suikerdate

Status
Niet open voor verdere reacties.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Inmiddels heb ik al ruim een jaar dit suikernichtje en dat bevalt ons beide prima.
Al een tijdje doen we soms ook 'feestjes' met max 2 à 3 mannen erbij en dat vind ze erg geil. Ze weet dan niet van ophouden en ze vindt het heerlijk als ze dat zaad in der kutje krijgt of in der mondje en dat gelijk een andere man er achter aan gaat.
Ze had destijds niet gedacht dit ooit te mogen en kunnen ervaren.

groet,
LD😋
Mooi dat je er een lekker sletje aan hebt overgehouden.
Geniet er van en laat anderen meedelen in het genot.
Fijn dat het suikernichtje goed aan haar trekken komt.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Nou een ieder kan gerust meedoen hoor.
Morgen (vrijdag) overdag geeft ze weer een feestje. Regio Dordrecht.
Dus wie zin heeft in een zaadgeile 25 jarige studente met een paar man vol te spuiten stuur me maar een bericht voor meer info.
Kan via KIK of via pb hier.

Groet,
lD😀

Met101308

Snuffelaar
22 feb 2019
6
0
Nou een ieder kan gerust meedoen hoor.
Morgen (vrijdag) overdag geeft ze weer een feestje. Regio Dordrecht.
Dus wie zin heeft in een zaadgeile 25 jarige studente met een paar man vol te spuiten stuur me maar een bericht voor meer info.
Kan via KIK of via pb hier.

Groet,
lD😀
zeker wel interesse voor je oproep voor morgen. heb je wat meer info voor me?

Pietje de zeeuw

Toogplakker
1 jun 2020
33
10
Op suikerarrangement is genoeg te beleven. Genoeg dames die ook af en toe adverteren op SJ.
Er zijn actieve profielen en oude profielen.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het was vandaag weer een waar feestje met mijn suikernichtje en nog wat mannen, morgen nog een keer. Ff bijkomen en zinkpillen nemen en weer door😋

fijne avond,
lD😀

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Heb ook een profiel gemaakt daar. Wat schrijf je de meiden daar? Dat je alleen geïnteresseerd bent in seks en wat het kost?

Of wat minder direct?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Geen dick foto's er op zetten.
gewoon een normale tekst en wat je bedoeling is. Dus gezellig intiem samen zijn.
niet gelijk over zonder condoom beginnen. Kan altijd nog als je eenmaal contact hebt.
zeggen dat je van puur natuur joudt.
sommige willen zgn alleen diners en bioscoopje pakken nou dat zoek je dus niet.

ik ga zometeen zeker weer puur natuur met nog een paar man. En mijn suikernichtje kijkt er weer naar uit ondanks der spierpijn van gisteren😅

laters,
LD😋

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Heb ook een profiel gemaakt daar. Wat schrijf je de meiden daar? Dat je alleen geïnteresseerd bent in seks en wat het kost?

Of wat minder direct?
als je nu eens begint met een groet in het gesprek en jezelf voor te stellen zonder direct over sex te beginnen.
Dan zie je vanzelf wel hoe gesprek loopt. Zo moeilijk is het toch niet
Je hebt toch hopelijk wel eens eerder een vrouw benaderd?

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Of kom a.s. Woensdag de 22e even langs op de barebang van mijn suikernichtje dan leg ik je het tegelijkertijd even uit😉😁

groet,
LD😁

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Inmiddels twee dates gehad. Een Marokkaanse van 21. Heb 150 betaald en haar een keer volgespoten. Stelde een trio voor met een andere marrokaanse jonge vriendin voor twee uur 600 en dan neuken zonder.
Tweede date was er een hele goede klik met iemand van mij leeftijd.
Ze hoefde geen geld zei ze, heb wel haar benzine kosten betaald en voor haar gekookt en sigaretten gehaald. Ze is bij me wezen slapen en heb meerdere malen haar kut volgespoten, pijpt fucking goed en super geil is ze
Ook een liefhebber van anaal. Als klap op de vuurpijl heeft ze ook mijn huis schoongemaakt.😱 Ze is super lief en lekker. Deze houd ik voor mezelf Afstand is wel erg groot.
Idd veel nepprofielen op suiker of inactief en je moet veel tijd op de chat spenderen

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Inmiddels twee dates gehad. Een Marokkaanse van 21.
Tweede date was er een hele goede klik met iemand van mij leeftijd.
Ze hoefde geen geld zei ze, heb wel haar benzine kosten betaald en voor haar gekookt en sigaretten gehaald.
Als klap op de vuurpijl heeft ze ook mijn huis schoongemaakt.😱
Hoe ben je aan deze 2 dates gekomen. Zelf advertentie of suikerarrangement (had je hier een betaald abonnement) of nog anders.

Pietklaas

Toogplakker
1 nov 2021
49
39
Merendeel is fake ben ik op pijnlijke manier achtergekomen of inderdaad niet actief. Gelukkig zijn de SA moderators makkelijk in het bannen van dit soort users.

Maar als je eenmaal contact heb met een leuk suikernichtje is het feest want je hebt totaal geen tijdsdruk en per uur betaal je veel minder dan normaal nzc. Het contact is wat minder zakelijk en meer persoonlijk vind ik. De meisjes zijn echt t type girl next door. Heerlijk is dat.

• Like
Waarderingen: piet
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven