Huisvriend
Ervaringsdeskundige
- 6 jul 2015
- 271
- 83
Bedankt Man56, werkwijze begrijp ik maar de vraag was meer bedoelt als "" is het de moeite om een betaald abbo te nemen als je zoekt naar dames 45/50+?"
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd wie dat is pm welkomVorige week een abo afgesloten en meteen de volgende dag een kennismaking gehad, morgen eerste echte date met haar. Ik dacht, wat een top site. Maar het werd nog beter, gisteravond kwam een knappe vrouw online, klikte meteen, hele tijd geappt en vandaag heb ik een car sex date met haar gehad op een verlaten parkeerterrein. Super knappe vrouw, slank, petit lichaam, knal harde tieten. Sex was met maar ze vertelde me dat ze de laatste weken alleen maar mannen tegenkwam op sa die bare wilde....haha dat zijn alle mannen hier dus. Zo grappig. SA is echt top, bedankt voor alle tips. Voor de bare verhalen kijk ff naar de recentie van de gb met Angela in Markelo waar ik vandaag ook nog ben geweest (na de car sex)!