Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Heb van meerderen die Melanie de afgelopen tijd in Diest hebben bezocht begrepen dat ze zwanger zou zijn. Klopt dat? Nu begrijpen we dan wel waarom ze met condoom is gaan neuken terwijl ze niks anders wilt dan dat er diep in haar kutje gespoten wordt. Ik vond het al zo een raar verhaal maar zulke zaken lekken al heel gauw uit. Dat kan je op je vingers natellen dat wij het binnen mum van tijd weten. Het gaat nu als een lopend vuurtje!

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Ik weet niet of ze zwanger is, maar sinds begin dit jaar heeft ze mij niet meer benaderd voor een date bij haar thuis.

Als ik er aan terug denk, heb ik heel wat geile scenario's met haar mogen beleven, latex sexy pakje, vibrators, samen met haar vriend. In het begin (jaren geleden) was ze vooral van het pijpen tot het einde en je zag geen druppel daarvan terug. Later deed ze dat niet meer en stond ze erop dat je haar kutje volspoot.

De eerste keer bij haar thuis zat ik bij hun op de bank in woonkamer en kreeg ik een drankje, na 20 min, kijkt ze haar vriend aan en ze komt kruipend over vloer naar me toe en pijpt me vervolgens af en slikt al het zaad door. Daarna neukte haar vriend haar, waarna ik ook nog even haar volgespoten kutje op z'n hondjes neukte. Ze was denk ik nog geen eens 20 jaar toen.
Haar vriend vertelde me toen dat ze erover nadachten om een Gangbang te organiseren. De rest is history

A

Anonymous

Guest
Al die geile verhalen die ik hier en daar hoor en lees.... man man man wat heb ik er toch een spijt van dat ik al die jaren niet meegemaakt heb want het zijn er zoveel en elke keer val ik weer van de ene verbazing in de andere. Het enige wat ik hoop is dat ze nog eens een keertje terugkomt en al die geile dingen dunnetjes overdoet want zoals ik het begrepen heb is het een dametje die iedere keer weer met andere fantasietjes komt al dan niet geïnitieerd door haar vriend en van het ene op het andere moment plotsklaps stopt met alles om vervolgens uit het niets weer met geile fantasietjes te komen. Heeft ook weer iets spannends eigenlijk......

Drag2

Snuffelaar
27 nov 2019
10
0
Aangezien ze met verlof is zou dat best kunnen met wat hier gezegd is.
Ik was ooit bij Nicole wat ik wel een leuke meid vind maar Melanie was toen ook in het gebouw(niet vrij) spijtig dak die nooit ontmoet heb being so close….. :shock:
Denk dat dat nu er ook nooit meer van zal komen… alleen de fantasie blijft over anyway denk dat er genoeg overheen zijn gegaan.

Hotjake

Toogplakker
4 apr 2018
236
83
Opnieuw (definitief? ) verdwenen op de site van Freya. Met ongeduld gewacht op haar comeback maar vrees dat het game-over is...

A

Anonymous

Guest
Ach joh maak je er niet zo druk om die komt best wel weer terug. Misschien is ze wel naar het buitenland voor een tijdje of is ze getrouwd of heeft ze een sabbatical genomen of afkloppen natuurlijk maar misschien heeft ze Corona gehad en heeft ze er meer last van dan anderen etc. etc. Meiden die in deze business heel veel geld verdienen komen altijd weer terug tenzij ze opeens miljonair geworden zijn haha en ze is niet de enige.

De meeste meiden doen het op deze manier en logisch ook want dit "werk" vergt gewoon heel veel van een vrouw! Ik blijf wel weg als ze weer terugkomt zonder bare aan te bieden en ook geen bare-bangs meer doet want dan blijft ook zij een simpele modale seks-werker en niet meer dan dat. Mooie meiden die spermageil zijn en het zoveel mogelijk in al hun gaatjes willen hebben dat is het mooiste wat er is! :lol:

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
Roro597 zei:
Dame is zwanger wat ik zo zag

Stop eens speculeren

Forum is bedoeld hoe was je date

Stop eens met die onzin

wat gaat ons dat aan die zijn privé zaken
Jullie zijn stel oude wijven zeg, ik word hier zo moe van.

Vriendelijke groet Cobra

Rick512

Snuffelaar
1 apr 2020
10
0
Cobratje ik gaa met jou mee ze heeft gewoon even rust nodig een als ze nooit meer terug komt is dat haar keuze en zelf voor mijn is er niet meer een ik kwam er vroeger iedere week en ik denk dat we beter op kunnen houden met dat zeuren over haar privéleven wat als we daar goed mee bezig blijven komt ze zekker nooit meer terug wat daar is ze wel zoo klaar mee

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Cobratje zei:
Roro597 zei:
Dame is zwanger wat ik zo zag

Stop eens speculeren

Forum is bedoeld hoe was je date

Stop eens met die onzin

wat gaat ons dat aan die zijn privé zaken
Jullie zijn stel oude wijven zeg, ik word hier zo moe van.

Vriendelijke groet Cobra

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :shock: :shock: :shock: :shock:

Roro597

Toogplakker
12 apr 2018
137
27
Rick512 zei:
Cobratje ik gaa met jou mee ze heeft gewoon even rust nodig een als ze nooit meer terug komt is dat haar keuze en zelf voor mijn is er niet meer een ik kwam er vroeger iedere week en ik denk dat we beter op kunnen houden met dat zeuren over haar privéleven wat als we daar goed mee bezig blijven komt ze zekker nooit meer terug wat daar is ze wel zoo klaar mee

:( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :eek: :eek: :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :(

A

Anonymous

Guest
Bare Lovertje zei:
Misschien is ze wel naar het buitenland voor een tijdje of is ze getrouwd...

Als ze getrouwd is is haar man één lucky motherfucker.

A

Anonymous

Guest
Hahahaha dat zeker, maar niemand die ik ken en wel eens bij haar geweest is heeft haar de afgelopen maanden nog gezien. Zoals iemand laatst opperde en ik vind dat niet zo raar bedacht, dat ze gewoon zwanger is en niet wilt dat klanten haar met een dikke buik zien. Kan ik me enigszins alles bij voorstellen maar is het aan de andere kant juist heel leuk om een hele lekkere DVP te neuken met een zwangere buik. Jammer......

Heb het zelf één keer meegemaakt. Had al heel lang geen contact meer met een super lekkere jonge DVP totdat ze plotseling een keer aangaf dat ze wel wilt afspreken maar dat ze wel met een dikke toeter rondliep en of ik dat niet erg vond. Ik zei "ja lekker juist" hahaha en zelf gaf ze aan juist enorm geil te zijn terwijl ze zwanger was. Het was geweldig!

Rick512

Snuffelaar
1 apr 2020
10
0
Bare lovertje het is nog niet duidelijk voor jouw denk ik maar ze heeft ok een privé leven een wat ze wel of niet met ons deelt is aan haar en ik vind persoonlijk het een betere iede om je niet met het privé leven van haar te bemoeien wand dat willen wij tenslotte zelf ok niet als het over je zelf gaat ik liever niet

A

Anonymous

Guest
Ik ga bijna denken dat jij zelf die Melanie bent Rick512 of haar vriend, pooier, man of wie die gozer ook mag zijn. Als het jou nog niet duidelijk is valt het wel erg op dat je je ontzettend druk maakt over het privé leven van deze DVP want we zijn hier uiteraard niet op onze achterhoofd gevallen en of ze zwanger is of niet wat kan het mij nou schelen. Het is niet mijn vrouw en ook niet mijn kind dus ze zoekt het maar lekker uit gappie hahaha :lol:

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Mee eens, dat we haar met rust moeten laten, nu ze niet meer actief is.

Gelukkig hebben we de herinneringen nog nu ik eraan denk zorgen deze nog steeds voor een glimlach of grijns op m'n gezicht.
Aangezien dit topic in het archief staat, kan ik wel wat delen uit de oude doos.

Ik schat dat het in September 2019 was en Melanie had op vrijdag een Gangbang gedaan. Was er niet geweest, maar hield haar parties wel altijd in de gaten. Dat had een reden, want ik had al meerdere keren daags na haar GB een date met haar gehad. Waarschijnlijk werden zij en haar vriend, bloedgeil van de GB en moest er weer een fantasie worden verwezenlijkt. Natuurlijk, was ik als goedzak :lol: , bereid om hun daarbij te helpen.

Die zaterdagavond, net een biertje geopend, kreeg ik een berichtje. Zoals altijd vroeg ze of ik tijd en zin had om langs te komen en hoeveel dagen ik niet klaargekomen was. Mijn antwoord was altijd dat ik al 5 dagen droog stond en m'n ballen vol zaad voor haar waren. Dan begon via WA een beetje het drooggeilen en stuurde ze me enkele spannende foto's.
Ik vroeg haar wat ze in gedachten had. Ze vertelde me dat ze al heel lang fantaseerde om genomen te worden door een inbreker.
WTF dacht ik, maar de gedachte om haar te neuken en vol te spuiten, deed mijn logisch verstand min of meer uitschakelen.
Na heel wat berichtjes was het scenario duidelijk: Het huis zou donker zijn en ik zou via trap naar de slaapkamer komen. Waar zij naakt onder de dekens zou slapen.
Aangekomen in de straat was het inmiddels half een s'nachts en ik zag dat ik wat berichtjes had gemist.
Nog meer instructies!!
Ik moest via de poort in de achtertuin naar de balkon deur die open zou staan. Bloedgeil en met een licht verhoogde hartslag liep ik naar het huis en achterom. Het was pikkedonker en ik zag niet veel. Wel had de woning meerdere openslaande deuren aan de achterzijde. Ik probeerde ze allemaal, maar geen deur ging open. Ik appte haar en vertelde dit. Ik stond inmiddels aan de zijkant van de woning en zag hoe ze naakt door het donkere huis liep naar de terrasdeur. Ze opende de deur en appte me dat ik 5min moest wachten en dan moest komen.
De spanning viel wat bij me weg, want ik realiseerde mij dat de openslaande deuren naar binnen open gingen :eek:
Nam even plaats op een terrasstoel en ben na 10 min het donkere huis in gegaan op zoek naar m'n "buit".
Ze lag onder de dekens in de donkere slaapkamer en deed of ze sliep. Ik kleedde me stilletjes uit en kroop bij haar in bed onder de dekens.
Volgde keurig haar fantasie en greep haar bij de hals en fluisterde de tekst in haar oor die ze me opgedragen had.
Daarna pakte ik haar hand en plaatste deze op m'n ballen en vertelde dat dit zaad voor haar bestemd was en dat ze maar beter aan de pil kon zijn.
De neukpartij die hierop volgde met verschillende standjes duurde nog geen 15 min en volgens het scenario liet ik haar smeken om m'n zaad, voordat ik haar volspoot. Stopte mijn vingers in haar mond en zei dat ik bij zo'n geil sletje graag binnenkort nog een keer langskom. Ze glimlachte en fluisterde in m'n oor "kun je nog een keer?"
De goedzak die ik ben, kon ik haar verzoek niet weigeren - en begonnen we de tweede ronde met een zeiknat kutje.
Na voor de 2e maal klaargekomen te zijn in haar kutje, merkte ik dat ze haar bekken en benen hoog hield om te voorkomen dat het sperma eruit zou lopen.
Vroeg haar of ze nog een vergoeding wilde, waarop ze antwoorde dat inbrekers daar niet aan doen :D
Ik liep in het donker voorzichtig de trap af en zag uit een ooghoek haar vriend naar de slaapkamer snellen. Ik dacht veel plezier!

Trouwens, er moeten nog andere gelukkigen zijn die haar bezocht hebben, want ze vertelde mij eens dat ik te laat was met reageren en dat ze al iemand anders hadden.

Melanie is na een koppel uit Utrecht - die ik veelvuldig bezocht in Vinkenveen - waarschijnlijk het geilste wat ik in m'n wandel ervaringen heb meegemaakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven