Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jack94

Toogplakker
7 dec 2023
65
24
Ze is niet meer actief, sowieso al meer dan een half jaar niet. Los daarvan zou ik die gegevens nog niet delen. Niet netjes tegenover Suus. Je kunt wachten op een advertentie en het dan zelf met Suus regelen.
Ik vroeg het meer omdat na het lezen van het forum ik misschien dacht dat ze adverteren achterwege heeft gelaten en nu genoeg animo vind in haar kik groep. Dus dan zou wachten op een advertentie weinig zin hebben. Maar bedankt dat je me ff op de hoogte stelt dat ze al een half jaar niet actief is.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
KIK gegevens delen zonder met degene waar het over gaat af te stemmen hoort niet.

Suus is om voor haar moverende redenen al maanden niet actief meer.
Ze laat heel wat bedroefde mannen achter die haar missen.
Dat is iets waar we ons bij neer moeten leggen.
Mogelijk heeft ze inmiddels een relatie waarbij de busritjes niet meer passen.
We weten het niet. Leer er mee te leven. Het hoort bij het spel.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Dat valt gelukkig mee.
Ik was echt bang dat Suus fanatiek monogaam geworden was.
Dat betekent het einde aan ons genoegen haar heerlijk vol te pompen.

Dat gedoe met die winkel zal wel een keer klaar zijn.
Dan kunnen we weer uitzien naar heerlijke bezoekjes aan de bus.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Suus zal zich binnenkort wel weer melden. Het was vandaag weer lekker buitensex weer en ze heeft zich weer lekker laten volpompen.

Lars1984

Toogplakker
20 jun 2023
112
91
Suus zal zich binnenkort wel weer melden. Het was vandaag weer lekker buitensex weer en ze heeft zich weer lekker laten volpompen.
Ik heb nergens een advertentie van haar voorbij zien komen en ook in de kik groep was niks vermeld dus hoezo heeft ze zich laten volpompen?

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Op kik heeft ze aangegeven te weinig tijd te hebben en er even mee stopt. Ook vanwege een nare ervaring voelt ze zich niet meer veilig….

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Die nare ervaring is ernstig.
Verwacht niet dat de dames en heren in blauw daar iets aan doen.
Zij zijn te druk met bekeuringen afhandelen voor onbeduidende verkeersovertredingen.

MilfAddict

Ervaringsdeskundige
3 dec 2024
382
399
Baal er wel van goede herinneringen aan Suus, liet zich altijd gewillig volspuiten.
Jammer dat een randdebiel dat verpest

123hupsakee

Snuffelaar
3 jul 2020
15
2
ik zat in haar kik groep. hoorde heel af en toe wat van haar. zag dat ik vandaag uit haar groep verwijderd ben.

dit kan wel op slot denk

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Ze is nog actief hoorde ik
Dat verbaast me niet.
Ze genoot duidelijk van de ontmoetingen in de bus.
Low profile is heel begrijpelijk na de ervaring met een stalker.
In Nederland heeft dat geen prioriteit bij politie en OM terwijl er genoeg voorbeelden zijn waarbij het gruwelijk mis ging. Snelheidsovertreders krijgen alle aandacht mogelijk ook omdat het geld oplevert.

Vrouwen die belaagd worden door verknipte figuren worden aan hun lot overgelaten.
Wij mogen ons niet met de prioriteiten bemoeien. We mogen politie en OM wel financieel mogelijk maken.
Het wordt tijd dat deze middeleeuwse opvatting verdwijnt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven