Sletje vol pompen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric123456

Toogplakker
24 jul 2020
55
17
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Volgens mij is ze nog op vakantie…..

Laatst bewerkt door een moderator:
V

Verwijderd lid 18909

Guest
Iemand nog geweest vandaag bij dit sperma sletje. Of waar ze komende week staat met haar bus.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
af en toe kun je haar 1op1 pakken in hotel. in haar bus of buiten heb je haar ook voor jezelf. het kan zijn dat ze al goed veel zaad ontvangen heeft. ze is nu eenmaal gek op zaad overal op en in.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Vanmiddag ff bij haar geweest in 1 de bossen rond Almere. Was voor mij de eerste keer en zij gaat mij zeker vaker voelen.
Ja 100 euro is best een beetje geld voor een soort van vluggertje, want dat is het natuurlijk wel in het bos.
We begonnen met uitgebreid tongzoenen en onderwijl zochten onze handen naar de bekende plekjes. Bij haar was het snel gevonden, kort rokje zonder slip = makkelijk toegang.
Mijn broek ging naar beneden en mijn vriendje verdween tot aan zijn voet in haar mond, zonder dat zij daarbij haar handjes gebruikt. Dit ging zo een tijdje door. Hierna wer ff tongen en elkaar betasten. Zij op haar knietjes en op zijn hondjes erin. Haar kut was lekker nat en niet van een voorganger want ik was er al toen zij nog moest arriveren.
Nadat haar kutje gevuld was met mijn sap, nog ff na stoten en mijn vriendje er langzaam uit laten glijden. Zij keek ff naar vriendje en nam hem weer diep in haar mond. Schoonpijpen zou je het kunnen noemen en de laatte druppels eruit zuigen, die gretig werden doorgeslikt.

Al met al een best leuke ervaring.

Ik moet wel zeggen dat als ik er al niet was geweest voordat zij aankwam, ik haar nooit gevonden zou hebben. Tis dat ik zag hoe zij het bos in ging anders had ik niet geweten waar zij zit want je ziet haar echt niet staan in dat bos.

Dufeau

Toogplakker
6 aug 2022
51
45
Vanmiddag lekker op de aangegeven plek me lekker laten pijpen en de kinderkamer gewit.
Ik ben het met 538douche eens, je kon het vanaf de weg niet zien maar de aanwijzingen waren duidelijk. Dus de bosjes maar ingestapt en daar zat de mooie vrouw. Ze was net klaar met mijn voorganger.
Zeker voor herhaling vatbaar.

petersc

Toogplakker
4 jul 2023
78
89
Vanmiddag ook bij haar geweest en moest ook ff zoeken. Maar wat een leuke meid was positief verrast. Begon met tongzoenen en een warme omhelzing. Vanwege de warmte alleen voor pijpen gekozen, maar was heerlijk zonder handjes en dan af en toe kokhalzen hmmm. Haar mondje volgespoten en weer afscheid genomen. Ben alleen geen liefhebber van sex in de bosjes...maar zij is het wel wel waard.

zorba64

Toogplakker
11 jun 2015
86
43
Ze was weer lekker nat en bukte gewllig tegen een boom. Ik heb haar goed doorgeneukt en volgespoten. Zeker voor herhaling vatbaar. Ze is spermageil en heeft lekkere tieten, en neemt idd je pik helemaal tot achterin haar keeltje ook. Slikken doet ze ook.

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Zulke dame zou eens naar Limburg moeten komen , want zij doet het met overgave en geniet ervan.
In het zuiden heerst er schaarste aan bare dames die betrouwbaar zijn en met regelmaten hun diensten aanbieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven