Thailand algemeen

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Nu aan het bier. Hier weinig te doen maar naar Sukhumvit ben ik niet gegaan. Het is hier nu 23:40 uur.

Morgen op zoek naar ladyboy op Thaifriendly en vrijdag denk ik ook. Ik wil nog wel even een ladyboy neuken. Prep pillen weer uit de tas gehaald.

Zaterdag weer terug naar Nederland.

Vanuit Bangkok iedereen alvast een gelukkig 2026!!

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Toch meer lawaai in Bangkok dan ik had gedacht. Ik sliep tegen 3 uur en word om 8 uur wakker. Douchen en ontbijten. Daar mijn Aziatische vriend weer gespot met weer een andere ladyboy. Het blijkt trouwens een Japanner te zijn.

Tu belt me om 9:30 uur. Ze heeft het laat gemaakt en heeft een kater. Ze is echter bij de tijd genoeg om te concluderen dat ze nu graag samen had gedoucht. Ja, dat heb ik ook gemist. Vandaag gaat ze slaap inhalen en naar familie toe die in buurt woont, samen met haar zus. Ze mist me en wil volgend jaar samen oud en nieuw vieren, hier of in Nederland.

Ik mis haar eerlijk gezegd ook. Heerlijk samen douchen of op bed knuffelen en dan die mooie benen uit elkaar doen en haar poes beffen. Klein streepje haar erop, heel ligt behaard. Ik krijg alweer een erectie als ik eraan denk hoe ik bij haar naar binnen glij. Hoe ik merk dat ze begint te hijgen, te kreunen en vervolgens een paar korte zachte gilletjes als ze klaarkomt. En dat doet ze vrij makkelijk. Of hoe ze op me zit, ik in haar en met haar mooie borsten in m'n handen. Hoe ik voel dat m'n zaad eruit spuit. Zo in de poes van Tu.

Vandaag is de zin in seks terug. Seks met een vrouw beperk ik tot Tu. Maar ik ben naar Thailand gekomen om vooral ladyboys te neuken en door hen geneukt te worden. Ik keer terug naar Nederland met zoals het lijkt een vriendin. Mijn plan om in Phuket en Bangkok ladyboys te neuken is grotendeels mislukt. Daarvoor in de plaats geweldige seks met een mooie vrouw 🥰. Maar vandaag pak ik het oorspronkelijke plan weer op. Nu kan het nog.

Ik zoek op ThaiFriendly en zie wel een paar leuke er tussen. Maar de meesten zijn nog niet wakker denk ik. Straks maar even weer kijken. Ik weet dat er vanmiddag en zeker in de avond getippeld wordt op Sukhumvit.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Tegen de avond neem ik een taxi naar Sukhumvit in de buurt van soi 11 en loop richting soi 3. Onderweg staan al een paar freelancers, zowel ladyboys als dames. Dames ben ik niet in geïnteresseerd. Er wordt al druk zaken gedaan. Een leuke ladyboy is even later weg, ik zie haar nog net de straat oversteken met een Arabische man. Iets verderop staat een ladyboy in een rode minirok. Die staat niet op de bus te wachten, zoveel is duidelijk. Ze heeft mij denk ik al voorbij zien lopen en begroet me. "Come with me." Ik blijf staan en vraag wat ze van plan is. " To have fun with you" en "I take good care". Ik vraag of ze ladyboy is en ze bevestigt dat. "You like ladyboy?" vraagt ze. "Yes" antwoord ik. Na onderhandelingen komen we uit op 1500 baht shorttime. We lopen naar de overkant en nemen een taxi. In het hotel wordt de ID zonder blikken of blozen ingenomen. We nemen de lift naar de kamer. Daar gaat Patty, zo noemt ze zich, douchen. Daarna ik en als ik in de kamer kom, ligt Patty in haar slip en topje op bed. Ik ga ernaast liggen en begin haar te zoenen en we streken elkaars pik. We worden beiden hard en doen onze slips uit. Ik neem Patty's pik in m'n mond. Voor Thaise begrippen heeft ze een redelijke pik. Ik schat 15 a 16 cm. Daarna likt Patty m'n sterretje en heeft een condoom omgedaan en het glijmiddel smeert ze rondom m'n ster. Dan gaat langzaam haar pik bij mij naar binnen. Eerst even mezelf verbijten, hoewel ik geen pijn heb. Meer dat m'n sluitspier meer wordt opgerekt dan normaal. Maar eenmaal helemaal binnen voelt het heerlijk. Patty neukt me eerst in doggy en later in missionaris. Ze hanteert een heerlijk tempo met diepe stevige stoten. Ze komt klaar en haalt langzaam haar pik uit me. Ik word weer keihard bij de gedachte haar te gaan neuken. Helaas wel met rubber, ondanks de test en prep. Haar vriendin doet wel bare zegt ze en ze stelt voor morgrn een trio voor. Haar vriendin was namelijk die leuke ladyboy die de weg overstak met die Arabier. Nu laat ik m'n pik in haar glijden. Lekker in missionaris pompen. Na een tijdje merk ik dat ik ga komen. Ik haal m'n pik uit haar kont en het rubber gaat eraf. Patty pijpt me totdat ik in haar mond spuit. 😛😛😛. Met 2000 baht verlaat ze de kamer. Line IDs uitgewisseld.

Het is nu 20 uur geweest. Ik ga naar beneden en ga wat eten. Morgen de laatste dag in Thailand. Tu belde net ook weer. Nog steeds moe en niet fit. Teveel gedronken, te weinig geslapen.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Om 7 uur wakker. De laatste volledige dag in Bangkok. Morgen is het na het ontbijt in de taxi en naar Suvarnabhumi. Maar nu eerst douchen en ontbijten. De ladyboyliefhebber is er niet. Jammer, was benieuwd wat hij nu weer gescoord had. Hij had wel smaak.

Na het ontbijt ga ik ICONSiam. Groot winkelcentrum aan de rivier. Ik koop er twee Lacoste polo's. Ik neem zo'n typische Engelse taxi terug. Vaste prijs die ze je tonen en die je dan wel of niet kunt accepteren. Voordeel is dat de chauffeur, chauffeuse in mijn geval, precies weet waar ik naartoe moet. Zou niet de eerste taxichauffeur zijn die niet weet waar Petchaburi Road ligt. Ongelofelijk maar waar.

Nog even gebeld met Tu. Ze is nog steeds enthousiast om naar Nederland te komen. Ze mist me en grapt nog dat ze vanochtend alleen moest douchen.

Ik heb net ThaiFriendly geopend. Diana is weer in Bangkok en heeft mij ook opgemerkt, want ze stuurt een berichtje. Ze komt om 16 uur en "same as before", dus 5000 baht voor 2 uur, meerdere keren klaarkomen en bare neuken. Ik ben nu al enthousiast. Weer lekker die lange benen, die lekkere pik en dat mooie ronde kontje.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Diana is er om 16 uur, waar ik haar opwacht in de lobby. Ze is netjes casual gekleed. Ik loop naar de lift en we gaan naar mijn kamer. Even later telefoon; de receptie had gezien dat ik met een gast naar de kamer ging. Ik leg uit dat het "a friend" is. Receptie zegt "for your safety we can register her ID". Ik zeg dat dat niet nodig is, dat ik haar ken. Geen probleem, geen drama.

Ik maak Diana duidelijk dat ik morgen vertrek en dat een overnachting zoals vorige keer niet mijn bedoeling is. Ze gaat douchen en ik volg haar. In de douche elkaar lekker pijpen en terug naar bed. Eerder dan gehoopt spuit ik de eerste lading in de mond van Diana. Ze loopt naar de badkamer en spuugt m'n zaad uit (althans dat neem ik aan). Daarna terug op bed pijp ik haar. Lekkere harde pik. Diana wil neuken en laat me voor het bed staan en bukken. Ze likt m'n ster en smeert wat glijmiddel op haar pik en rondom mijn anus. Dan steekt ze haar pik in m'n kont en dat voelt weer geweldig. Na een tijdje moet ik op bed gaan liggen en Diana neukt me in missionaris totdat ze haar zaad met het nodige lawaai in m'n kont spuit. Eventuele buren hebben nu wel door wat er gaande is.

Nog even wat zoenen en schoonmaken. Uit voorzorg al een badlaken op bed om vlekken te voorkomen. Dan laat ik Diana ook voor het bed staan en zelfde ritueel; sterretje likken, glijmiddel op de piemel en rondom de anus en ik leid mezelf voorzichtig bij Diana naar binnen. Lekkere kont en het voelt geweldig om daarin te zitten. Mooie borsten, nep uiteraard, maar van een goede chirurg. We wisselen naar missionaris en Diana wil stevig genomen worden. "I wanna feel you". Ik neuk haar in vlot tempo en met flinke stoten. Ik voel dat ik klaarkom, stoot nog een paar keer en spuit m'n zaad in haar kont. Heerlijk, heerlijk, heerlijk.

Daarna is het samen douchen en zoenen. Diana gaat tegen 18 uur weg, ik blijf achter met een lege zak en 5000 baht armer. Vanavond koffer zover inpakken als mogelijk en slapen. Morgen naar huis 😧. Straks Tu nog even bellen.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
ik heb een vraag (misschien al een keer behandeld in dit forum): Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om tijdens mijn vakantie een dame mee te nemen naar mijn hotel (famillie). Is het mogelijk om bij een massage salon onze hobby uit te voeren?

Gr. J.

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Alles is mogelijk, maar onze specifieke hobby is nogal lastig te onderhandelen omdat je niet vooraf uitgebreid kan gaan zeggen tegen een massagedame dat je haar wil volspuiten waar nog 10 andere vrouwen bij staan. Huur anders gewoon een short time hotel en ga daar heen met een dame.

Diana is er om 16 uur, waar ik haar opwacht in de lobby. Ze is netjes casual gekleed. Ik loop naar de lift en we gaan naar mijn kamer. Even later telefoon; de receptie had gezien dat ik met een gast naar de kamer ging. Ik leg uit dat het "a friend" is. Receptie zegt "for your safety we can register her ID". Ik zeg dat dat niet nodig is, dat ik haar ken. Geen probleem, geen drama.

Geen drama, maar toch zuur gedrag van de receptie. Misschien puur toeval, maar in alle jaren nog nooit meegemaakt dat er in een hotel overdag aanstalten werd gemaakt om een dame van me te registeren. Laat staan dat ze me nog gaan volgen via camera's en opbellen. Het voelde altijd als een ongeschreven regel dat overdag je genoeg redenen hebt om 'normale' mensen te ontvangen en eventueel in het hotel te eten o.i.d. In tegenstelling tot overnachtingen of andere ongein in de avond. Maar goed, misschien dat ze wat meer op ladyboys letten of dat ik gewoon andere hotels heb gekozen/geluk heb gehad.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
Het is vrij gebruikelijk dat je mensen registreert. Maar het was zeker niet dwingend, eerder een aanbod. Waarschijnlijk hadden ze door dat Diana een ladyboy is. Tegenover de liften zit de hoofd beveiliging, die heeft waarschijnlijk gezien dat ik en Diana in de lift stapten.

Ik zie het ook als een service om de veiligheid van de gasten te waarborgen. Ik heb de registratie afgewezen, dus mijn risico als het mis zou gaan.

Centrepoint is een 4 en 5 sterren hotelketen, die heel gastvrij zijn. De aangeboden registratie zie ik dan ook als aanbod en in het kader van het welzijn van de gast. Zeker niet zuur of als spionage

Dilemma

Toogplakker
24 jul 2018
214
140
Ik heb dan ook niks gezegd over het gebruik van het registreren van gasten. Enkel over het gebruik van het registeren van gasten in de middag en vooral nadat je al op de kamer bent. Dat heb ik persoonlijk nog nooit eerder meegemaakt. Ieder kan altijd ook zelf naar de front desk lopen immers. Maar goed, het kan aan allerlei factoren liggen zoals ik aangaf. Als jij het niet als vervelend hebt ervaren, is dat perfect.

Voormalig lid 38747

Toogplakker
24 jul 2023
138
351
En dat was het dan. Vanochtend om 6 uur opgestaan. Om 8 uur in de taxi. Inchecken ging redelijk snel, dankzij een attente EVA Air medewerker, die mij wees op de incheckmachine en mij daarna praktisch vooraan bij de balie afleverde. Security en paspoortcontrole als altijd vlot (daar kunnen ze op Schiphol nog wat van leren). Nu even aan de koffie en straks nog ff wat eten en naar de gate.

Wat losse eindjes :
- kennis in Khon Kaen niet laten stikken. Met hem nog een paar keer op stap geweest, ik weliswaar met Tu erbij. Hij is telkens geslaagd in z'n missie en met gezelschap naar huis gegaan.
- S. was rond 22 uur thuis. Appte nog, maar ik zei dat ik geen tijd meer had.
- Uiteraard is Tu de leukste dame die ik tegenkwam, Katy een goede tweede. S. is ondanks haar leeftijd een beest in bed en ik hoop dat ze een leuke farang tegenkomt die z'n dagen met haar wil slijten en hoop dat z'n hart het aankan ;-). Patty was de minste, maar niet slecht. Gewoon weinig klik. Diana toont aan dat kwaliteit zijn prijs heeft. 5000 baht is niet goedkoop en toch was ze elke baht waard. En bare!
- Prep is makkelijk te verkrijgen in Pattaya en Bangkok. Ik ging naar Pulse, een kliniek die bij veel mensen bekend is. Er zijn waarschijnlijk goedkopere adressen., maar Pulse is prima adres.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
612
768
Security en paspoortcontrole als altijd vlot (daar kunnen ze op Schiphol nog wat van leren).
Dan was het kennelijk rustig. Ik heb op Suvarnabhumi regelmatig een half uur tot drie kwartier of nog langer over de security check en paspoortcontrole gedaan, net als op Schiphol. Het kan daar net zo druk of nog drukker zijn.
Wat wel scheelt op Suvarnabhumi, is dat ze nu van die poortjes hebben waar je paspoort en je gezicht gescand worden. Hierdoor hoef je niet meer naar een loket met een beambte die de boel checkt en een stempel zet.

De laatste keer toen ik terug ging naar Amsterdam, op 1 december, kreeg ik van KLM de avond ervoor een SMS dat het heel erg druk zou worden en dat ze me daarom adviseerden om vier uur voor vertrek aanwezig te zijn. Vier uur! Ik ben normaal gesproken ongeveer tweeëneenhalf uur voor vertrek aanwezig. Dan hebben de meeste mensen al ingecheckt en is het meestal vrij rustig bij de check-in.
Dus ik had zoiets van: ik ga wel een half uurtje eerder weg, maar het is maandag dus het zal wel loslopen. En dat deed het ook. Ik arriveerde om 9:20 uur met de Airport Rail Link, en om 9:55 uur was ik al door de paspoortcontrole :LOL:. Mijn vlucht vertrok om 12:15 uur.

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
612
768
ik heb een vraag (misschien al een keer behandeld in dit forum): Ik ben helaas niet in de mogelijkheid om tijdens mijn vakantie een dame mee te nemen naar mijn hotel (famillie). Is het mogelijk om bij een massage salon onze hobby uit te voeren?

Gr. J.
Er zijn heel erg veel massage salons in Bangkok, en de mogelijkheden zullen erg verschillen van salon tot salon en van dame tot dame. Ik denk dat je de meeste kans op NZC hebt bij de salons in Sukhumvit Road Soi 22. Maar de dames zijn daar gemiddeld genomen wel wat ouder, dikker en minder aantrekkelijk.
Voor jonge aantrekkelijke meisjes kun je beter naar de salons in Soi 24 gaan, tweede zijstraatje links komend vanaf Sukhumvit Road. Neem de BTS naar station Phrom Phong. Ik heb zelf goede ervaringen bij Mango Massage. Ook volgens recensenten op de International Sex Guide zijn veel meisjes daar bereid tot NZC, voor een goede tip. En dat kan variëren van 500 tot 2000 baht.
De short time prijzen beginnen bij 1600 baht voor 30 minuten, dus de totale kosten kunnen best oplopen. Maar het is het waard.

Als je daar binnen gaat, krijg je een line up van alle aanwezige meisjes en kun je kiezen. Nog niet zeggen dat je NZC wilt. Kan wel, maar dan zal 90% procent van de meisjes weglopen. Beter wachten tot ze tijdens de sessie een condoom wil pakken.

https://mangomassagebangkok.com

1767428053045.png1767428053045.png

crispi

Snuffelaar
29 apr 2018
24
10
Een klein beetje verder in Soi 24/1 Ligt juist om de hoek Candy massage. Hier ook al 2 keer geweldige bare service gehad...

Moggie

Ervaringsdeskundige
30 jul 2015
612
768
@crispi Ik ben vorig jaar een paar keer door Soi 24/1 gelopen, toen ik een tijdje in een hotel in Soi 26 zat. Het aanbod was toen niet veel soeps, maar dat kan natuurlijk van week tot week of zelfs van dag tot dag verschillen.
Had je een beetje aantrekkelijke dames? En hoeveel moest je bijbetalen voor NZC?

crispi

Snuffelaar
29 apr 2018
24
10
Ik moest niks bijbetalen voor bare. De twee dames die ik heb gekozen waren absoluut niet onaantrekkelijk, maar ook geen gogo beauty's dat is waar. Het waren wel leuke mooie meiden van pak 25-30 jaar oud. In 2 weken zit ik weer in Thailand en zal hier zeker nog een keertje 'binnenwippen'. ;-)

crispi

Snuffelaar
29 apr 2018
24
10
Vorig jaar juli. De prijs weet ik niet meer. Als je binnen gaat krijg je een line-up waaruit je je keuze kan maken. De mama-san zegt dan ook de verschillende menu's. Ik dacht een full-option gekozen te hebben, voor 2300 Baht als ik het me goed herinner. Tzal zoiets geweest zijn....

bluedorade

Toogplakker
4 jun 2016
53
68
Vandaag terug aangekomen in Pattaya van trip naar het noordoosten. Er zijn ook veel nieuwe aankomsten te melden in de massagesalons. Vandaag 45 jaar maar zo satijnzacht en 45 kg. Gescheiden van haar man en al lang geen sex meer. Woow schade 1000 bath voor vol uur GFE met sex.

Bijlagen

• 20260109_125958(1).jpg
    20260109_125958(1).jpg
    136,3 KB · Weergaven: 262
  • 20260109_130155(1).jpg
    20260109_130155(1).jpg
    13,2 KB · Weergaven: 259
Terug
Naar boven