Miky - Amsterdam

geile_peter

Toogplakker
21 jun 2015
27
18
Afgelopen week kon ik het niet meer houden. Op zoek naar een meid met grote tieten, kwam ik op kinky uit bij "Sexy Miky". Na contact met haar opgenomen te hebben en ook al duidelijk te horen hebben gekregen dat neuken zonder condoom mogelijk was, ging ik naar Amsterdam. Ze gaf het adres in Amsterdam Osdorp. Het was makkelijk te bereiken vanaf de snelweg en er is parkeergelegenheid genoeg. De straat is een winkelstraat met daarvoor een parkeerplaats. Gratis parkeren voor 2 uur, maar let op, vergeet je parkeerkaart niet.
Na aankomst bleek het opgegeven huisnummer niet te bestaan. Ik dacht, daar ben ik dan mooi ingestonken. Na bellen gaf ze aan waar ik naar toe moest, dus mijn argwaan was voorbarig. Miky is een mollige, noem maar dikke meid, met inderdaad een paar behoorlijke naturel tieten. Bij binnenkomst zag ik ook dat zij niet de enige is die daar ontvangt. In een klein kamertje werd ik ontvangen en al snel gingen de kleren uit.
Nadat we heerlijk aan het vrijen waren waarbij zij bovenop lag, ging ze rechtop zitten en pakte een condoom....shit, daar was ik niet voor gekomen. Ik vroeg haar of neuken zonder condoom mogelijk was waarbij ze heel rustig en ook gelijk zij "I have no problem with that". Dus deze dame is echt een adresje als je van mollig/dik houd en van grote tieten.
Pluspunten van de dame zijn: De foto's op kinky zijn van haar en recent, ze is aardig, zoent lekker en je mag je zaad in haar kut spuiten.
Minpunt van haar vond ik het slechte pijpen. Daar zou ze nog wel voor naar school moeten om dat te verbeteren.

https://www.kinky.nl/advertenties/549940-miky

• Like
Waarderingen: zzpt
A

Anonymous

Guest
Ben de laatste twee maanden 2 keer bij Miky geweest. Prima adresje. Leuke Spaanse milf. Spreekt goed Engels. Geweldige borsten, zoent lekker en heel relaxed tijdens de date. Ze is mollig maar heerlijk figuur. Bare is geen enkel probleem en zonder meerprijs :D. Heerlijk als ze je cowgirl klaar neukt. Ik ga zeker vaker.

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Ben er ook geweest. Blijft bij die ene keer. Kan het enthousiasme voor Miky niet delen. Ik werd door haar niet opgewonden. Bare is geen probleem, maar bij langdurig neuken valt haar kut droog. Ik vond haar ook wat passief. Kan allemaal ook aan mij hebben gelegen of zij had haar dag niet.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Vanmiddag was ik op bezoek bij deze Spaanse milf.
Telefonisch afgesproken dat ik even langs wou komen voor half nzc dat vond ze geen probleem.
Bij aankomst ontving ze me hartelijk en nemen we de lift naar boven (4de verdieping)
De ontvangstruimte was groot en schoon.
Na het afrekenen ons samen uitgekleed (douchen was niet nodig omdat ik net uit de douche kwam)
Ze pijpt lekker en rustig maar monotoon (op en neer) maar was verder oke (kon beter).
Paar standjes afgewerkt en alles netjes intern achtergelaten. Douchen voor en achteraf mogelijk. Gratis parkeer 2uur max.
Miky is een vriendelijk dame die haar afspraken nakomt.
Door een technisch probleem van Kinky staat haar adje al een week niet meer online maar is wel te bereiken op 0610975955.
€70 half uur bare zonder extra. Ik zeg Doen en je ervaring hier delen ;)

Update: haar adje is weer online. Succes.

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Slimme nette dame. Dik maar ziet er goed uit en mega borsten. Echter misschien lag het aan mij maar kon Bare vergeten...

A

Anonymous

Guest
Slimme nette dame. Dik maar ziet er goed uit en mega borsten. Echter misschien lag het aan mij maar kon Bare vergeten...

Ook ik heb (helaas) dezelfde ervaring. Ook na enig aandringen ging ze niet bare. :(

Stael

Toogplakker
4 feb 2016
55
1
Een van de regelmatige bezoekers van dit forum heeft haar een onaangenaam presentje bezorgd. Dus finito!

A

Anonymous

Guest
Stael zei:
Een van de regelmatige bezoekers van dit forum heeft haar een onaangenaam presentje bezorgd. Dus finito!

Gadverdamme.... vieze gasten zeg die gewoon rondlopen met soa's

A

Anonymous

Guest
Ben gisteren weer bij Miky langs geweest. Ze is weer helemaal fris en fruitig en gezond natuurlijk. Bare was geen probleem in de hitte van de strijd :D Blijft heerlijk als ze bovenop je zit met die heerlijke borsten! Ben benieuwd naar jullie ervaring.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Ik heb gisteren onze spaanse furie mogen bezoeken. Wat een tetten heeft deze vrouw! en idd bare is geen enkel probleem als ze bovenop je komt zitten. Heel geil als ze zichzelf vingert als ze bovenop je zit te paardrijden. Daarna nog over Malaga gehad waar ze blijkbaar haar roots heeft liggen.

Al met al een geile date!

Gr. J.

A

Anonymous

Guest
Ik ga morgen haar weer lekker bezoeken. Heeft iemand van jullie met haar al anaal uitgeprobeerd? :D

A

Anonymous

Guest
Ben er van de week weer geweest. Anaal is niet echt mijn ding. Wel deze keer ook doggy geprobeerd :D Erg lekker als je haar borsten dan ziet schudden. Blijft een heerlijke vrouw. Als ze lekker geil wordt, gaat ze tijdens het neuken zich zelf klaar vingeren. :lol:

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Vandaag wederom haar bezocht. Was een echte GFE!
Bij binnenkomst meteen geil zoenen en meegetrokken in haar slaapkamer.
Vervolgens tongend op bed beland en alle standjes genomen.

Als je haar doggy neemt gaat ze idd zichzelf vingeren om gelijktijdig klaar te komen. Vervolgens ingehouden en haar anaal genomen in haar strakke sterretje. Wederom begint ze zichzelf te vingeren om kirrend klaar te komen toen ik mijn puddingbuks in haar sterretje heb geleegd.

A

Anonymous

Guest
Het verbaast me dat er over Miky niet meer geschreven wordt. Het is echt een heerlijk geil mokkel :D Ben er gisteren weer eens langs geweest. Ze heeft mij twee keer heerlijk klaar gereden in een uurtje :lol: Op mijn leeftijd lukt dat niet zoveel meer :lol: Jongens: als je haar lekker opgeilt, is ze niet te stoppen! :D

Heb er zin in

Snuffelaar
2 okt 2016
24
0
Ben er ook geweest het was wel even zoeken voor het huisnummer bij binnenkomst vriendelijk begroet na dat ze het geld en de telefoon had afgehandeld was ik mij al aan het uitkleden en mocht ik op het bed plaatsnemen en zij kleden zich ook uit het licht bleef uit enkele het gekleurde lampje naast het bed brand ze kwam gelijk tot actie om Japie op oorlog sterkte te brengen en vroeg daarna of ik haar mocht beffen geen probleem en na de bef beurt maar een condoom om laten doen en haar geneukt na het klaarkomen mocht ik me even opfrissen in de mooie badkamer en heb het daarbij maar gelaten en ben weer op huis aan gegaan.

Hans4u

Snuffelaar
11 apr 2015
23
3
Een tijdje geleden was ik er ook. Gratis parkeren (als je niet pal voor de supermarkt gaat staan), fraai apartement. Ze spreekt goed engels voor een spaanse.
Miky is mollig, en ziet er goed en verzorgd uit. Ze is wat sloom, ook met de sex matig actief. Nzc is geen probleem als je dat vraagt. Als je dit alles prima vind, inclusief het mijmeren over haar bestaantje, dan kun je hier gerust heen. Ik ga dan toch liever elders.

Voormalig lid 250

Snuffelaar
7 apr 2015
10
0
Paar weken geleden ook geweest. Net stuk van Amsterdam Nieuw West (Sloten), gratis parkeren (wel met blauwe schijf als je voor de winkels gaat staan, en toen ik er was werd er gecontroleerd). Miky kwam me beneden ophalen en samen gingen we naar haar appartement. Keurig, echt niets mis mee, ook een nette badkamer. Dat zie je wel eens anders.

Miky is vriendelijk, en dik (flinke buik, gelukkig ook grote tieten). Ze moet nogal op gang komen, maar is ze eenmaal op stoom dan is het prima. Na het pijpen (ok, niet bijzonder maar zeker niet slecht) pakte ze een condoom. Ik dacht we kijken verderop wel, dus na wat neuken het condoom er weer af om haar weer te laten pijpen. Vervolgens ging ze gewoon op mijn condoomloze paal zitten, en smoorde me met haar tieten. Uiteindelijk heb ik haar wat harder in missionaris afgepaald en intern klaargekomen.

Hygiëne is ok, ook al vond ik haar wat scherp ruiken daar benden. Badkamer is zoals gezegd prima, en ze heeft een flesje klaarstaan met een soort desinfectiemiddel. Erg attent. Heb 120 betaald, zou denk ik nog wel eens terug gaan als ik geen zin had lang te zoeken.

Weert Gilders

Toogplakker
21 apr 2015
119
0
Vorige week zaterdag bezocht ik Miky voor de vierde keer. Daar aangekomen leidde ze me naar de douche toe zodat ik lekker fris voor haar zou zijn. Na het opfrissen zijn we op bed gaan liggen. Ze heeft me heerlijk en lang gepijpt terwijl ik met dikke tieten speelde.
Toen mijn beste vriend op oorlog sterkte was, vroeg ik of ze op me wou zitten.
Ze kroop op me en liet haar natte kutje over mijn paal heen glijden.
Ik heb haar in diverse standjes genomen en spoot ik haar na 1 minuut of 20 vol.
Weer opgefrist en met een groot glimlach vertrokken.
Niet moeder mooiste maar komt haar afspraak na. Zeurt niet om de tijd en laat je merken dat ze haar best doet.

amspaul

Toogplakker
15 jul 2016
74
43
Vorige week voor de tweede keer bij deze Spaanse dame geweest. Super ontvangst, alsof ze me al jaren kent. Na een douche heerlijk zoenen en het bed op. Allemaal heel relaxt en ze heeft een heerlijk vol lichaam met grote borsten. Pijpen en neuken afgewisseld en verschillende standjes. Ze gaat er helemaal voor. Herhalingsgevaar dus zeer groot!

Terug
Naar boven