NZCforum bi mannen meetup?

dirkA

Ervaringsdeskundige
3 apr 2015
453
270
Ooit me eens laten masseren door een mannelijke gay, alles goed en wel, tot hij met zijn hoofd te dicht tegen het mijne kwam.
Ik werd echt een beetje misselijk en heb het toen afgebroken.

Fantasie vs werkelijkheid !

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
@dirkA en @Cumgiver:

Ik wil jullie best een keertje lekker klaarzuigen door een gloryhole en dan mag je heerlijk alles in mijn goed zuigende en slikkende mond spuiten... misschien wil je dat eens proberen? Een stuk meer anoniem en minder persoonlijk.

En mocht dat bevallen dan kun je de volgende keer overwegen om me lekker door datzelfde gloryhole te neuken en vol te spuiten ;)

Zo maar een ideetje. Laat maar in de PBs weten of je dat wat vindt.

Jeroen

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
xavierke zei:
Ik heb een kik groep aangemaakt, dus stuur me een privé bericht met je kik username als je een uitnodiging wil!

Ik krijg helaas geen reactie van Xavierke? Is deze groep nog aktief?

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Die groep is volgens mij niet meer actief...ik heb mezelf er ook vrij snel terug uit gelaten, er leek geen sfeer noch klik te zijn.
En ik denk dat ik niet de enige was...

Misschien moeten we eens beginnen met hier te laten weten waar diegene die wel eens genomen willen worden naar toe gaan en te vinden zijn?
Ik denk aan sexcinema, strand, club,...

Ik ga bv. elke zomer wel eens een keertje (of een paar keer) naar het naaktstrand in Roermond.
Daar is achteraan een gay-deel waar wel wat activiteit is en veel getolereerd wordt, en het feit dat dat buiten en publiek is maakt het voor mij extra geil.
In de laatste week van juli zal ik er wel weer eens te vinden zijn (welke dag moet ik nog zien). Misschien leuk om daar een aantal forummers te ontmoeten?

icebear

Toogplakker
8 jun 2019
34
11
Komende zaterdag wordt het mooi weer en ga ik eens naar het naaktstrand gaan.

Hopelijk zijn er wat actieve tops... heel misschien als er een te vertrouwen top (forummer?) is laat ik me ook eens bare nemen :)

A

Anonymous

Guest
Cumgiver zei:
Hoi allemaal,

Opzich is dit geen verkeerd idee, alleen heb ik geen fun met mannen op seksueel gebied. Die verkenning had ik 10 jaar geleden zonder succes afgesloten. Daarna heb ik enkel gesekst met een paar vrouwelijk uitziende jongens. Iedereen die me van het forum kent weet wat mijn voorkeuren zijn.

Ik wil jullie graag meegeven dat ik dit idee enorm respecteer en zeker zo'n meetup moet realiseren. Ikzelf heb een wens om een transparty te organiseren of met een paar dames en tgirls. Of gewoon een borrel met elkaar vlakbij een raambuurt en dan een raamdame bezoeken. Chatgroep aanmaken is zeker handig, lijkt me ook leuk om wandelbroeders bij een raambuurt tegen te komen.

Groetjes Cumgiver

Een transparty zou ik ook zeker voor in zijn! Sign me up :D :p

bolo

Snuffelaar
18 jul 2017
3
4
Hoi,

Ik ben Rob en wil graag lekker gepijpt worden en iemand zijn mond vol spuiten in de buurt van Utrecht,
Iemand beschikbaar?

Groet,

Rob

A

Anonymous

Guest
Ik kom uit omgeving zuidelijk van Amsterdam, al eerder op voornoemde initiatieven gereageerd, incl. Kik groepjes, maar allemaal niks geworden, niks meer vernomen.
Een op een individueel zal uiteindelijk wellicht de enige optie zijn, dus bij deze: Ben zelf bi, passief bottom als het om mannen gaat.

Geïnteresseerden?

Jamie

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ben bang van niet…
Sowieso lopen contact initiatieven hier vaak op niets uit.. helaas!
Ik ga tegenwoordig gewoon naar een van de twee sex-biossen die ik regelmatig bezoek… Daar kun je vrijwel altijd meteen aan de gang. Zeker als je niet al te kieskeurig bent!! 😉
Een lekkere jonge pik is natuurlijk het lekkerst maar er loopt altijd wel een geile pensionado rond die zich in je wil legen! Haha..
Het is gewoon het makkelijkst!
Laatst door drie man tegelijk genomen… Heerlijk druipend van het zaad weer huiswaarts! 💦👅💦

A

Anonymous

Guest
Klinkt perfect, zelfs de 'pensionados" :lol: mooi omschreven en erg herkenbare setting...

Welke clubs zijn dat dan ( Ik vraag het voor een vriend :lol: :lol: :lol: )

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Haha… Dat zijn:
GewooninRoosendaal (sexbios in Roosendaal t.o. Station)
En Blind date sexbios in Rotterdam.. Links mogen niet geloof ik maar gewoon Google-baar hoor.. ;-).

In beide goeie ervaringen…

13 mei 2015
1.163
462
De ganse topic nog eens doorgenomen en tot de conclusie gekomen dat van het originele idee hoogstwaarschijnlijk niks is gekomen.
Ten eerste heb je het al dan niet overbrugbare 'afstand afleggen' aangezien er hier Belgen én Nederlanders zijn.
Daardoor zou je eigenlijk beter twee groepen hebben, via een of ander kanaal (KIK, Telegram, .....) zodat er uiteindelijk toch wel eens een IRL-meeting kan gerealiseerd worden.
Ten tweede heb je dan nog het verwachtingspatroon.
Sommigen geven aan om daadwerkelijk, en dan liefst bij de eerste ontmoeting, een geile bare meeting te houden. Anderen hebben een eerder afwachtende houding, en zullen zich misschien wel aanmelden, maar al het er echt op aankomt..???

Wat zal het uiteindelijk worden???

Geile groeten,
Ypp

Huisvriend

Ervaringsdeskundige
6 jul 2015
271
83
Waarom prik je niet gewoon een datum en een tijd in bv Azzurra of steamworks. Pak een gemengde dag, kunnen vrouwelijke forumleden ook komen. Doe dit een aantal keer op wisselende tijden en dagen zodat mensen zelf kunnen kiezen. Is de opkomst laag dan kun je zelf nog wat relaxen met eventueel andere gasten die aanwezig zijn of genieten van de welness.

Mjuan84

Toogplakker
11 aug 2022
26
5
Misschien toch een (hernieuwde) poging om een Telegramgroepje aan te maken. Vind het wel een geil idee dit :p

Terug
Naar boven