Thailand - Bangkok Algemeen

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Patpong het bekendste uitgaans gebied in Bangkok ingeklemd tussen Silom road en Surawongroad en uiteraard een beetje erom heen

Patpong.wmv

patpong-map.gif

Hoewel moeizamer en duurder als voorheen, zijn er nog steeds dames die bare service leveren

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
In Bangkok heb je een hele hoop hotels, en bij uitstek eigenlijk allemaal girl-friendly.
Bij sommige betaal je een gedeelte aan wanneer je een dame mee neemt, bij de ander hoeft de dame d.m.v. haar paspoort of Id zich alleen te registreren.

Als ik richting Thailand ga dan boek ik eigenlijk altijd van te voren een hotel in Bangkok. Afhankelijk van wat je van plan bent zijn er natuurlijk meerdere hotels waar je kunt overnachten. Indien je voor het nachtleven en de plezier in Bangkok wilt zijn, dan raad ik aan te gaan zitten rondom Sukhumvit road ter hoogte van Asoké of Nana. Het voordeel van hotels rondom dit gebied is dat deze van loopafstand zijn tot Soi Cowboy of Soi Nana.

Hotels waar ik voornamelijk zit zijn;
HONEY HOTEL (Bangkok, Thailand) - foto's en reviews - Tripadvisor &
Ruamchitt Hotel.
Deze hotels zijn altijd redelijk betaalbaar, en hebben ontbijt en een niet al te druk zwembad.
Tevens liggen ze aan Sukhumvitroad, en liggen zij op steenworp van het metrostation en de Skytrain.

Taxi:
En mocht je nog een leuke prive-taxichauffeur zoeken met een leuke babbel en tips wilt krijgen voor onderweg neem dan een kijkje bij Tom @ Log in or sign up to view

Andere taxi's zijn voordelig te boeken bij MR. T. Taxi's.

Mr T.
Tel: 038 720318
Mobile: 0812587716 (0813513612)
Email: [email protected]
Pattaya based taxi service.

Let op! Veel hotels zullen niet willen dat je een taxi boekt bij MR. T. omdat zij hiervan geen commissie ontvangen, en MR. T's Taxi vrijwel altijd goedkoper zijn. Bel of E-mail daarom altijd zelf met MR. T. Taxi. De taxi's zijn van hoge kwaliteit, en erg comfortable, daarnaast is MR.T. altijd stipt qua tijdsafspraken.

A

Anonymous

Guest
Hoe sit het met SOA's oplopen in Thailand ? Ik neem aan dat de dames zich niet hoef te testen of wel? Kan je ter plaatse HIV tests voor thuis gebruik kopen of zou de dames daar misschien helemaal niet aan meewerken?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Het risico van het oplopen van een SOA is even groot als hier in het Westen.
Veelal worden de dames die in een bar werken verplicht door de uitbater om SOA testen te laten uitvoeren.
Maar dat is niet overal het geval.
Omdat de uitbater er vanuit gaat dat de dame een condoom gebruikt en de dames die ook daadwerkelijk gebruiken.

Wat ik regelmatig heb meegemaakt dat de dames ervan uitgaan dat jij de condooms hebt en dus niets bij hun hebben.
Ja, en ik dus ook niet :D , gaan meestal wel overstag( inkomsten)
Het is dus niet standaardservice!
Hebben ze die wel bij zich, moet je van goede huizen komen om de dame zover te krijgen om zonder te neuken.

Een Hiv test:
Als ze er al aan mee zou werken zal de dame ook vragen aan jou om diezelfde test te doen.
Mijn idee is dat de meeste dames hier niet aan mee gaan werken.

Ik denk dat na de test de lust om met elkaar te stoeien verdwenen is.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Bedankt.
Altijd interessant om te horen van iemand die weet hoe het ter plaatse aan toe gaat.

A

Anonymous

Guest
Nog een vraag voor je. Ja, ik ga binnen kort zo ik maak gebruik van je ervaring.
Is het een groot probleem met minderjarige dames? Dragen ze allemaal id kaart en bij twijfel laat ze je überhaupt hun id kaart zien om hun leeftijd te bevestigen? Ik zou in Thailand niet achter de tralies willen belanden in Bangkok Hilton.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Vraag maar raak :D

Er zijn helaas zieke mensen die minderjarigen daar dwingen tot seksuele diensten, helaas voor de autoriteiten te ver verborgen om de daders op te kunnen pakken.

Voor de uitbater van bijvoorbeeld een bar is het verboden een minderjarige in dienst te hebben, net zoals een volwassene die seksuele handelingen uitvoert met een minderjarige.

Over het algemeen zijn 99,9 % van alle de dames die in bars, massagesalons e.d. werken, boven de 18 en hebben een ID card, voor ons niet leesbaar ( Thais) en hebben een andere jaartelling.

Dus vraag gewoon de dame om haar leeftijd en als je twijfelt, vraag een andere Thai om naar haar ID card te kijken en jou te zeggen hoe oud ze is.
Als je dan nog twijfelt ga je gewoon op zoek naar een ander.

In je hotel vragen ze trouwens ook aan de dame om zich te legitimeren, soms neemt het hotel de ID card in en bij vertrek krijgt ze die weer terug.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
Bedankt voor je reactie. Ja ik had inderdaad gelezen dat je schreef dat hotels hun id kaart nemen tot ze weer vertrekken.
Is op zich een goede regeling en dan kan je natuurlijk ook meteen antwoord krijgen van de receptie wat haar leeftijd betreft.

Hoe vaak ben je in Thailand? Ben je toevallig in BKK deze zomer?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
Ben vorige maand geweest
Meestal 2 of 3 keer per jaar vlieg ik die kant op.

Ik zou best deze zomer weer willen, maar dan eerst een prijsje winnen in een of andere loterij :D

Het zijn wel een van de natste maanden in Thailand in de zomer maanden en dan bedoel ik niet de dames ;)
Hou rekening met regenbuien.

Mvg

Naked

A

Anonymous

Guest
naked1 zei:
Het zijn wel een van de natste maanden in Thailand in de zomer maanden en dan bedoel ik niet de dames ;)

Mvg

Naked
Wel een goede advies. De boeking is nog niet rond zo r is speelruimte. En ik heb een lange vakantie periode. :)

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
naked1 zei:
Over het algemeen zijn 99,9 % van alle de dames die in bars, massagesalons e.d. werken, boven de 18
OK, maar hoe zit het met de tippeldames ("freelancers") die werken buiten de rosse buurten waar toeristen het meest naar toe gaan ? Hebt ge enige info over de dames die tippelen in Chinatown en rond het Lumpini park ? Ik vermoed dat men er niet echt kinderen zal zien, maar zitten er dames van 16-17 bij en hoe groot is de kans dat als ge een willekeurige dame meeneemt naar hotel ge problemen krijgt. En hoe zit het met SOA's ?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
guy6 zei:
naked1 zei:
Over het algemeen zijn 99,9 % van alle de dames die in bars, massagesalons e.d. werken, boven de 18
OK, maar hoe zit het met de tippeldames ("freelancers") die werken buiten de rosse buurten waar toeristen het meest naar toe gaan ? Hebt ge enige info over de dames die tippelen in Chinatown en rond het Lumpini park ? Ik vermoed dat men er niet echt kinderen zal zien, maar zitten er dames van 16-17 bij en hoe groot is de kans dat als ge een willekeurige dame meeneemt naar hotel ge problemen krijgt. En hoe zit het met SOA's ?

Er is geen tot weinig controle op freelancers, deze hebben ook geen vaste werkplek, dus is het voor de autoriteiten lastig om na te gaan of deze dames de legale leeftijd hebben bereikt.
Overigens de meeste freelancers die tippelen gewoon in en rondom de rosse buurten, daar buiten vind je ze bijna niet.

Ik heb geen informatie over tippeldames in Chinatown en Lumpini Park.
Effe opgezocht op internet hier wat gedateerde data over Lumpini park:
bangkokroughguide.info

Een freelancer is goedkoper ( geen barfine 300 bath, waar de dame zelf overigens ook nog een deel van krijgt) dan een dame uit een bar.
en haar prijs voor de diensten zal een stukje lager liggen dan van een bardame.
Maar al die moeite om een tientje of 2 uit te sparen, moet je je afvragen of het de moeite waard is
Ik zou deze gewoon links laten liggen en gewoon een dame uit een bar meenemen.

Als je hier uitgaat kijkt men ook niet op een tientje meer of minder toch.
Alleen daar heb je de garantie dat als je de dame van een paar drankjes hebt voorzien en de barfine betaald, je verzekerd ben van een leuk nachtje.
Uiteraard de dame ook nog betalen voor bewezen diensten

De kans op SOA's bij een freelancer is even groot als bij een tippeldame hier, zo niet groter.

Als je twijfelt of een dame meerderjarig is vraag naar haar ID card en vraag een andere Thai om te kijken of ze daadwerkelijk meerderjarig is.
Misschien beter als je twijfelt, die dame gewoon niet mee te nemen.
Er zijn genoeg volwassen dames aanwezig

Blijf dus gewoon uit de buurt van minderjarigen, de vooruitzichten zijn als je gepakt(de kans is groot) word niet echt prettig te noemen.
Bangkok Hilton( zo als het weleens word genoemd) ziet er niet zo uit als onze luxe vakantie verblijven, als je begrijpt wat ik bedoel.

Mvg

Naked

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
samurai zei:
naked1 zei:

Mvg

Naked
Wel een goede advies. De boeking is nog niet rond zo r is speelruimte. En ik heb een lange vakantie periode. :)

Hier kan je kijken wat voor jou de beste reistijd is en er staat per plaats aangegeven hoeveel neerslag je zou kunnen verwachten.

http://www.klimaatinfo.nl/thailand/
Mvg

Naked

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik ben pas terug van vakantie in Bangkok. Het was mijn eerste keer. De rosse buurten daar zijn inderdaad nogal wat anders dan die van bij ons en ik voelde me er als een jongetje in een speelgoedwinkel. Ik heb ondervonden dat pzc er bijna universeel wordt aangeboden zelfs zonder dat ge er om vraagt, maar nzc is moeilijk te vinden, toch allicht voor uw eerste keer met een bepaalde dame. Het is evenwel mogelijk om toch heel wat plezier te hebben zonder te neuken zc, ik heb van het feit dat de prijzen lager liggen dan bij ons gebruik gemaakt om heel wat leuke Thaise vrouwtjes "vast te pakken" ;) en de sex shows waren ook leuk. In de Suzie Wong in Soi Cowboy dansen de dames met hun tepels en schaamhaar bloot. De eigenlijke show begint om 22 uur en er was onder andere te zien hoe 4 volledig naakte dames het podium opstapten, waarna het licht gedempt werd en UV-lampen aangingen ; een body-paint-kunstenaar ging aan het werk met verschillende kleuren fluorescerende verf en in geen tijd hadden de dames op hun buik en op hun rug een niet onaardig schilderij. Ook was er een scène waar 4 naakte dames in paren van twee op de grond gingen liggen en de één de andere befte. Ik ga nu wat schrijven over plaatsen die minder bekend zijn dan Patpong/Nana Plaza/Soi Cowboy maar waar ik wel over gelezen had en die ik verkend heb. In een volgend bericht schrijf ik over mijn eigen nzc-ervaringen.

Er is een rosse buurt in Chinatown, op wandelafstand van het metrostation Hua Lamphong. De "actie" heeft plaats in de donkere zijstraatjes ten oosten van Phadung Dao road (die bijgenaamd wordt Soi Texas, niemand schijnt te weten waarom) en ook in Mit Phan road + zijstraatjes. De tippeldames zitten er dikwijls neer eerder dan dat ze staan. Ze nemen hun klanten mee naar hotel Texas of een ander hotelletje vlakbij. Ze mikken vooral op de plaatselijke markt en de prijzen zijn er maar half zo hoog als in de toeristische zones. Het kan gebeuren dat ze voor een westerling "dubbel" rekenen maar ge kunt er soms voor omgerekend nog geen 20 € op een vrij knappe dame kruipen. Wel is nzc er niet evident. Ik heb een aantal dames gevraagd maar kreeg ofwel een nee ofwel spraken ze zo weinig engels dat het niet eens mogelijk was om mijn wensen zelfs maar verstaanbaar te maken. In tegenstelling tot de toeristische zones doen de meeste dames daar zelfs geen pzc.

Lumphini park is een groot park. Speciale attractie is de grote vleesetende hagedissen die er rondlopen. Ze zijn evenwel ongevaarlijk, tenzij ge probeert ze aan te raken ; meestal lopen ze weg maar het kan gebeuren dat ze bijten en dan hebt ge "prijs" want hun muil zit vol met gevaarlijke bacteriën die bloedvergiftiging kunnen veroorzaken. Het park sluit om 21 uur en dan verschijnen er in de Whitthayu (=Wireless) road ten oosten van het park tippeldames. Het zou gaan om prostitutie van de onderste plank, er zouden heel wat ladyboys bij zijn en een running gag is dat de kutten van deze dames nog meer gevaarlijke microben bevatten dan de muilen van de hierboven vermelde hagedissen :mrgreen: . Ik ben gaan kijken en heb ze inderdaad gezien. Daar er geen hotelletjes in de buurt zijn nemen ze een taxi. Ik durfde het echter niet aan om 's avonds laat met een dame mee te rijden naar een onbekende bestemming in Bangkok en ik haakte af. Misschien dat iemand die in een girlfriendly hotel verblijft het aandurft om er één mee te nemen, maar of ie ook nzc zal durven...

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
naked zei:
Dat heb ik gemerkt :lol: Het was 15 minuten wandelen van de Sky Train naar mijn hotel maar dat was genoeg om helemaal doorweekt te worden. Ik had wel mijn paraplu bij maar die hield alleen mijn haar droog, zozeer kletterde de regen. En er waren plassen waar ik tot aan mijn enkels in het water stond. Gelukkig is het er zo warm dat het helemaal niet koud aanvoelt.

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
guy6 zei:
naked zei:
Dat heb ik gemerkt :lol: Het was 15 minuten wandelen van de Sky Train naar mijn hotel maar dat was genoeg om helemaal doorweekt te worden. Ik had wel mijn paraplu bij maar die hield alleen mijn haar droog, zozeer kletterde de regen. En er waren plassen waar ik tot aan mijn enkels in het water stond. Gelukkig is het er zo warm dat het helemaal niet koud aanvoelt.

Je had ook een Tuk-Tuk of een taxi kunnen nemen :D, was je waarschijnlijk droger aangekomen.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
297
138
Binnenkort eindelijk weer eens op vakantie en laat ik nou iets gepland hebben waarbij ik heel gemakkelijk wat dagen Thailand aan vast kan plakken :).

Alleen wilde toch even vragen of jullie nog tips hadden wat betreft hotels..
Tot zover spreekt deze mij wel erg aan qua verhouding locatie, 'luxe' en prijs 威尼斯wns8885556-(广州)有限公司

Ik vind het voor zoiets altijd wel leuk om er een beetje leuk bij te zitten ook, maar het liefst voor een leuk prijsje natuurlijk.
Er zijn zo gigantisch veel hotels daar, ik heb er echt al veel bekeken maar je kijkt er zoveel over het hoofd. Dus vandaar mijn vraag..

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
617
770
Phachara Suites lijkt me een goede keuze. Qua locatie in ieder geval, ik heb er zelf nooit verbleven (beetje boven mijn budget :cry: ).
Je zou in die prijsklasse ook eens kunnen kijken naar de Dynasty Grande en The Dawin. Beide horen bij de Dynasty Inn groep en dat is een hele goede keten.
De International Sex Guide heeft aparte threads voor hotels in Bangkok en Pattaya, dus daar kun je ook kijken voor suggesties.

Terug
Naar boven