Romy en vriendin - Rotterdam

Jeroen75

Snuffelaar
22 jul 2019
5
3
Romy ontvangt samen met vriendinnetje met dezelfde mogelijkheden als Romy. Is er al iemand geweest?

petertjeboz

Toogplakker
24 feb 2024
170
162
Misschien een link naar de advertentie en screenshots als back up zodat we weten om welke dame het gaat

Stan072

Toogplakker
15 mrt 2022
67
34
Ik vind het wel een megaprijs: 150 x 2 = 300 voor een half uur of 250 x 2 = 500 voor een uur, waarbij je wel 2 dames tot je beschikking hebt. Wel geil om je pik van de ene kut in de andere te stoppen. Maar 300 vind ik voor mijzelf erg veel.

Nick8200

Toogplakker
22 okt 2018
56
56
Gisteren geweest. Was alweer een tijd terug dat ik bij Romy was geweest. Nu dus een trio gedaan met haar vriendin erbij. Lekkere meid met een lekker gevormd lijf, kan ook heerlijk pijpen. Eerste lading verdween dan ook in het mondje van die vriendin. Tweede ronde de dames in 69 en ik Romy in doggy nemend, af en toe m'n pik uit Romy's kut en lekker laten pijpen en weer verder neuken. Daarna de dames nog een tijdje om en om geneukt waarna ik de tweede lading in Romy spoot. Heerlijke date, kost wat knaken, maar je krijgt er een lekkere date voor terug.

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
445
189
Gisteren geweest. Was alweer een tijd terug dat ik bij Romy was geweest. Nu dus een trio gedaan met haar vriendin erbij. Lekkere meid met een lekker gevormd lijf, kan ook heerlijk pijpen. Eerste lading verdween dan ook in het mondje van die vriendin. Tweede ronde de dames in 69 en ik Romy in doggy nemend, af en toe m'n pik uit Romy's kut en lekker laten pijpen en weer verder neuken. Daarna de dames nog een tijdje om en om geneukt waarna ik de tweede lading in Romy spoot. Heerlijke date, kost wat knaken, maar je krijgt er een lekkere date voor terug.
En wel tijd goed vol gemaakt, meestal zijn t ook nog quikys bij alle dames
Uur of half uur gedaan?

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Collega's ik vraag me af hoe haar vriendin eruit ziet
Is ze slank, donker of blond?

Dave078

Snuffelaar
17 jun 2022
11
0
In dec ook langsgeweest, was een leuke ervaring. Even kijken wanneer ze weer ontvangen voor nog een trio

Voormalig lid 23028

Ervaringsdeskundige
14 aug 2021
271
58
Romy doet nog steeds trio's met haar vriendin. Tot een afspraak is het nog niet gekomen.

@Moderator: draadje kan verplaatst worden uit WHEM, naar …. (In welke provincie ligt Sliedrecht, Zuid-Holland?)

klodder

Toogplakker
7 jun 2024
89
104
Ik vind het wel een megaprijs: 150 x 2 = 300 voor een half uur of 250 x 2 = 500 voor een uur, waarbij je wel 2 dames tot je beschikking hebt. Wel geil om je pik van de ene kut in de andere te stoppen. Maar 300 vind ik voor mijzelf erg veel.
Dit staat zeker op mijn lijstje van dingen die ik eens mee wil maken, maar zal dat alleen doen in Thailand of Filipijnen.

Terug
Naar boven