bare-addict
Ervaringsdeskundige
- 14 mei 2018
- 912
- 897
Benieuwd welke nieuwe dames ik morgen kan vinden. Ik kom aan late namiddag!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet verliefd worden, hè. Want dan wordt niet alleen die zak tussen je benen regelmatig geleegd, maar ook je achterzak met je portemonneeDit is echt een leuke, lieve meid die een goede man verdient. Een die haar financieel kan onderhouden, maar ook haar qua seks tevreden houdt. Zij zal haar man zeker met een lege zak laten slapen.
Superbedankt voor je uitgebreide verslag. Heerlijk om te lezen en te volgen. Have fun!Ik zit nu in de bus naar Khon Kaen. Katy heb ik gisteren om 20 uur opgehaald. Ze had zich al omgekleed in een spijkerbroek en zwart tshirt. Mooie lach toen ze mij zag komen aanlopen. Ik mijn gezicht zal ook zeker heel blij zijn geweest. Mooie dame, echt een schatje.
Wat gegeten en daarna naar een bar met live muziek. Dit alles in de soi Buakoi gebied.
Tegen 23 uur naar het hotel. Ik ben niet meer iemand die de hele nacht feest en ik moest weer vroeg op. Maar de belangrijkste reden is dat ik Katy wil neuken en zijzelf heeft ook wel zin in een piemel volgens mij. Ze speelt de rol van verliefde puber erg goed.
Op de kamer hangt ze direct, met nadruk op direct, om m'n hals en begint fanatiek te tongzoenen. Het lukt me haar jeans en tshirt uit te doen en Katy ontdoet me ook van m'n kleding. Ik sta daar met twee mooie borsten in m'n hand en m'n erectie drukt al tegen Katy aan. Snel douchen. Als ik uit de douche kom ligt Katy al op bed. Ik pak haar handdoek weg en begin haar te beffen. Ze is al flink nat en het duurt ook niet heel lang voordat ze begint te kreunen. Nog even doorgaan en ze komt klaar. Daarna verwend ze mij met een pijpbeurt. Helaas wil ze geen bare, maar ze weet wel me op een leuke wijze te voorzien van een condoom. Daarna klimt ze op me en begint me te berijden. Ik ben van plan haar vannacht een paar keer te neuken, dus heb ik een halve Kamagra genomen. Bovendien ben ik sinds ik in Thailand ben, ook dagelijks actief geweest. Met S. lukte het me 3x, maar toen was ik fris in Thailand en een tijdje geen seks of handwerk. En het was ook het werkelijkheid worden van een fantasie. Katy is geen hardcore DVP. Weliswaar eindigen veel van haar massages met een happy ending, maar ze is niet gehaaid of geld belust. Anyway, we wisselen naar missionaris en ik heb een flink harde lul, maar ik heb niet het gevoel te gaan komen. Dat verandert als ik merk dat Katy weer gaat klaarkomen. Ik varieer het tempo een beetje en ja hoor, Katy komt klaar en plots begint bij mij ook het zaad te borrelen. Ik spuit even later het rubber vol.
Even opfrissen, colaatje, een Thaise soapserie kijkend en een 45 minuten later komt er weer leven in. Katy vraagt naar de bekende weg ("do you want fuck again?") en draait zich op haar rug en opent haar benen. Ik bef haar weer en ze komt weer klaar. Ze zegt zelf graag gebeft te worden, maar alleen Farang mannen doen dat. Ik krijg weer een pijpbeurt en ben weer op sterkte. Katy kijkt me aan en zegt "not make baby, ok?" en klimt op m'n pik. Zonder condoom. We neuken in twee standjes en in missionaris kom ik klaar. Net voordat ik spuit trek ik m'n pik eruit en spuit op haar buik.
Waarom nu wel bare? Ik had haar verteld Prep te gebruiken, maar ze was vooral bang zwanger te worden. Haar menstruatie was 2 weken geleden en ze had zelf wel door dat ze rond deze tijd in de gevarenzone zit als ze nu volgespoten wordt. De pil gebruikt ze niet en Prep vind ze niet nodig (alleen voor dames die dagelijks veel klanten neuken zegt ze en bovendien vind ze het duur. Volgens haar gebruiken veel dames het daarom niet, maar ze weet ook dat steeds meer dames en vooral ladyboys het wel nemen). En als ze iedereen zonder neukt, is ze bang voor een Soa en dan kan ze niet werken. Daarom wilde ze eerst alleen met condoom neuken. Maar ze vertrouwde me, omdat ik haar goed behandeld had en begreep wel dat zonder condoom voor een man fijner is. Ik had haar ook verteld, dat ik voordat ik Prep kreeg, getest was op een Soa, dus dat ik niets heb.
Tot een derde keer komt het die nacht niet. Wel na het ontbijt. Hetzelfde ritueel met beffen, pijpen, hartstochtelijk zoenen en neuken. Vanochtend ook weer bare en het zaad op haar buik gelegd. Het afscheid was best wel moeilijk. Dit is echt een leuke, lieve meid die een goede man verdient. Een die haar financieel kan onderhouden, maar ook haar qua seks tevreden houdt. Zij zal haar man zeker met een lege zak laten slapen.
Daarna snel alles in de koffer gedaan en richting busstation. De bus staat al klaar. Grote luxe stoelen, meer fauteuils. Ik heb m'n iPad vol met series staan en de AirPods opgeladen.
Een paar dagen Khon Kaen. Mijn kennis die daar woont beloofd een stad met veel studentes en gewillige MILFs. Ik laat me verrassen. Tot nu toe redelijk veel ladyboys geneukt, iets waar ik ook op gehoopt had. Seks met S. en ook met Katy was meer passioneel.
In de bus is een begeleidster aanwezig. Soort van stewardess. Echt bloedmooi en ik begin al te fantaseren. Maar het zal zeker ijdele hoop zijn. Katy stuurt net een berichtje met enkel hartjes. Maar haar moet ik even vergeten. Ik kom niet meer in Pattaya deze reis. Misschien laat ik haar naar Bangkok komen. S. komt 2 januari terug uit de Isaan. Ik denk niet dat ik haar nog tref. In Bangkok zijn echter ook heel veel ladyboys en daar wil ik zeker een paar van ontmoeten en als Katy langskomt, dan is dat niet voor een paar uur. Dat moet ik maar niet doen.
Tweede Kerstdag via Bangkok naar Phuket. 30 december naar Bangkok en 3 januari terug naar Nederland. Tot die tijd ongetwijfeld nog een paar leuke avonturen. M'n kennis heeft voor vanavond twee dames geregeld voor een etentje. Goede vriendinnen van hem, waarmee met een hij soms ook neukt. Succes gegarandeerd zegt hij en het zijn geen DVPs, maar lokale dames. Even afwachten. Ik ben niet kieskeurig, maar neuk ook niet alles met een gat.
Wordt vervolgd!
Oz= Australië.. Klopt, maar in hun winter(juni/juli) wordt ook kerst gevierd.Volgens mij vieren ze kerst in Australië gewoon in December. Of bedoel je Oz uit de Wizard of Oz?
Op Thai Friendly zijn nog genoeg dames te vinden die het ZC willen doen, voor 1500 à 2000 Baht. Al geef ik toe dat max 23j, knap en slank wat lastiger is. Maar dat hangt er helemaal van af wat voor jou 'knap' is. Als je alleen achten en negens zoekt, wordt het lastig.Jonge meiden, max 23j, knap en slank. Die vragen nu allemaal de hoofdprijs en zijn blijkbaar goed geinformeerd over condoomgebruik.
Leuk, een 'Groningse' ThaiseOp ThaiFriendly een dame gezien die op een dakterras staat met op de achtergrond een toren. Dat komt me bekend voor; het is het dakterras van het Forum in Groningen en op de d'Olle Grieze; de Martinitoren. Daar wil ik meer van weten. Ik bekijk het profiel en zie dat de dame me "liked" en ik doe hetzelfde. De dame is Tu, 48 jaar en had een vriend in Groningen.
Goede raad opgevolg, aan het wachten op 18j popje.Op Thai Friendly zijn nog genoeg dames te vinden die het ZC willen doen, voor 1500 à 2000 Baht. Al geef ik toe dat max 23j, knap en slank wat lastiger is. Maar dat hangt er helemaal van af wat voor jou 'knap' is. Als je alleen achten en negens zoekt, wordt het lastig.
Maar waarom maximaal 23? Waarom niet twee of drie jaar ouder? Veel verschil zul je niet zien.
Ik 45Begin 50![]()

Pattaya valt voor mij tegen dit jaar. Waar ik vroeger leuke jonge slanke dames kon scoren op beachroad, staan nu alleen overbejaarde dames, meestal niet zo knap. De andere 50% zijn ladyboys, diegene die daar zijn pik wil insteken verklaar ik voor gek.
Gisteren vroeg gaan slapen, avond ervoor de mooiste en slankste van beachroad meegenomen. 2000 bath short time en bare was onmogelijk. Heb ze mij dan maar laten klaarpijpen terwijl ze met haar kutje tegen mijn neus lag.
Phuket was dan beter en makkelijker om bare te krijgen. Er zal wel veel bare te vinden zijn tussen de wat oudere dames, maar daar kom ik niet voor. Kan ik in België ook krijgen.
Jonge meiden, max 23j, knap en slank. Die vragen nu allemaal de hoofdprijs en zijn blijkbaar goed geinformeerd over condoomgebruik.
Volgende keer skip ik Pattaya, in Phuket heb ik tenminste mijn contact die supermassage geeft met happy ending.
Wel jammer, laatste jaren heb ik echt pareltjes opgepikt langs beachroad.
In een bar gaan zitten alleen is niet echt mijn ding, constant vragen voor ladydrinks.
I'm busy, i found the wayBeach road is altijd al 3e rangs geweest, dat is nu niet anders. Afgelopen weken ook met moeite een mooie meid te zien, al is dat natuurlijk subjectief. De meeste van die freelancers van Beach Road zal je ook wel op de apps kunnen vinden.
Ik snap dan ook niet waarom je naar Pattaya toe zou gaan voor Beach Road. Van de unieke chaos van Soi 6, de gogos van Walking Street en de talloze massage tenten en beer bars, een flets strand afgaan met meiden die nergens aan de bak komen.. Als je freelancers of semi-amateurs wil (is meestal ook mijn doelgroep), kan je ze echt bijna overal vinden omdat zelfs de normale meiden met een baan er vaak wel voor open staan in deze stad.
In Pattaya heb ik ook in dit bezoek waanzinnig mooie meiden volgespoten, velen in de 18-22 categorie die jij wil. Dit is echt een gevalletje van zelf weinig ondernomen vrees ik. Nergens ter wereld is het makkelijker om ze te scoren dan Pattaya, en dat zeg ik als iemand die een flink hogere standaard heeft dan de gemiddelde wandelaar wat betreft uiterlijk.