Milieusticker voor Duisburg

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Zonder ,

En hoe leg je het bij je 'thuis' uit als je een boete in de bus krijgt , wegens het niet hebben van een umwelt sticker in Duitsland ?

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
@Zonder

Op een ander forum een nuttige tip gelezen, gewoon zeggen dat je je bent gaan interesseren voor industrieel erfgoed. Eerst eens een uitstapje in Nederland naar bijvoorbeeld het Cruquiusgemaal of het Woudagemaal en dan is het bezoeken van wat hotspots in het Ruhrgebied al bijna vanzelfsprekend.

Landschafstpark Duisburg Nord is erg de moeite waard en een half uurtje lopen van Venus.

Eertmans

Ervaringsdeskundige
18 okt 2022
478
496
En hoe leggen jullie aan het thuisfront uit dat er ineens zo een milieusticker tegen de voorruit kleeft ? :roll:

A

Anonymous

Guest
bobbeltje2 zei:
@Zonder

Op een ander forum een nuttige tip gelezen, gewoon zeggen dat je je bent gaan interesseren voor industrieel erfgoed. Eerst eens een uitstapje in Nederland naar bijvoorbeeld het Cruquiusgemaal of het Woudagemaal en dan is het bezoeken van wat hotspots in het Ruhrgebied al bijna vanzelfsprekend.

Landschafstpark Duisburg Nord is erg de moeite waard en een half uurtje lopen van Venus.

Dat zou toch weer de vraag oplevern waarom de hond dan niet mee mag als je naar het Ruhrgebied gaat :p

rickske123

Toogplakker
19 jun 2019
231
297
@ Eertmans ,

Ik ga jaarlijks 2 keren op vakantie met het gezin in het Ruhr gebied waar je een sticker nodig hebt en ook bezoek ik de jaarlijkse de motorshow te Essen waar ook een vignet voor nodig is .

20 aug 2022
1.328
767
Motorshow in Essen? Is dat nog steeds een jaarlijks event?
Dat is alweer een tijdje terug dat ik daar geweest ben.
Nog steeds de moeite waard om te bezoeken?

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Ga een dagje shoppen met je vrouw in Aken, Düsseldorf, Keulen,… dan heb je een milieusticker nodig. Je moet er iets voor over hebben om onze hobby te kunnen uitoefenen.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.391
2.875
Is het nou afgelopen met dat gezwam over milieustickers? Tot de orde van de dag. Graag nu recensies waarvoor dit forum is bedoeld en waar we wat aan hebben.

A

Anonymous

Guest
Ik wil het anders graag nog even over milieustickers hebben. Waar kon je die ook alweer kopen?

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Edit moderatorteam: topic opgesplitst!

Jullie kunnen hier verder palaveren over alle milieustickers zo veel als jullie willen zonder de originele topic nog verder te bezoedelen.

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam

gerald

Toogplakker
20 aug 2022
110
173
Zonder zei:
Gerald, zowat de helft van je posts bestaat uit gezeur als "daar is dit forum niet voor" en "lezen blijft lastig", kortom over wat er allemaal niet deugt aan de posts van anderen. Erger je gewoon eens wat minder aan het gedrag van anderen, daar word je blijer en aangenamer gezelschap van.

Prima dat je iemand rechtstreeks aan valt maar wees dan wel fair en kijk eerst zelf in een spiegel.

Waarom zou iemand soms een kritische noot plaatsen? Waarom zou dit gedeelte nu werkelijk afgesplitst zijn van het forumgedeelte villa venus Duisburg? Heel simpel omdat het allemaal geen jojo te maken heeft met doel van dit forum namelijk neuken zonder condoom
En de meeste mensen hopen als ze zien dat er nieuwe bijdragen zijn geleverd ook echt een recensie te lezen over in dit geval de dames in villa venus maar nee we kalken pagina, s vol over milieustickers en parkeerbeleid.

Milieustickers, parkeerbeleid, pijpen zonder condoom, neuken met condoom, zie club Le baron, van alles lees je de laatste tijd hier.

Leg mij uit voordat je weer persoonlijk wordt. Wat is nu eigelijk je eigen bijdrage geweest met betrekking tot doel van de site, neuken zonder condoom recensies?

A

Anonymous

Guest
"Aanvalt", nou nou, doe es ff rustig man. Altijd dat gepikeerde toontje, da's nou precies wat ik bedoel.

A

Anonymous

Guest
Ik heb je op m'n negeerlijst gezet, dan ben ik van dat zure gezeur van je verlost.

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
Zonder zei:
limboburger zei:
Moinmoin,

vwb de milieusticker, de boa's die controleren op parkeertickets kunnen je ook een boete schrijven voor het niet voeren van een milieusticker. Let er tevens op dat zo'n boete tegen de 100euro kan lopen want je begaat een milieudelict. En al helemaal als blijkt dat je geen sticker of een verkeerde sticker voert met een auto die te vervuilend is. Kortom, voor die paar euro, haal een sticker dan heb je - thuis - geen problemen.

Ha, en hoe leg ik thuis uit waarom ik een milieusticker voor Duitsland op mijn voorruit nodig heb? 🤪😆
Tijd om eens een dagje kerstmarkt voor te stellen ;)

Ik heb zo'n sticker, maar nog nooit gecontroleerd. Als je beetje handig bent met een label printer kun je er ook zo een ander kenteken op zetten als je auto niet voldoet :roll:

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
bobbeltje2 zei:
@Zonder

Zeche Zollverein ligt niet ver van Grimberg sauna. Kokerei Hansa/Zeche Zollern in Dortmund.

Ik vind die plekken ook nog echt interessant, geen smoes.

Terug
Naar boven