Paula - Utrecht

Died1234

Toogplakker
16 jun 2021
110
47
Dank Vovin_2 toch maar gegaan en naar mijn ervaring van wel. Afgesproken busje in ff snel doneren en weer weg en ze was ook nog lekker strak. Is puur hobby voor haar dus je ziet dat ze geniet van veel zaad op een dag. Vriend zit voorin achter het stuur en heb je geen last van. Perfecte cumdump leuk om te zien en slank en nogmaals verzot op zaad.

nlto

Toogplakker
22 mrt 2017
61
9
Na wat twijfel toch maar een poging gedaan vanavond.
Een typisch oost-europese dame qua uiterlijk maar ik had echt erger verwacht gezien de foto's.
Paula is beslist vriendelijk , haar nederlands is zeer beperkt maar het engels is prima.

De ruimte in het campertje is echt heel beperkt , vanaf 1m80 kun je niet meer staan.
Ze was opmerkelijk fris en schoon ; ook hier had ik vele malen erger verwacht.
Na te hebben afgerekend kon ik haar neuken.
Geen nep gekreun , alleen een beetje gehijg.
Ik werd zeker niet gepusht om te haasten , ben alles bij elkaar toch ruim 20 minuten binnen geweest.
Kon zonder probleem in haar klaarkomen.
Hele aparte ervaring zo in een campertje op een parkeerplaats maar het is me echt enorm meegevallen.
Herhalingsgevaar ? Mwah , de prijs is redelijk hoog voor het gebodene maar het is zeker niet beroerd.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/quicky-on-a-parking-only-penetration-100-euro_8092879

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
349
Is er nog iets van interactie of elkaar opwarmen? Of is het inderdaad conform advertentie: alleen neuken en weer gaan?

nlto

Toogplakker
22 mrt 2017
61
9
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Focus zit wel op het neukwerk, niet echt veel interactie / passie.

Laatst bewerkt door een moderator:

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Uit nieuwsgierigheid ben ik gaan kijken. Dame zag er op dat moment best onverzorgd uit, en poes rook op dat moment. Heb haar geneukt, maar achteraf spijt. Denken met je lul noemen ze dat

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Nu in Zwolle. In advertentie tekst staat dat ze ook bereid is naar jou toe te komen, maar daar betaal je dan extra voor. Ook vragen ze in dat geval om vooruitbetaling. Ik wacht wel tot ze in de buurt is. Foto 2 ziet er uitnodigend uit :p

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Nooit vooruit betalen mensen!
Kan niet vaak genoeg gezegd worden, is vragen om problemen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Ze vraagt alleen vooruitbetaling als ze naar jou moet komen, niet als je naar haar gaat.
Niet dat je het dan wel moet doen, maar voor de verduidelijking...

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Ze is bereid naar je toe te komen tegen vooruitbetaling!? Laat mij even nadenken....eh....HELL NO! Als iemand hier accord mee zou gaan kan je lekker zitten wachten want na betaling zal je haar nooit meer kunnen bereiken gezien dat je dik geblokkeerd bent!

WBress

Toogplakker
1 jun 2020
27
26
Niet recent, maar als ik zie dat ze in mijn buurt is ben ik van plan om weer te gaan.

Heb 3 keer eerder met haar afgesproken. Achterin haar bus een lekker vluggertje en haar volgespoten. Ze ziet er wel leuk uit. Niet bijzonder aantrekkelijk, maar zeker niet verkeerd. Kutje is lekker en ze lijkt het zelf ook wel geil te vinden om door vreemde mannen volgespoten te worden. Heb zelf iig alle 3 de keren naar me zin gehad en haar met plezier gevuld.

Terug
Naar boven