studente x - Antwerpen

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.848
1.307
deel 1:
Via chatgirl in contact gekomen met een jonge - éérstejaars studente x op kot in Antwerpen.
en het leven valt wat duurder uit dan verwacht als je veel uitgaat..
wat aan de babbel geraakt en ze wou regelmatig wat bijverdienen ..
één probleem ze deelt een kot met een medestudente y wat afspreken niet makkelijk maakt..
ze vroeg 150 per date maar ik zei 100 regelmatig - ben ook niet wekelijks in Antwerpen maar toch 2-4 x per maand
en ze ging akkoord.. nu kwam het er enkel nog op aan om een datum te prikken
afspreken ging makkelijk via telquard (hoef je geen nr te delen - lekker anoniem)
aangezien het de eerste keer ws dat ze ging afspreken en wat onzeker was vroeg ze of haar vriendin aanwezig mocht zijn - waar ik eigenlijk geen bezwaar tegen had en afspreken wel gemakkelijker maakt waarop ik lachend zei dan misschien ook eens een trioke maar ze hebben geen bi gevoelens..
een afspraak gemaakt en geparkeerd in de eiermarkt parking waar ze me ging komen ophalen aan de betaal automaat (overdekte doorgang) - had een foto gekregen..
wordt vervolgd..

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.848
1.307
deel2:
woensdag namiddag bericht gestuurd en ze was vrij om 15u..
even moeten wachten maar er kwamen inderdaad 2 jonge 18-jarige meiden opdagen
koffie geweest mee drinken en daarna mee naar de studentenkamer..
één probleemke x had haar maandstonden maar mocht met y neuken wat ook goed was, enkel nam zij de pil ni maar de dames hebben soort vruchtbaarheidskalender op hun gsm tegenwoordig.. maar klaarkomen in de poes mocht ni en in mond ook ni.. maar x ging me klaarpijpen
we stonden al vlug in ons blootje maar x hield haar slip aan en ze begon me goed te pijpen - miste wel wat ervaring maar was ok
en terwijl x pijpte mocht ik y likken.. toen ik op volle sterkte was vroeg ik om y te neuken en er was geen sprake van condoom
toen ik het voelde borrelen nam x over en pijpte me verder terwijl y me zoende en ik haar mocht vingeren en ni veel later vulde ik het mondje van x die het gewillig doorslikte .. hmm wel geil
wat me niet vaak overkomt is dat ik volledig stijf bleef en ik tussen de benen van x plaatsnam en tegen haar slip stootte terwijl we tongzoenden
dit liet ze gewillig toe en toen trok ik haar slip wat aan de kant en we deden pussysliding en de combinatie van de maandstonden glipte mijn kleine vriend zo in haar poes (heb een vroegere vriendin maandelijks geneukt als ze haar regels had) en duurde dus niet zo lang om haar poes te vullen..
heerlijke onverwachte ervaring met deze 2 jonge meiden :)

bm7004

Toogplakker
26 okt 2021
93
39
deel2:
woensdag namiddag bericht gestuurd en ze was vrij om 15u..
even moeten wachten maar er kwamen inderdaad 2 jonge 18-jarige meiden opdagen
koffie geweest mee drinken en daarna mee naar de studentenkamer..
één probleemke x had haar maandstonden maar mocht met y neuken wat ook goed was, enkel nam zij de pil ni maar de dames hebben soort vruchtbaarheidskalender op hun gsm tegenwoordig.. maar klaarkomen in de poes mocht ni en in mond ook ni.. maar x ging me klaarpijpen
we stonden al vlug in ons blootje maar x hield haar slip aan en ze begon me goed te pijpen - miste wel wat ervaring maar was ok
en terwijl x pijpte mocht ik y likken.. toen ik op volle sterkte was vroeg ik om y te neuken en er was geen sprake van condoom
toen ik het voelde borrelen nam x over en pijpte me verder terwijl y me zoende en ik haar mocht vingeren en ni veel later vulde ik het mondje van x die het gewillig doorslikte .. hmm wel geil
wat me niet vaak overkomt is dat ik volledig stijf bleef en ik tussen de benen van x plaatsnam en tegen haar slip stootte terwijl we tongzoenden
dit liet ze gewillig toe en toen trok ik haar slip wat aan de kant en we deden pussysliding en de combinatie van de maandstonden glipte mijn kleine vriend zo in haar poes (heb een vroegere vriendin maandelijks geneukt als ze haar regels had) en duurde dus niet zo lang om haar poes te vullen..
heerlijke onverwachte ervaring met deze 2 jonge meiden :)
Heb ook wel interesse hoor je mag in pb sturen als je wil😉

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.848
1.307
komt regelmatig op chatbabe als studente x.. sttt ;)
misschien als ze de smaak te pakken hebben zullen ze het vaker doen.. :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven