Melanie - (vh Naomi, Yvonne, Liana, Femke, Olivia) - Hulst (vh Wommelgem, Arnhem, Apeldoorn, Bekkevoort)

Status
Niet open voor verdere reacties.

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Zou ik niet weten ,,heb haar nog nooit geneukt..
Waar heb je dat dan vernomen? Wat je zeg haar klantenkring zal veranderen ,of ze doet het alleen nog met vaste klanten muchien..?
Zal wel jammer zijn is een hele mooie meid..! ;)

Brownie69

Toogplakker
24 dec 2015
44
19
Het is niet voor de eerste keer dat ze alleen nog maar met condoom wil. Een jaar of 4 geleden ben ik een paar keer bij barebangs van haar geweest en daarna besloot ze ineens ook om alleen nog maar met condoom te neuken. Dit heeft zich sindsdien nog 1 of 2 keer herhaald. Ik vermoed daarom dat het van tijdelijke aard zal zijn. Maar goed, behaalde resultaten in het verleden, zijn natuurlijk geen garantie voor de toekomst 😉

bare raider

Legende
28 jun 2015
2.786
450
Alleen als zo onder Bekkevoort staan met ontvangst dan stond het er wel bij..
Bij Freya mag dat niet in de advertentie staan..

A

Anonymous

Guest
bare raider zei:
Zou ik niet weten ,,heb haar nog nooit geneukt..
Waar heb je dat dan vernomen? Wat je zeg haar klantenkring zal veranderen ,of ze doet het alleen nog met vaste klanten muchien..?
Zal wel jammer zijn is een hele mooie meid..! ;)

Ik heb het van andere bare lovertjes en ik ben geen vaste klant daarom vraag ik het ook alleen wordt er veel gepraat in het wereldje waardoor je soms door de bomen het bos niet meer ziet. Het klopt inderdaad wel dat ze vaker aangekondigd heeft niet meer zonder condoom te zullen neuken en korte tijd later zich toch weer intern laat doneren. Ik denk dat het ook moeilijk is voor dames daar hun inkomen flink daalt wanneer ze besluiten niet meer zonder condoom te neuken.

Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik het bij dames die een relatie hebben wel snap wanneer ze op gegeven ogenblik besluiten ermee te stoppen want je loopt toch risico's en mocht je iets oplopen wat altijd kan gebeuren dan weet je nooit 100% zeker of het van een klant of van je partner is haha lijkt me knap verwarrend.

Mjah als het goed is studeert ze nog voor chirurg en misschien studeert ze binnenkort af en dat ze daarom ermee stopt. Wie zal het zeggen...... Ik hoop in elk geval haar nog 1 keer intern te mogen doneren en hopelijk bij een barebang want het is zeker een hele mooie meid!

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb bij een dvp waar ik bijna wekelijks een korte date doe .
Dezelfde geluiden te horen gehad .
Haar oudere klantjes blijven weg (ivm corona)
Daarvoor terug komt de een na andere jonge gast .
Ze heeft 2 decennia lang alles zonder condoom gedaan eens in het jaar had ze weleens een soa maar ook jaren dat ze niets op deed.

Maar door de verandering van de clientèle heeft ze in de eerst lockdown
2 keer vlak achter elkaar een soa opgelopen .

Price

Toogplakker
22 okt 2019
38
11
Ik hoop dat ze haar dienstverlening niet gaat wijzigen.

Sinds ongeveer 4 jaar bezoek ik haar periodiek bij haar thuis. Initiatief komt grotendeels van haar (beter gezegd hun) vandaan. Vaak in het weekend of de dag nadat ze een Gangbang gedaan heeft.
Zij en haar partner zijn gewoon erg sperma geil. Vaak krijg ik een expliciet berichtje van haar dat ze zaad nodig hebt en of ik haar kan vertellen hoe vol mijn ballen zijn (hoeveel dagen ik geen sex heb gehad). Vaak gevolgd door (droog geil vragen) als: Hoeveel stralen kan je in me spuiten als je klaarkomt? Ze maakt het zeer duidelijk dat haar kutje vol met wit zaad afgevuld moet worden en dat ze een grote lading verwacht.

Mooie en heerlijke dame

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Ja herkenbaar deze vragen mbt hoeveel zaad er geleverd kan worden... Maar vergeet dat niet dat je tekst uitwisselt met niemand minder als haar vriend. Het maakte mijn niet perse uit, zolang ik maar kon komen neuken :)

Maar hij geilt er vooral erg op als haar kutje gevuld wordt.

pussylover

Toogplakker
10 apr 2017
153
34
Ik ben vaste klant van haar en was ook niet meer mogelijk, toen ik zei dat het zo lekker was , antwoorde ze me als je blijft aandringen mag je gaan !!! Nog nooit meegemaakt met haar

A

Anonymous

Guest
Dan zou zeggen. Doei, bel me maar als je weer zonder wil ;)

Cobratje

Toogplakker
30 jul 2015
59
0
pussylover zei:
Ik ben vaste klant van haar en was ook niet meer mogelijk, toen ik zei dat het zo lekker was , antwoorde ze me als je blijft aandringen mag je gaan !!! Nog nooit meegemaakt met haar

Ik ben ook vaste klant vind ook jammer, maar ik heb respect voor haar beslissing.

Wat jullie probleem is dat het niet leuk vind van haar beslissing je moet gewoon respecteren en dat kunnen jullie niet,
mijn probleem ben zelf beetje autistisch ik vond moeilijk te accepteren, maar heb haar uit eindelijk zo geaccepteerd.
Dan heb respect voor haar punt uit.

A

Anonymous

Guest
HerbertO zei:
Ja herkenbaar deze vragen mbt hoeveel zaad er geleverd kan worden... Maar vergeet dat niet dat je tekst uitwisselt met niemand minder als haar vriend. Het maakte mijn niet perse uit, zolang ik maar kon komen neuken :)

Maar hij geilt er vooral erg op als haar kutje gevuld wordt.

Hahaha zoals je het vertelt is het wel een beetje creepy dat je gewoon met een vent aan het mailen bent hahaha maar ik denk dat ik maar niet meer naar Freya of Bekkevoort ga en haar dan maar oversla want dat ik voor seks moet betalen vind ik prima maar dat er ook nog een condoom omheen moet en niet intern kan doneren gaat mij toch echt veel te ver. Haar inkomsten zullen vanzelf drastisch dalen en gaat ze sowieso weer over op bare neuken omdat ze nou eenmaal als bare hoertje bekend staat. Kwestie van tijd......

A

Anonymous

Guest
Geef mij Melanie of Floortje maar, 2 echte Hollandse meiden, super knap. Maar wel zc natuurlijk een weer in gangbangs van 100 euro zoals destijds in Wommelgem. Beter dan een zigeunermeid.

31 aug 2016
1.194
112
rob1three5 zei:
Geef mij Melanie of Floortje maar, 2 echte Hollandse meiden, super knap. Maar wel zc natuurlijk een weer in gangbangs van 100 euro zoals destijds in Wommelgem. Beter dan een zigeunermeid.

Al ervaring met deze dame ?

A

Anonymous

Guest
Beide.
'Maar wel zc natuurlijk een weer in gangbangs van 100 euro zoals destijds in Wommelgem.'

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
46
hij bedoelt of je al ervaring hebt met nina Rob1three5. Ben ik ook wel benieuwd naar.

A

Anonymous

Guest
Zou toch een recensie willen lezen van iemand die haar MET condoom geneukt heeft. Valt op dat je daar niks over leest.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven