel plezier. Als je het goed doet, krijg je veel terug.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Ik hoop niet dat je mij ziet als zo iemand die alleen op zoek is naar een "habbekrats". Mijn probleem is het omgekeerde: waarschijnlijk zien de dames mij aan voor iemand die uit een land in die regio komt waar de klanten bekend staan als mensen die zonder problemen de hoofdprijs betalen. En eerlijk gezegd versterkte ik dat (voor)oordeel door inderdaad zonder "echt" te onderhandelen, mee te gaan in de vraagprijs. Ik probeerde nog iets als "mhhh it's a bit high...let me think". En toen zijn we gewoon een gezellig babbeltje gaan makken, en werd het erg lastig in mijn hoofd om nog effectief te onderhandelen, toen ze vroeg "and do you still want to take me to your hotel". Omdat ik niet goed wist hoe verder op een leuke respectvolle manier te onderhandelen, zonder de sfeer (voor mij) te verpesten, ben ik maar gewoon akkoord gegaan met het voorstel.

We hebben overigens een leuke tijd gehad en ik heb nog steeds contact met haar op Line. Ze is bereid om de volgende keer naar haar werk (02:00 AM) naar mij toe te komen en te overnachten. Zonder barfine en ladydrinks... dus misschien gaat daar nog wat moois uit komen, wie weet. Ik heb in HK op die manier een NMC contact om kunnen zetten in een NZC contact. Gewoon, omdat we een leuke (klanten) klik hadden, ik nooit "zeur" over prijzen, zeker in het begin een tip gaf (later bepaalde ze zelf haar prijs en weigerde ze tips en gaf ze zelfs kortingen, mocht ik langer blijven als het rustig was etc.). Eigenlijk onderhandel ik nooit, en daarom kijk ik er ook een beetje tegenop, als ik moet onderhandelen met een leuke meid waar de kleine kapitein al lang "JA GRAAG!" tegen heeft gezegd... ;-)

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Als ze op 3000 blijft hangen, dan zeg ik "ah what a pitty", en blijft het bij één drankje. Mijn stemming zal na zo'n mislukte onderhandeling ook al behoorlijk zijn gedaald, dus dan heeft het (heb ik ook) weinig zin meer om haar nog mee te nemen.

Wat vinden jullie van deze manier van onderhandelen? Wat zouden jullie zeggen? Ik hoor en leer graag van de meer ervaren Soi 6 gangers... 😉
Ik denk dat dit kan werken. Goede manier. Als je alles op een vrolijke speelse manier doet. High five is een goeie. Dat gaan niet veel dames weigeren.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Het werd pas ietsje minder relaxed toen ik in dit draadje erachter kwam dat ik de hoofdprijs had betaald. Maar al doende leert men. Als je maar plezier hebt tijdens het leren! 😊

Ach, een paar tientjes lesgeld is alsnog erg goedkoop om wat vaardigheden op te doen waar je veel aan hebt inderdaad.

In jouw geval zou ik gewoon zelf als eerste een aanbod doen. Je hebt wat meer charme/ervaring nodig om een prijsstelling van een meid zelf te counteren op een manier waarop zij zich nog goed voelt. Omdat je dat (nog) niet echt lijkt te hebben, kan je beter gewoon een prijs noemen (bijvoorbeeld 1500) en haar eventuele ophoging accepteren. Ook is het een optie om meteen duidelijk maken dat het bedrag je max is voor de avond, en haar de keuze geven of dat voldoet.

Als je onderhandelt moet je altijd bereid zijn om weg te lopen als even goede vrienden.

Sklaas

Toogplakker
25 mrt 2017
211
320
Dank voor de tip Dilemma! Gevoelsmatig is het wel een extra heuveltje waar ik over moet om uit mezelf die 1500 te roepen, maar dat ga ik er binnen proberen te fietsen met iets als "You want to go with me to my hotel, is okay? En als ze dat bevestigt, dan iets als "usual price bar fine 800 en short time 1500, okay?" en dan een high five handje erbij ophouden... Of zoiets? En als ze dan over iets hoger begint, dan het riedeltje dat ze er jong en mooi uitziet en dat ik bereid ben om meer te betalen (1800-2000 ofzo)...

Waarschijnlijk wordt het rustiger in mijn hoofd en straal ik ook meer de "local vibe" uit als het een paar keer op die manier is gelukt. Dan wordt het spel ook relaxter en leuker. Tot die tijd maar een paar tientjes extra aan leergeld betalen ;-p

Laatst bewerkt:

bareboy

Ervaringsdeskundige
9 apr 2015
878
364
What is happening with weed in Bangkok and Thailand generally since they changed the law this month??

Nielsdam

Toogplakker
24 jul 2020
45
20
Na enige tijd weer ziek te zijn geweest is mijn planning januari 2026 voor het eerst naar pattaya te gaan

Ik heb slechts 1 vraag,
Zijn er anno 2025/2026 nog veel meisjes uit de straten van soi 6 en walking street zonder condoom te neuken of is dat meer een uitzondering?
Wie heeft deze ervaringen pas nog gehad , wat zijn de prijzen en hoe leg je dit uit aan de Thaise vrouwen.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Fijn dat je weer boven Jan bent en alvast veel plezier aldaar. Ik ga zelf van begin december, tot begin februari, in januari samen met mijn zoon, dus het seksen zal voornamelijk in december zijn.

Zolang je (zegt dat je) geen ladyboys neukt, doen de Thaise meiden er niet zo moeilijk over. Dito voor meiden uit de omringende landen, deze mogen eigenlijk niet in Thailand werken, maar een kniesoor die daar op let.

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
What is happening with weed in Bangkok and Thailand generally since they changed the law this month??
What changed in July, can be overrulled in September. That's how that politics roll. Until a law is announced in the royal gazette, it's not final, after that it's still taking 2-3 months until a law fully effective. Until then, you can still smoke your brains out.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Na enige tijd weer ziek te zijn geweest is mijn planning januari 2026 voor het eerst naar pattaya te gaan

Ik heb slechts 1 vraag,
Zijn er anno 2025/2026 nog veel meisjes uit de straten van soi 6 en walking street zonder condoom te neuken of is dat meer een uitzondering?
Wie heeft deze ervaringen pas nog gehad , wat zijn de prijzen en hoe leg je dit uit aan de Thaise vrouwen.
Ik zou zeggen, lees alle draadjes die over Thailand gaan eens door. Dan krijg je vanzelf antwoord op je vragen, want die zijn al vaak gesteld én beantwoord.

Terug
Naar boven