Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wonderkid50

Toogplakker
8 sep 2015
82
39
Lezen blijkt lastig voor sommigen blijkt maar weeres of te lui tjonge jonge…. Zal met neuken niet veel beter zijn als je dames niet klein beetje kunt respecteren 🙈

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Suus heeft geduld. Er komt zeker weer een volgende ronde met nieuwe kansen.
Voorlopig is haar verlangen naar vers zaad nog niet gestild.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Waarom wordt er over haar geschreven als zaadslet en dat je ze vol met pompen enzovoort, kan het niet met een beetje respect over geschreven worden.
Dat je bij haar terecht kunt om sex met haar te kunnen hebben, zonder condoom mag je toch blij mee zijn.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Waarom wordt er over haar geschreven als zaadslet en dat je ze vol met pompen enzovoort, kan het niet met een beetje respect over geschreven worden.
Dat zouden haar eigen woorden kunnen zijn.
Ze geniet er van vol gespoten te worden.
Dat is haar verlangen waaraan door deelnemers aan dit forum en anderen graag wordt voldaan.
Dat is het respect waar ze om vraagt en niet anders.

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Vindt ik niet, je praat toch ook niet zo over je partner of vriendin (als je die hebt) ook al zijn het haar eigen woorden dan kan je nog steeds met respect schrijven of iets zeggen, maar dat is tegenwoordig ver te zoeken. Een vooorbeeld als ik iemand niet ken spreek ik die persoon altijd met u aan ongeacht de leefdtijd, een beetje netjes blijven en respect hebben of tonen maakt het allemaal even iets gemoedelijker.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Dat je bij haar terecht kunt om sex met haar te kunnen hebben, zonder condoom mag je toch blij mee zijn.
susie-jpg.13089

Daarom dus ;)

PS: "Neuken bare € 100 " staat er

Tegelijkertijd staat er: Begin 40 én leeftijd 53 :)

Als ze een beetje consequent is dan moet je dr voor € 80 ook bare kunnen doen

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Zij is echt geen of boven 50 hoor. Dan eet ik m'n hoed op haha. In ieder geval mega lekker ding. Heb zeker respect voor haar maar ze kickt er zelf op., ze nodigt aantal van ons steeds weer uit en geniet volop. Zie het probleem niet.
Waarom zou ze het voor 80 doen als er 100 staat, rare gedachte en vind 100 prima prijs voor wat zij bied. Maar ieder z'n ding he.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Hou vol 220mm.

De advertentie maakt duidelijk hoe ze er zelf over denkt.
Ze geniet van de serie mannen die haar in haar eigen woorden "vol pompen"
De setting, geparkeerde bus op een beschutte plaats waar willekeurige mannen welkom zijn om haar te neuken,
geeft haar een kick.

Tijdens de daad gebruiken we allemaal wel eens woorden die op zich niet getuigen van respect.
Dat maakt deel uit van het spel. Sommige vrouwen vinden dat minder prettig. Dan doe je het niet.
Andere raken er juist door in de stemming, dan vergroot het de feest vreugde.

220mm verwart respect met hitsig taalgebruik dat deel uit maakt van het spel.
Ik ben er zeker van dat alle mannen die haar nu en dan in de bus bezoeken respect voor haar hebben.
Sletje biedt hen een heerlijke ervaring waar de heren letterlijk voor in de rij staan.

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
302
151
Suus is 100,- (of 60,- in geval van pijpen) zeker waard. Daar moet je niet over willen onderhandelen, en is ook niet nodig. Dat besef je als je bij haar bent geweest.

Suus is geen dame, maar een slet. Los van een gezonde dosis respect kickt ze erop om een zaadhoer te zijn inclusief geile praat waar ze zelf alles behalve vies van is.

Weer een tijdje geleden dat ik haar voor het laatst heb bezocht. Wordt weer hoog tijd.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Ik ben er zeker van dat alle mannen die haar nu en dan in de bus bezoeken respect voor haar hebben.
Ik denk 'ik ben het helemaal eens met Gert'. Alleen dat zinnetje hierboven .... dat weten we dan weer net niet.

De mannen die er hier over schreven daarvan vindt ik bij deze dame in combinatie met haar advertentie, de uitlatingen inderdaad prima kunnen (y)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven