Roos - nachtvlinder Utrecht

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
193
152
Wat is er mis met haar prijzen? Ik vind die voor Nederland redelijk acceptabel. Maar goed de vraag was niet wat haar tarieven waren maar of iemand nog contact met haar heeft gehad in het recente verleden. Gesloten topics zijn van 2022/23. Haar laatste inlog in augustus 26

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
63
57
Ik heb haar regelmatig over de vloer gehad en die prijs valt wel mee als je haar voor een nacht "boekt" .
Heb een paar keer meegemaakt dat ze in de avond om 22:00 kwam en pas de volgende dag rond de middag weg ging zonder extra kosten.
Na een paar dates vond ik het wat te eentonig worden en niet meer met haar afgesproken.

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
248
117
@Zipperft , Als ze zo lang op bezoek is, praat je ook wel eens over dingen zoals klanten. Heeft ze toen iets gezegd dat ze het al druk had, of andere hints waarom ze bij velen niet reageert? Ik heb haar ook meerdere keren benaderd, maar nooit wat gehoord. Ik heb voor de zekerheid ook een ander nummer gebruikt, maar ook zonder resultaat

Zipperft

Toogplakker
7 jul 2019
63
57
@Zipperft , Als ze zo lang op bezoek is, praat je ook wel eens over dingen zoals klanten. Heeft ze toen iets gezegd dat ze het al druk had, of andere hints waarom ze bij velen niet reageert? Ik heb haar ook meerdere keren benaderd, maar nooit wat gehoord. Ik heb voor de zekerheid ook een ander nummer gebruikt, maar ook zonder resultaat
Ja we hebben ook wel gepraat tussen door maar niet echt over andere klanten van haar.
Bij mij reageerde ook wel eens traag maar kreeg wel altijd antwoord van haar .
Misschien ook omdat ik wel vaker met haar gedate hebt maar het kan ook zijn dat ze genoeg "klanten" heeft en selectief is..geen idee

chiel69!

Toogplakker
17 sep 2019
193
152
@Zipperft Mag je inmiddels wel weer in haar klaarkomen en kan ze het bed nog een beetje drooghouden? Ik twijfel nog even over meerdere uren maar volgens mij zit het met haar inzet wel goed toch?

Terug
Naar boven