Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Man1880

Toogplakker
23 feb 2020
65
19
goede vraag, geen van beide. ik ben gewoon een van de mannen die Suus graag lekker volpompt (groot fan :p ). Suus zit niet op dit forum en leest t ook niet. Ze weet wel dat er over haar geschreven wordt. Ze regelt alles zelf en beantwoordt haar kik zelf.
Dit antwoord kreeg ik ook van Patricia toen ik deze site ter sprake bracht, precie hetzelfde.
Potente beer heeft dit correct opgemerkt.
Zorba 64 geeft heel veel info als je alle berichten leest.

Patricia 5x bezocht in de bus, het is en blijft een super geile vrouw.
En een erg geil gezicht dat het zaad uit haar kut langs haar benen naar beneden stroomt wanneer ik haar volgespoten heb.
Of dat ze staat en het zaad uit haar kut druipt en op de grond valt.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Geile meid!! Sta te trappelen voor als ze een keer (redelijk) in de buurt komt…
Ik neem aan dat er cash betaald moet worden? Hoeveel vraagt ze zoal voor bare volpompen in een reeds gevulde poes?

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
100 euro voor nzc @Gerbruin2002, 60 voor pijpen + slikken.

Ik wacht af tot ze weer eens in Houten of iets anders dichter bij mij in de buurt is, dan ga ik ook zeker langs.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Kan er mij iemand haar contactgegevens bezorgen via privébericht? Ik wil namelijk haar graag eens gaan neuken, maar kom van België, dus vergt wel wat planning ;)

220mm

Ervaringsdeskundige
11 sep 2021
400
479
Zou graag een keer langs willen gang, maar krijg helaas geen reactie op de berichten die ik via sexjobs verstuur.

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Foto is geplaatst met goedkeuring van Suus @potentebeer.

Wat betreft WhatsApp, ik heb deze even via de app naar mezelf verstuurd om zo het bestand te verkleinen, het origineel was te groot om hier te plaatsen.

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Nog geen planning bekend. Ze schijnt dit gemiddeld 1x per 2 weken te doen, ze mogelijk is het eind volgende week weer zo ver.

Voormalig lid 40673

Toogplakker
7 nov 2023
33
49
Whahaha dat zijn we allemaal hier. Ik heb haar al paar x vol gespoten, de strubben eerste x, in bos van Almere deze zomer en nog niet zo lang geleden bij Leusden. Heerlijke zaadslet. In bos was ze ook zo geil toen er paar verderop stonden te wachten en te kijken met hun pik er al uit. Ze squirt dan nog makkelijker lijkt het. Heb haar daar mega lading in haar kut gepompt. Volgende kwam er gelijk aan. Kan niet wachten tot het weer lekker weer wordt en ze weer buiten gaat rond neuken ook.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven