Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Ik vraag mij zowiezo af waarom een dame die in de clubs ontvangt in Prive ontvangst Zeeland staat. De Freyja in Hulst is nu niet echt privé ontvangst .

andromeda

Snuffelaar
16 nov 2020
1
0
rob1three5 zei:
Geef mij Melanie of Floortje maar, 2 echte Hollandse meiden, super knap. Maar wel zc natuurlijk een weer in gangbangs van 100 euro zoals destijds in Wommelgem. Beter dan een zigeunermeid.

Doen ze het nog steeds ??
in november 2020 ?
Ze zijn inderdaad superlekker

A

Anonymous

Guest
Wat jammer dat ze niet meer bare doet. Ik heb haar een keer onder handen genomen tijdens een bare gb, en was een fantastische ervaring. Had haar graag nog eens 1 op 1 ontmoet maar met rubber ga ik er dat takkeneind niet voor rijden 😅

A

Anonymous

Guest
Haleluja zei:
Ik vraag mij zowiezo af waarom een dame die in de clubs ontvangt in Prive ontvangst Zeeland staat. De Freyja in Hulst is nu niet echt privé ontvangst .

Zeker wel, ik heb Floortje daar 2 jaar geleden prive bare geneukt voor 230, veel te veel want het was niet meer het geile meisje uit Wommelgem.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ik heb deze meid al vaker geneukt. Zowel gb als prive. Het is er 1 met kuren.ofwel ga je erin mee en druipt je zaad uit haar poesje. Ofwel neuk je ze niet. Er zijn kapers op de kust hoor. Ze is geen 20 meer intussen. Dus zal ze moeten veranderen van gedachte als de fiancien het vragen. Deze hoer komt er nog op terug. Gewoon geduld.

A

Anonymous

Guest
Het kan ook zijn dat ze selectief mensen nu weigert en sommigen haar wel intern mogen doneren en anderen niet. Zou me niet verbazen.... maar degenen die dat wel mogen zullen dat hier waarschijnlijk niet durven zeggen......

Gelieve niet te qouten als je direct onder het bedoelde bericht reageert.
Mvg Moderatorteam

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Ze heeft nogal eens 2 periodes gehad hoor dzt nzc nimmer kon. Is er telkens op terug gekomen. Ze stazt erom bekend een leuke knapoe meid te zijn die zich grazg laat volspuiten. Als dit je handelsmerk word en nadien kap je ermee dan vrazg je om inkomsten verlies hoor.

Gelukkig zijn er nog meiden van haar type. Die je met plezier ontvangen 😉

A

Anonymous

Guest
Heb je helemaal gelijk in daarom ga ik er geen tijd meer insteken en ben al lekker bezig andere meiden intern te doneren. Ik denk dat het merendeel hier het zal doen en zal ze vanzelf wel weer intern gedoneerd willen worden. Dat blijft nou eenmaal een nadeel voor dames die nzc aanbieden en plots klap met condoom willen afspreken. Het feit ook dat ze zo onvoorspelbaar is bevalt me totaal niet. Ik kijk lekker verder ik hou van jong en lekker slank en daar zijn er genoeg van zoals janneman dat ook zegt. Lang leve de interne donatie!

Mvg Moderatorteam

Rick512

Snuffelaar
1 apr 2020
10
0
Ja maar al is het nu met condoom dan is het nog steeds
Een mooi meid die voor mijn niet onverslaanbaar en voor mijn is ze ok heel lief en ja voor mijn is het ok met condoom

A

Anonymous

Guest
Waren er maar niet zoveel mooie en lieve meiden op aarde geweest. Zou het zoeken een stuk makkelijker hebben gemaakt......

Mvg Moderatorteam

Bratt pit

Snuffelaar
19 sep 2018
1
0
Kom al jaren bij Mel , van voor ze in België belande
Laatste 1,5 jaar enkel nog privé
Boek saunatje pik haar op en weg zijn we 🙄
Ze heeft al meer een periode gehad dat ze niet zonder wou ,
Die momenten denk ze aan kids , en begint ze aan alles te twijfelen
Maar trust me ze doet nog zonder , selectief zegt ze zelf 🤷🏽
Zit blijkbaar ook een beetje sleet op der relatie met der bad boy 🧛‍♀️

A

Anonymous

Guest
Dat hadden we inderdaad ook al begrepen dat ze selectief nog zonder condoom doet en de ene keer omdat ze wilt stoppen en de andere keer omdat ze zwanger wilt raken en de andere keer omdat het slecht met de relatie gaat en de andere keer omdat ze een soa opgelopen heeft en ga zo maar door. Ze lijkt me te spermageil om het alleen nog met condoom te doen. Ik wacht wel totdat ze het weer met Jan en alleman zonder condoom doet want dat zal zeker weer gebeuren. Het is gewoon een sperma sletje en eenmaal een spermasletje altijd een spermasletje....

barelover

Toogplakker
14 apr 2015
143
11
En hoe kan ze gecontacteerd worden om met haar af te spreken, want vind ze niet meer terug om de mij bekende sites?

A

Anonymous

Guest
Je moet haar en Floortje niet 1 op 1 hebben, ze raffelen het af dan en ruim boven de 200 euro per uur. Gangbang, any day!

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb hele andere ervaringen met beide dames ook recentelijk.
Altijd goed aan mijn trekken gekomen bij hun.
Altijd het uurtje vol bij hun vertoeven !
Heb bij andere dames het vaker erger getroffen dan bij beide dames.

Ik heb Melanie bij haar tweede bare gangbang voor het eerst geneukt !
Mijn voorkeur gaat uit naar donkere dames !
Maar bij Melanie en F#### kom ik graag terug.

Dat Melanie het nu niet meer zonder doet dat respecteer ik, ook al vind ik het jammer.
wat ook de rede is dat zijn niet onze zaken !

Ignatio

Toogplakker
4 mrt 2020
74
11
Inderdaad volstrekt respectloos hoe sommigen menen zich in het privé leven en de eigen overwegingen van dames te moeten mengen. Ben zelf geen zc fan. En heb er zeker in corona tijd de grootste angst voor. Nu de ggd's hun prioriteiten hebben verlegd naar corona en velen ongetest rondlopen, is het risico groter dan ooit. Maar oké, iedereen schat zijn eigen risico's in. We leven in een vrij land. Maar niemand hier op het forum zou het fijn vinden als zijn privé leven, vaak nog aangedikt met wat vette leugens, breed werd uitgemeten. Iedereen verschil verschuilt zich achter anonieme gebruikersnamen. Dus wat meer respect voor de besproken dames zou ook wel op zijn plaats zijn. Lijkt me zo. Valt het jullie niet op dat op een gegeven moment enkel nog marginale dames en gedwongen oostblokkers resteren om jullie hobby op uit te oefenen.? Denk dat veel schrijvers op dit forum die bovendien denken dames direct te kunnen vragen om nzc, gewoon omdat ze hier vermeld worden, debet zijn aan het steeds beperkter aanbod. Stay safe en heb respect voor elkaar en al zeker voor de dames. In mijn ervaring is Melanie een kanjer, al heb ik het altijd veilig gedaan met haar. Denk zelfs dat ze een veel groter klantenbestand zal verwerven als ze van de bare reputatie afgekraakt. Het merendeel van de wandelaars heeft een partner, en wenst niet door bijvoorbeeld een soa betrapt te worden op zijn avontuurtjes. Dus hoop dat melanie gewoon lekker verdergaat, maar dan veilig. De mooiste meid die ik ken. En met de beste dienstverlening. Daar kan geen roemeentje aan tippen.

A

Anonymous

Guest
Helaas sla je de plank volledig mis. Fora zijn er om je avontuurtjes neer te zetten en tegelijkertijd houdt je het democratisch recht om alles te bespreken wat je maar wilt, uiteraard met inachtneming van alle wetten en regels die in het land gelden en met respect voor alles en iedereen. Vóór het internettijdperk waren dames volledig anoniem omdat je niks van ze kon opzoeken, maar sinds het internettijdperk en de mobiele telefoon weten klanten (bijna) alles van dames die dit werk doen en "guess what" dat zal nóóóóóit meer veranderen. Extra rede is dat België en Nederland hele kleine landen zijn waardoor je hele hebben en houden heel snel op straat liggen als je op openbare websites gaat staan en besproken wordt. Dat moeten dames die dit werk doen zich heel goed beseffen. Volledig anoniem zijn is allang voorbij, "deal with it" of zoek anders een andere baan waar je wel volledig anoniem kunt opereren.

Dames die eerst nzc doen en daardoor een grote schare aan fans vergaren moeten er juist rekening mee houden dat er nog meer over ze gesproken zal gaan worden, ze nog meer in de picture zullen staan en men nog meer over ze te weten gaat komen. Vooral als ze plotsklaps met deze service stoppen, wat uiteraard hun goed recht is want hee nogmaals het is een democratisch land! Op een seks forum mogen we spreken over sletjes, hoertjes, spermasletjes, delletjes etc. Daarnaast is dit een NZC forum. Onbegrijpelijk dat je dan toch leden hebt die geen voorstaander zijn van het neuken zonder condoom. Dat is vragen om problemen.... Ik heb zelfs vrienden die niks hebben met prostituee bezoek, maar via via echt nog meer weten over bijv. deze Melanie dan jij en ik, puur vanwege het internet, mobiele telefoon en een klein land met relatief veel DVP's waardoor mond tot mond nog sneller gaat dan in landen als Duitsland, Engeland, Spanje, Frankrijk en de VS. Als je in de staat North Carolina woont en DVP bent dan weet niemand in de staat New-York wat je aan het uitvreten bent en visa versa. Hier rij je binnen een paar uur van Noord naar Zuid en omgekeerd.

Succes heren en blijf je mening vooral houden en ook spuien want dat is je goed recht, maar ik blijf alleen meiden bezoeken die zich lekker volledig intern laten doneren want condooms zijn complete onzin dingen in mijn ogen en die mening mag ik hebben en zal ik tot mijn dood blijven hebben en altijd overal blijven verkondigen, ook hier!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven