Sabayland

GroteSpuiter

Toogplakker
29 nov 2017
42
61
In principe ja, maar soms heb je geluk. Begin Augustus was ik in De Pinte, Koleblom op een GB van Isaura Corneo. Eerst lekker klaargekomen "op zijn hondjes" in een jonge dame met condoom (verplicht gebruik van anti-allergisch type) terwijl ze een oudere man pijpte. Na een colaatje voelde ik terug leven, en aangeschoven bij één van de hokjes waar een zwarte dame met leuke tieten bezig was. Toen haar berijder de weg vrijmaakte, kon ik tussen haar benen kruipen. Eerst haar wat geplaagd met mijn halfslappe pik tussen haar lipjes, maar toen ik aangaf te willen inloggen, nam ze een condoom dat ze over mijn pik schoof. Ingelogd en flink doorgeneukt tot ik op sterkte kwam en ik kon spuiten. Uitgelogd en toen viel mij op dat het condoom gescheurd was. Eerlijk gezegd, ik had al het gevoel dat ik bare aan het neuken was, maar ja, er zat toch een condoom om ? Nou, niet helemaal dus. Eerlijk haar laten zien, maar ze giechelde, brabbelde wat Frans en greep gewoon wat papier van de rol om het eruit lopende sperma af te vegen en de volgende logde al in.

Terug
Naar boven