Rebella - Arnhem

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Ze ontvangt in ieder geval op een adres waar eerder een Roemeense dame (Maria - Arnhem) zat waar ik niet echt een goede ervaring mee had. Om die reden heb ik mijn date met haar toch maar geannuleerd omdat de dames van dezelfde kliek vaak ook dezelfde trekjes hebben.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Aan het bed (rood+zwart+grijs) te zien is het dezelfde locatie als waar ik van de week Giovana (8993551) heb geneukt. De recensie daarover is hier terug te vinden en geen herhalingsgevaar. Is wellicht ook door de opmerking van barney geen dame om snel te bezoeken.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Ik heb toch sterke twijfels dat dit 2 dezelfde dames zijn. Ze ontvangen waarschijnlijk wel op dezelfde locatie en delen dezelfde latex kleren maar het kutje van Giovana is toch echt anders, zowel op de foto's te zien maar zeker weten in het echt komt die van Rebella niet overeen met die ik lekker heb gelikt. Ze was ook met een collega aan het bellen, dat zou wellicht dan Rebella zijn.

joop1965

Ervaringsdeskundige
29 aug 2016
383
22
Giovana heeft tatoeages. Die zie ik niet op de foto's van Rebella of zo moeten weggepoetst zijn.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Oral is correct. Het zijn twee verschillende dames die op de zelfde locatie ontvangen.

Ik heb nog geen tijd gehad voor een review, maar hier is een korte versie:
Ze is duur maar je kunt onderhandelen naar schappelijke prijzen.
Pijpen deed ze bij mij niet, ding er meteen bovenop.
Goeie kont en borsten.
Lekker strak kutje.
Deed opzich lekker mee, maar moest niet te veel moeite kosten.
Ze is Roemeens, en niet Brazilians.
Ik zou er graag nog eens heen gaan als ik het geld er voor had.

Pieter88

Snuffelaar
9 jan 2022
7
3
Ik heb in 1 jaar al vaak seks gehad met verschillende DVP's zonder condoom, minimaal 10 verschillende en nog nooit wat opgelopen van hun. Deze DVP's boden het nooit aan en had er nooit naar gevraagd maar het gebeurde gewoon vanwege een goede klik.

En dan nu: In de 2 keer dat ik een bekende NZC dame heb ontvangen (die het openlijk aanbieden), heb ik beiden keren wat opgelopen.
Zojuist een positieve uitslag gekregen op chlamydia, heb getest 2 weken na onbeschermde sex gehad te hebben met deze dame in dit topic.

Ik ben er dus nu wel klaar mee en laat het alleen nog maar toe als het spontaan gebeurt met een dame die het niet aanbied. Ook wil ik toch wel even iedereen aanraden die deze dame of andere dames van dezelfde kliek hebben bezocht om zich ook te laten testen.

Pieter88

Snuffelaar
9 jan 2022
7
3
@Joopie 2

Veel testen ook niet goed, je moet echt de ochtendurine en dan Maximaal de eerste 20ml meegeven. Als je teveel urine meegeeft dan wordt het teveel verdund en heb je kans dat je negatief test terwijl je het wel hebt

Terug
Naar boven