Overzicht Hi bby hoerenclub

Any6

Toogplakker
3 jan 2023
46
82
Soortgelijke dames vind je in iedere stad. Ik herken ze aan 150€ per uur met alles aangekruist. Als je op kinky filter op dinges als plassex zie je ze zo verschijnen

Met planner +50€ all in. Als je voldoende dominant bent kun je dan een uur doen wat je wil, volledig zonder.

Voormalig lid 37093

Toogplakker
16 apr 2023
49
19
Ja, wat denk je dan, vanwege de goede secundaire arbeidsvoorwaarden? Vrijwel elke dvp doet het puur voor het geld.
In de klantervaring, waar het hier om gaat, zitten verschillen. Niet iedereen is op zoek naar alleen maar een voorwerp. cumdump.
Anderen zoeken meer een GFE ervaring. En er zijn ook dames die dat bieden. Er misschien zelf ook plezier aan beleven. Maar inderdaad. Het is een beroep. Dus in de regel staat geld verdienen (voor wie dan ook) centraal..

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Van het hele lijstje is Olga (voor mij) toch wel de grootste afknapper.

Ook niet alsof ze ooit deze persoon geweest is.
Was een mager niet echt knappe jonge dame.
Wilde niet gebeft worden.

En bleef maar zeggen are you done did you finsish?
En dat al na 2 a 3 minuten terwijl ik voor een uurde betaalde.

Gestopt mid sex.
Kleren aangetrokken.
Toen was ze zo verbaast.
I not okay?

Ehhhh nope.
Bood nog wel geld terug aan.
Maar nee geweigerd en weggegaan.

Als ze mij dan geld terug zou willen geven dan zou ik ook zo veel mogelijk terug eisen.
Moet er tenslotte hard genoeg voor werken dus dan mag zij het ook wel voelen in de portemonee.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Het is heel verschillend blijkbaar.
Ik hoor mensen op dit forum die maar met hun vingers hoeven te knippen en de deur zwaait open, en andere staan uren in de kou te wachten..
Ik hoor meestal bij de laatste categorie helaas 😔

Je live locatie sturen wil ook nog wel eens helpen is mijn ervaring.

Wel tering geile grote tieten hoor. Maar wat ik las sla ik over gelet op wat in dit onderwerp geschreven is over haar.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Roxy is er 1 om te mijden. Ik heb op Kinky een slechte beoordeling gegeven na 1 positieve van iemand en paar dagen later heeft ze haar reviews uitgezet. Roxy is een chagrijnige dame, wel exact als op de foto. Ruim 1.70m mollig postuur. Maar er was geen spatje lach van te bekennen bij binnenkomst. Ik stelde haar paar vragen; ze kwam erg ongeïnteresseerd over en zat meer op d'r mobiel dan een fatsoenlijk gesprek met mij te houden. Ik heb vervolgens bedankt en ben weggegaan. Oh ja, toen ik wegging werd ik geappt door dezelfde nummer met: baby where are you?

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Het is een persoonlijke afweging om met dit soort verenigingen in zee te gaan.
Ik beperk me liever tot dames die zelf hun afspraken verzorgen.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Dank @springfield voor je review in #47. Ik stond al bijna voor haar deur, maar heb me toch maar ingehouden.

springfield

Toogplakker
17 jan 2021
62
33
Bij mij is het gewoon zeer belangrijk dat de klik er is bij binnenkomst @RHuizer2. Als de dame al bij binnenkomst erg chagrijnig en geen spatje lach laat zien dan is het voor mij klaar ... dan weet ik wel hoe de seks ook zal zijn.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
De wandelaars die met deze club in zee gaan doen het zichzelf aan.
DVPs met een taalbarrière, planners die er zootje van maken, afspraken die niet nagekomen worden.
Dat en meer kun je verwachten bij deze ongeorganiseerde bende.

SS_Trunks

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
649
249
Gisteren niet door 1 niet door 2, maar door 3 dames van deze club voor niets van huis gegaan.
Toegegeven ging de laatste niet door omdat ik weigerde een selfie te sturen, maar ik heb de neiging om ze nu maar gewoon over te slaan...

Terug
Naar boven