Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Hi Ignatio

Merkwaardige post van jou, maar ik denk dat je op het verkeerde forum zit. www.hookers.nl past beter bij jouw voorkeuren.

Maar bedankt voor het lezen van de les over hoe, wat en waar.

Fijne dagen.

A

Anonymous

Guest
Ja dat vind ik ook en heb er ook op gepost alleen is deze weggehaald door de moderator en dat vind ik toch storend. Zolang je alles met respect zegt moet je op een forum alles kunnen zeggen want een forum is niet alleen om ervaringen te delen maar ook om je mening te kunnen geven. De paar uurtjes dat je iemand eens in de zoveel tijd ziet geeft je nog lang geen zicht op iemands privé leven. Dame is trouwens morgen weer in België en ze is heel erg lekker maar ik vertik het om met condoom te neuken. Zonde van me geld als er een stuk rubber tussen mijn en haar geslachtsdeel zit maar misschien lukt het iemand om me toch over te halen hahahaha

https://www.redlights.be/prive-ontv...hollandse-melanie-seks-met-een-bengeltje.html

Rick512

Snuffelaar
1 apr 2020
10
0
Ik denk dat de moderator het goed heeft gedaan om en paar berecht weg te halen wat dat was te veel privé en als ze zelf niet meer wilt zonder condoom dat is dat haar keuze en moeten wij ons er bij neer legen dat dat zoo is
En ja ik blijf wel gewoon bij haar komen en ok gewoon met condoom

A

Anonymous

Guest
Ignatio, 1 post en dan zo een. Ben benieuwd welk ex-NZC lid in ene opduikt met zo'n bericht. haha

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
ik heb even de discussie gevolgd. Interessant hoe (on)duidelijk het is of Melanie wel of geen nzc aanbied.
Mijn ervaring is dat de communicatie hierover vaag blijft. Ze ontkent/nog bevestigt bare.
Zelf heb i keen aantal maanden geleden contact gehad, maar haakte op gevoel af.

Je kunt beter een dame hebben die zich er goed bij voelt dat je Pielemans zonder rubber in de garage kunt rijden, dan een twijfelaar, dan kun je beter alleen slapen!

A

Anonymous

Guest
Goed dan zal ik dat elke dag in de gaten houden en als er geen nieuws over haar is daar dan kom ik wel weer bij jou terug

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Mss binnenkort zonder terug mogelijk bij haar. Zoniet, bij neerleggen jongens.

31 aug 2016
1.194
112
Dat wil zeggen dat ze het niet zonder doet met Jan en alleman .

Zelfs regelmatige klanten hebben de keuze om nmc te doen of voor een andere dame te kiezen ..

Zoals al meerdere hier hebben aangegeven

A

Anonymous

Guest
Het is inderdaad al aangegeven. We hoeven het er niet steeds over te hebben. Ze adverteert er niet meer mee en met sommigen doet ze het wel zonder en met anderen niet en als ze er wel mee adverteert doet ze dat met een andere naam en andere foto's en dat is haar goed recht. Zonde van je tijd om je daar allemaal druk om te maken. Het volk dat haar zonder neemt zal dat hier niet meer neerzetten zoals vroeger. De post van iemand die dat wel gedaan heeft is verwijderd. Dat zegt genoeg. Vanavond net voor de avondklok komt me vaste dame lekker op bezoek en die blijft slapen njammie njammie. Fijn weekend allemaal!!!

A

Anonymous

Guest
Her gangbangs were really nice, but I guess it's over now. Maybe it's time to move her thread to the archive.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik ben onlangs bij Melanie geweest voor de eerste keer. Kan alleen maar zeggen dat het een bloedmooie meid is die heel actief meedoet. Gelukkig heb ik geen latexallergie, want zonder staat ze echt niet meer toe. Wel een toppertje :)

A

Anonymous

Guest
Stop maar in archief. Hoort niet meer op deze website thuis. De pret is voorbij en ondertussen doneren we onze heerlijke zaadjes wel in andere heerlijke dames. Genoeg te vinden. :lol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven